با انواع سیگار الکترونیکی بیشتر آشنا شوید.!

13 فوریه 2023
۰ 593 views

چکیده :
دیجی اسموک یکی از بهترین عرضه کنندگان انواع سیگار الکترونیکی از جمله ویپ، پاد سیستم و پاد ماد در ایران می باشد که با هدف ارائه محصولات اصل و با کیفیت و با هدف حفظ سلامت و سرمایه مصرف کنندگان فعالیت خود را آغاز کرده است. با خرید مستقیم از این مجموعه می توانید انواع سیگار الکترونیکی را با قیمتی مناسب و تخفیفات ویژه خریداری نمایید.

حتما شما هم این ضرب المثل را شنیده اید که وقتی صحبت از ترک سیگار به میان می آید می گویند« ترک عادت موجب مرض است». اعتیاد به سیگار عادت بدی است که خیلی زود باید آن را ترک کرد اما بسیاری از افراد گمان می کنند توانایی ترک آن را ندارند و هربار که می خواهند آن را ترک کنند مجددا وسوسه شده و دوباره این عادت را تکرار می کنند. با این حال، افرادی که از سیگار الکترونیکی استفاده می کنند بیشتر از افراد عادی موفق می شوند سیگار را ترک کنند. به طوری که این افراد در کمتر از ۳ ماه موفق می شوند. سیگار را کنار بگذارند. به همین دلیل نسبت به سایر افراد شانس بیشتری برای ترک دائمی سیگار دارند.

سیگار الکترونیکی یا ویپ

سیگار الکترونیکی یا ویپ چیست؟

ترک سیگار با استفاده از سیگار الکترونیکی اصلا کار دشواری نیست. این وسیله اولین بار در سال ۲۰۰۴ به بازار عرضه شد. زمانی که فرد از سیگار الکترونیکی استفاده می کند گمان می کند که در حال استعمال سیگار واقعی است. با این تفاوت که هیچ تنباکویی در این نوع سیگار به کار برده نشده است و مایعی که در درون آن به کار رفته نیکوتین واقعی نیست بلکه از نیکوتین مصنوعی استفاده شده است. سیگار الکترونیکی در واقع وسیله ای کاربردی برای ترک سیگار است. گرچه سیگار الکترونیکی نیز مضراتی دارد اما مضرات آن خیلی کمتر از استعمال سیگار واقعی است، بر اساس تحقیقات بهداشت عمومی انگلستان ۹۵ درصد از سیگار، قلیان و انواع تنباکو امن تر است بعلت اینکه هزاران سم و ماده سرطانزا با سوزاندن Co بدلیل قطران تنباکو در سیگار تولید میشوند ولی در ویپ مایع با گرم شدن به بخار تبدیل میشوند؛ از فواید دیگر ویپ در برابر سیگار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-باعث خرابی و زردی دندان نمی شود.

۲-میزان نیکوتین قابلیت انتخاب دارد.

۳-قطران ندارد و ماده ای سوزانده نمیشود.

۴-عطر و بوی بسیار خوبی دارد و بوی آن بر روی لباس و فضا ماندگار نیست.

۵-اطرافیان را آزار نمی دهد.

۶-پسماند ندارد.

۷-تنوع طعم بالایی از جمله تنباکویی، میوه ای، خنک، دسری و … دارد.

خرید ویپ

انواع سیگار الکترونیکی

سیگار الکترونیکی نسل جدیدی از سیگار است که با باتری کار می کند و انواع مختلفی دارد که برخی از معروف ترین آنها عبارتند از:

ویپ

این دستگاه همانطور که گفته شد یک ابزار بسیار کارآمد برای ترک سیگار به شمار می رود. در دستگاه ویپ مایعی وجود دارد که با بخار شدنش در فرد حس سیگار کشیدن القاء می شود. دستگاه ویپ اولین و قدیمی ترین دستگاه ترک سیگار در جهان است که در سال ۲۰۰۴ اختراع شد. هدف از ساخت این دستگاه این بود که با جایگزینی نیکوتین مصنوعی در سیگار مانع از ورود دود و خاکستر آن به ریه ها شوند تا ریه ها سالم تر بماند. ویپ ها میزان نیکوتین پایینی دارند. در نتیجه، خرید ویپ به افراد کمک می کند تا بتوانند به مرور سیگار را کنار بگذارند. برخلاف سیگارهای معمولی که طعمی تلخ و زننده دارند با خرید ویپ می توان انواع سیگار با طعم میوه ای، یخی، تنباکویی و … را امتحان کرد.

در صورتی که شما نیز طرفدار سیگارهای الکترونیکی هستید می توانید با خرید ویپ از فروشگاه دیجی اسموک اولین سیگار الکترونیکی دنیا را امتحان کنید.

یک دستگاه ویپ از اجزای مختلفی تشکیل شده است که عبارتند از:

  • اتومایزر
  • کویل
  • دکمه های کنترل دستگاه
  • دریپ تیپ
  • درب دستگاه
  • یک محفظه شیشه ای
  • یک پایه در قسمت پایین دستگاه
  • محفظه ویپ
  • دکمه فایر
  • صفحه نمایش دستگاه
  • درگاه USB

دستگاه ویپ در سایزها و رنگ های مختلفی تولید می شود که هنگام خرید ویپ می توانید به دلخواه سایز و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. بعلاوه، ممکن است دستگاه ویپ خریداری شده علاوه بر این بخش ها اجزای دیگری نیز داشته باشد که این موضوع به برند سازنده دستگاه ویپ شما نیز بستگی دارد.

خرید پاد سیستم

پاد سیستم

همانطور که کمی قبلتر اشاره شد، ویپ ها انواع مختلفی دارند و طعم آنها نیز بسیار متنوع می باشد. اما دستگاه ویپ میزان نیکوتین بسیار کمی دارد بنابراین پاسخگوی نیاز فردی که در طول روز مصرف سیگار بسیار بالایی داشته و بدنش به نیکوتین خیلی بالا عادت کرده است نخواهد بود. اگر شما نیز فردی هستید که خرید ویپ پاسخگوی نیاز شما نیست می توانید خرید پاد سیستم را امتحان کنید. پاد سیستم شباهت بیشتری به یک سیگار واقعی دارد و دارای مقدار نیکوتین بیشتری نسبت به ویپ است.

گرچه خرید پاد سیستم نیاز بدن فرد سیگاری به نیکوتین بالا را برطرف می سازد اما مانع از ورود خاکستر و دود سیگار به ریه ها شده و از آسیب دیدن ریه ها جلوگیری می کند. در نتیجه فرد سیگاری می تواند زندگی سالم تری را تجربه کند. دستگاه پاد سیستم نیز مانند ویپ یک نوع سیگار الکترونیکی است که در جویس های مختلفی تولید می شود که هنگام خرید پاد سیستم باید به آن توجه نمایید.

روش استنشاق در پاد سیستم به صورت مستقیم و از طریق دهان به ریه می باشد. به همین دلیل حس القاء سیگار کشیدن آن نسبت به ویپ بیشتر خواهد بود. از این رو مخصوص افرادی است که در طول روز زیاد سیگار می کشیده اند و به تازگی می خواهند سیگار را کنار بگذارند. از نظر قیمت نیز خرید پاد سیستم مقرون به صرفه تر از خرید بسیاری از سیگارهای الکترونیکی دیگر می باشد.

پاد ماد

دستگاه پاد ماد نیز یکی دیگر از سیگارهای الکترونیکی محبوب است که یکی از دلایل محبوبیت بالای خرید پاد ماد طراحی بسیار زیبای آن است. این دستگاه نسبت به پاد سیستم و ویپ ها جدیدتر و کاربردی تر است و یک دستگاه سیگار الکترونیکی مد روز، جمع و جور و کاربر پسندی محسوب می شود. پاد ماد نسبت به پاد سیستم و ویپ نسبتا کوچکتر می باشد.

پاد ماد بدنه بسیار مقاوم، ضد ضربه و ضد گرد و غبار دارد. بر خلاف ویپ ها که برای استعمال و کامدهی لازم است دکمه آن را فشار دهید، پادمادها بصورت خودکار عمل می کنند. بنابراین استفاده از انها راحت تر است. این موضوع باعث شده افراد خرید پاد ماد را به خرید ویپ ترجیح دهند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت خرید پاد ماد سبک بودن آن است که حمل این وسیله را آسان می سازد.

ویپ پاد

ویپ پاد

یکی دیگر از انواع سیگار الکترونیکی، ویپ پاد است. این نوع سیگار الکترونیکی نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. ویپ پاد در واقع ترکیبی از دو نوع دستگاه ویپ و دستگاه پاد سیستم است. از نظر ظاهری نیز هم به ویپ و هم به پاد سیستم شباهت دارد و می توان گفت مابین این دو دستگاه می باشد.

کدام سیگار الکترونیکی برای من مناسب تر است؟

همانطور که گفته شد سیگارهای الکترونیکی به دلیل ویژگی عملکردی و تاثیری که روی ترک سیگار دارند مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرند و بر حسب اینکه فرد در طول روز چقدر سیگار می کشد و بدن وی تا چه میزان به نیکوتین عادت کرده است ( نیکوتین کم، متوسط یا زیاد) برای اینکه نتیجه بهتری بگیرد باید سیگار الکترونیکی مناسبی را انتخاب کند. به عنوان مثال، خرید ویپ برای فردی که بدنش به نیکوتین کم عادت کرده است مناسب است یا خرید پاد سیستم مخصوص فردی است که به نیکوتین بالا عادت دارد و در طول روز زیاد سیگار می کشد.

اگر نمی دانید کدام سیگار الکترونیکی برای شما مناسب است می توانید از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. با خرید از عرضه کنندگان با سابقه در این زمینه ضمن دریافت خدمات پشتیبانی می توانید مناسب ترین و بهترین سیگار الکترونیکی را تهیه نمایید.

سیگار الکترونیکی یا ویپ

برای خرید سیگار الکترونیکی ارزان به کجا مراجعه کنیم؟

دیجی اسموک یکی از بهترین عرضه کنندگان انواع سیگار الکترونیکی از جمله ویپ، پاد سیستم و پاد ماد در ایران می باشد که با هدف ارائه محصولات اصل و با کیفیت و با هدف حفظ سلامت و سرمایه مصرف کنندگان فعالیت خود را آغاز کرده است. با خرید مستقیم از این مجموعه می توانید انواع سیگار الکترونیکی را با قیمتی مناسب و تخفیفات ویژه خریداری نمایید.

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!