معرفی بهترین آموزشگاه زبان در فرانسه برای ایرانیان

25 آوریل 2023
۰ 298 views

در این مقاله قصد معرفی پنج آموزشگاه زبان در کشور فرانسه را داریم. قبل از هرچیزی باید بدانید که آموزشگاه های زبان تحت لیبل FLE فعالیت می‌کنند. یعنی موسساتی در حوزه آموزش زبان فرانسه قابل اطمینان هستند که تحت نظارت این لیبل باشند.

زبان فرانسوی زبان سختی در دنیا محسوب می‌شود. این را کسانی که یادگیری زبان فرانسه را به تازگی شروع کرده اند، کاملا درک کرده اند.

برخی گرامرهای زبان فرانسه گاهی خیلی پیچیده و سخت هستند و گاهی هم اشتباهات رایجی در یادگیری زبان فرانسه وجود دارد که نمی‌توان از آنها چشم‌پوشی کرد. فرانسه به عنوان یک کشور بزرگ دارای شهرهای مهمی است که هرکدام از این شهرها آموزشگاه های زبان فرانسوی معروفی درخود جای داده است.

معرفی بهترین آموزشگاه زبان در فرانسه

مهمترین نکته در سرعت بخشیدن یادگیری زبان این است که زبان آموز در جامعه مقصد زندگی کند. به عبارتی با در محل قرار گرفتن، از یک خرید ساده تا پیدا کردن یک شغل در کشور فرانسه و یا ارتباط گرفتن با فرانسوی ها و پیدا کردن دوست اجتماعی شما درگیر زبان فرانسه خواهید شد.

هرچه بیشتر در معرض اجتماع فرانسوی باشید و لغات و جملات را در فرانسه بکار بگیرید، زبان شما سریع تر پیشرفت می‌کند. در این مسیر برای بهتر کردن زبان خود می‌توانید با کمی هزینه به آموزشگاه های زبان فرانسه در کشور فرانسه مراجعه کنید.

به راحتی با اقدام برای ویزای تحصیلی آموزش زبان، مهارت زبانتان را به عنوان دوره های بلند مدت زیر یکسال، تقویت کنید. برای تقویت زبان فرانسه خود یک راه ارزان‌تر هم وجود دارد و آن ایجاد یک فضا برای مواجهه و استفاده از زبان فرانسوی است.

به این صورت که شما می‌توانید از طریق فضای اینترنت، دوستانی فرانسوی پیدا کنید و یا سعی کنید هر روز خود را با زبان فرانسه درگیر کنید.

باید این را بدانید که در روند اخذ ویزای تحصیلی زبان فرانسه، هزینه های زیادی را متحمل خواهید شد. برای مثال هزینه آموزشگاه های زبان، هزینه های اقامتی در فرانسه برای دوره های زبان و هزینه های ویزا و ثبت نام در کامپوس فرانس و هزاران هزینه دیگر..

درحالیکه یک روش مقرون به صرفه، آموزش از راه دور یا آموزش آنلاین زبان فرانسه است. اگر شما نمیخواهید هزینه های زیادی بابت ویزای تحصیلی برای دوره زبان بپردازید، بهترین روش آموزش آنلاین زبان فرانسه خواهد بود.

شما می‌توانید در خانه باشید و در هرکجای دنیا که هستید، زبان فرانسه را بیاموزید. در آموزش آنلاین زبان فرانسه گیشه (guichet.ir) اساتید ما، شما را در فراگیری زبان فرانسه بصورت گام به گام راهنمایی خواهند کرد.

کافیست عبارت (آموزش زبان فرانسه سایت گیشه) را در گوگل جستجو و با مشاوران آموزش زبان فرانسه مشورت کنید.

اما اگر توانایی تامین هزینه ها و مخارج را دارید و عزمتان را جزم کرده اید که هرطور شده زبان فرانسه را در کشور فرانسه یادبگیرید، قبل از هرچیزی باید بدانید که برای دستیابی به این هدف باید سختکوش باشید. شدنی است اما تلاش زیادی می‌طلبد.

درست است که بسیاری از سایت ها یا موسسات بصورت رایگان کلاس های آموزش زبان فرانسه برگزار می‌کنند اما این کافی نخواهد بود و شما میخواهید پیشرفت جدی تری در زبان فرانسه داشته باشید.

برای هر دلیلی که به کشور فرانسه مهاجرت کنید، هدف اول و مهمترین نیازمندی شما، تسلط بر زبان فرانسه خواهد بود. حتی کسانی که میخواهند تابعیت فرانسه بگیرند، مهمترین نیازمندی، مهارت زبان و فرهنگ شناسی فرانسوی است.

در کشور فرانسه آموزشگاه های زبان فرانسوی زیادی وجود دارد که تحت لیبل FLE به شما ویزای فرانسوی میدهند. بعد از گذراندن دوره های زبان در کشور فرانسه، این آموزشگاه های زبان فرانسوی شما را برای آزمون های سطح زبان آماده می‌کنند.

آزمون های تعیین سطح زبان فرانسه

همانطور که می‌دانید مانند آزمون تافل در زبان انگلیسی، برای مشخص کردن سطح زبان فرانسه شما ۳ آزمون مهم وجود دارد :

Le Delf

آزمون دِلف، مخفف مدرک مطالعات زبان فرانسه است.

Le Dalf

آزمون دَلف، مخفف مدرک پیشرفته زبان فرانسه است.

Le TCF

آزمون ته سه اف، مخفف آزمون دانش زبان فرانسه است.

این سه آزمون دارای ۶ سطح زیر هستند. شما می‌توانید در هرکدام از این آزمون های زبان شرکت کرده و مدرک مربوط به آن را دریافت کنید :

A1 > A2 > B1 > B2 > C1 > C2

برای گذراندن دوره های آموزش زبان فرانسه در آموزشگاه های فرانسه ابتدا باید آموزشگاه خود و شهری که آموزشگاه زبان در آن واقع شده را انتخاب کنید.

سپس پیش پرداخت شهریه آموزشگاه را پرداخت کنید تا آنها به شما یک گواهی ثبت نام بدهند. سپس با مراجعه به سایت کامپوس فرانس ابتدا ثبت نام کنید و اطلاعات و رزومه و انگیزه نامه خود را کامل کنید.

در ادامه نیز گواهی آموزشگاه زبان فرانسه را بارگذاری کنید. بعد از گرفتن مصاحبه کامپوس فرانس و تایید شدن شما، مدارک خود را به سفارت ارسال می‌کنید و منتظر جواب ویزا می‌مانید.

گرفتن ویزا دوره آموزش زبان، یک ویزای بلندمدت تحصیلی محسوب می‌شود. بنابراین به شما یک ویزای شنگن به مدت ۶ تا ۹ ماه تعلق میگیرد. به این ترتیب سفر و کشف شما برای یادگیری زبان فرانسه آغاز خواهد شد.

هزینه دوره زبان فرانسه در فرانسه

باگذراندن این مراحل، درمجموع شما باید هزینه پیش پرداخت دوره ای که میخواهید در آن شرکت کنید بعلاوه هزینه ثبت نام و بررسی پرونده تان را پرداخت کنید.

همینطور وقتی به خاک فرانسه می‌رسید، مابقی هزینه دوره کلاس زبانتان را باید به آموزشگاه خود به صورت نقدی و یا انتقال بانکی، پرداخت کنید.

به این هزینه های اصلی، هزینه های مسکن، خوراک، حمل و نقل و هزینه های جانبی یک زندگی چندماهه در فرانسه را نیز باید اضافه کرد.

درمجموع باید ماهی ۷۰۰ یورو برای زندگی در شهری مانند پاریس داشته باشید.

لیست کالج های زبان فرانسه

شما می‌توانید با مراجعه به سایت کامپوس فرانس ایران، لیستی از آموزشگاه های زبان فرانسه در کشور فرانسه را به راحتی پیدا کنید.

بر اساس تحقیقات خود و بودجه ای که دارید به سایت هر کدام از این آموزشگاه ها مراجعه کنید و با آنها مکاتبه کنید.

دقت کنید که این آموزشگاه های زبان فرانسوی باید تحت لیبل FLE باشند. در ادامه یکی از معروفترین آموزشگاه ها در کشور فرانسه و در شهر پاریس را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در پاریس

یادگیری آموزش زبان فرانسه در پاریس کار پر هزینه ای است. اگر درآمد خوبی دارید و یا از حمایت مالی برخوردار هستید، شهر پاریس برای شما مناسب است.

اگر نه، کشور فرانسه شهرهای مناسبتر و اقتصادی تری نیز برای اقامت در فرانسه آن هم به مدت کوتاه نیز دارد.

شهر پاریس به عنوان پایتخت کشور فرانسه، یک شهر لوکس و پرهزینه محسوب میشود.

شهر پاریس به عنوان یکی از ثروتمندترین شهرهای جهان، شما را در آغوش خود جای خواهد داد. درکنار تقویت مهارت زبان، با آداب و رسوم، فرهنگ و سنت های فرانسوی غنی آشنا خواهید شد.

هر موسسه پاریسی آموزش زبان فرانسه، دارای برنامه های ویژه ای در کنار درس های آموزشی می‌باشد. این درس ها مرتبط با هنر، ادبیات و تاریخ فرانسه هستند.

البته اگر شما به تازگی به زبان فرانسه علاقه مند شده اید و یا می‌خواهید آموزش زبان فرانسه را شروع کنید، می‌توانید با صرف کمترین هزینه و بنابر برنامه ریزی فردی خودتان، به صورت روزانه زبان فرانسه را یاد بگیرید.

همه چیز بستگی به برنامه ریزی خودتان دارد. در دوره های آفلاین آموزش زبان فرانسه این امکان وجود دارد که ویدیوهای استاد زبان فرانسه را به همراه متن کتاب ببینید. و هر روز یک جلسه را پیشروی کنید. به راحتی تا ۴ ماه بصورت رایگان در پکیج آموزش زبان فرانسه با استاد خود ارتباط بگیرید و رفع اشکال کنید.

همچنین می توانید از کتاب های آموزش زبان فرانسه استفاده کنید و به برنامه ریزی آموزش زبان خود قوت بخشید.

کتاب های داستان فرانسوی نیز یکی از بهترین گزینه ها برای پیشرفت شما در این زبان است. حتما در کنار یادگیری زبان فرانسه به صورت مداوم مطالعه ی داستان های فرانسوی را در برنامه خود داشته باشید.

آموزشگاه زبان سوربُن

آموزش آنلاین زبان فرانسه گیشه

موسسه Cours de civilisation française de la Sorbonne در شهر پاریس یکی از بهترین زبانکده های فرانسوی در کشور فرانسه است.

در این آموزشگاه پاریسی، دوره های متعدد و مناسب با وقت زبان آموزان ارائه میشود. تعرفه های مناسبی دارد و نه آنقدر گران است و نه نسبتاً ارزان.

آموزشگاه های ارزان قیمتی هم نسبت به سوربون وجود دارند اما باید توجه کنید که ارزان قیمت بودن باعث کاهش کیفیت آن موسسه نشود.

در این آموزشگاه فرانسوی، در کنار کلاس های آموزش زبان، یک یا دو کلاس ادبیات یا مهارت کنفرانس به زبان فرانسه هم برنامه ریزی می‌شود.

مثلا در یک دوره ۲۵ ساعتی آموزش زبان فرانسه، کلاس های مرتبط با ادبیات فرانسه می‌گذرانید. و یا درکنار دوره، چند ساعت کلاس های کنفرانسی دارید، به این ترتیب که خودتان یا هم‌کلاسی‌تان کنفرانسی ارائه میکنید و یا در یک کنفرانس شرکت می‌کنید.

علاوه بر اینها، دوره های دیگری بطور رایگان برای شما برنامه ریزی می‌شود. برای مثال یک تور پاریس گردی و یا بازدید از موزه های شهر پاریس.

کلاس های تئاتر یا هنر در زبان فرانسه هم هر هفته ها یا ماهی یکبار برگزار شده که شما می‌توانید در آنها ثبت نام کنید.

کلاس آنلاین فرانسه سایت گیشه

سفر به فرانسه برای یادگیری زبان

اگر شما هم به عنوان یک زبان آموز فرانسوی علاقه مند به شرکت در کلاس های زبان در کشور فرانسه هستید، به راحتی می‌توانید از خدمات گیشه (guichet.ir) برای اقدام برای دوره زبان با ویزای تحصیلی اقدام کنید.

گیشه به عنوان یک سایت مرتبط با زبان فرانسه، از ابتدای اقدام برای دریافت ویزای فرانسه درکنار شما خواهد بود و با راهنمایی های لازم جهت سفر به فرانسه برای یادگیری زبان رویایتان را محقق خواهد کرد.

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!