معرفی بهترین ابزار آنالیز سایت برای رشد سئو

11 ژانویه 2023
۰ 3,544 views

چکیده :
در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین ابزار آنالیز سایت برای رشد سئو سایت بپردازیم تا شما بتوانید نسبت به نیاز خود ابزار مناسب را انتخاب کنید

بهترین ابزار آنالیز سایت

بهترین ابزار آنالیز سایت

با توجه به نیاز هر کسب و کار آنلاینی به تقویت سئو سایت، شما باید بتوانید در جهت رشد سئو قدم بردارید.

اگر شما در روند سئو سایت بدرستی عمل نکنید ممکن است ضرر زیادی به سایت بزنید. از این رو شناختن ابزارهای سئو برای بهینه سازی سایت یک نیاز مهم است که هر مدیر سایت و متخصصی به آن وابسته است.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین ابزار آنالیز سایت برای رشد سئو سایت بپردازیم تا شما بتوانید نسبت به نیاز خود ابزار مناسب را انتخاب کنید.

سایت های زیادی خدمات سئو ارائه میکنند، اما باید شما بهترین را انتخاب کنید. بروز بودن این ابزارها و بررسی پارامترهای مهم سئو برای گوگل و ارائه خدمات برای بهبود سئو از مهم ترین ویژگی این ابزارها است.

سلکتک یکی از بهترین سایت های ارائه دهنده خدمات سئو به منظور بهبود جایگاه سایت در گوگل است که با خدمات مختلفی به تقویت سایت شما کمک می کند. ابزار سئو، خدمات بازدید، ورودی گوگل و خدمات بهبود آمارهای ویدیو به شما کمک فراوانی خواهد کرد.

ابزار سئو Moz.com

ابزار تحلیل Moz به عنوان یکی از شناخته ترین ابزارها در زمینه سئو به حساب می آید و برای کارهای زیادی کارایی دارد.

سایت ماز یکسری ابزارهای خود را با دسترسی محدود در اختیار کاربران خود به صورت رایگان قرار می‌دهد. بسیاری از قابلیت های این ابزار به صورت پولی و همچنین فیلتر است و همین مساله دسترسی به آن، برای کاربران ایرانی کمی مشکل ساز است.

از بهترین قابلیت های این ابزار آنالیز سایت میتوان به بررسی بک لینک های سایت ها، بررسی سئو داخلی صفحات و نمایش خطاهای آنها، ابزار تحقیق کلمات کلیدی و بررسی جایگاه کلمات کلیدی سایت است. این سایت با دارا بودن فیلترها و ابزارهای کاربردی در بین متخصصین سئو رایج است و به آنها کمک زیادی میکند.

ابزار سئو Moz.com

بررسی سایت با SEMrush

SEMrush ابزارهای متنوعی برای بررسی سایت دارد و در سئو سایت بسیار پرکاربرد است.

سمراش یک ابزار پولی است و مانند ماز به دلیل محدودیت ها استفاده آن برای کاربران ایرانی مشکلاتی را به همراه دارد.

ابزار سمراش با موتور قدرتمند بررسی خود می تواند خطاهای سئو را شناسایی و به شما اطلاع دهد تا با رفع آنها سئو شما قدرت بیشتری بگیرد.

اگر قصد سئو و بهینه سازی کلمات سایت را دارید استفاده از این ابزار برای بدست آوردن کلمات کلیدی مناسب و بدست آوردن ایده های بهتر برای عبارت های کلیدی سایت مناسب است.

ابزار آنالیز سایت سلکتک

ابزار آنالیز سایت سلکتک همانند ابزارهای سئو Moz و SEMrush قابلیت های زیادی برای بهینه سازی سایت شما دارد.

اما بهترین ویژگی آن نسبت به ابزارهای خارجی این است که دسترسی آن برای کاربران ایرانی آزاد است و پلن های آن را می توانید براحتی خریداری کنید.

همچنین موتور آنالیز سئو سلکتک یک بخش رایگان برای بررسی سئو داخلی سایت شما دارد.

از مهم ترین قابلیت های ابزار سئو سلکتک می توان به بررسی جایگاه کلمات کلیدی، تحلیل و آنالیز سئو داخلی صفحات به صورت کامل و با توجه به پارامترهای روز سئو، ابزار ساخت اسکیما برای صفحات نسبت به نوع و محتوای صفحه، ابزار واژه گستر و ویژگی های کاربردی دیگر که برای انجام سئو داخلی سایت نیاز دارید، اشاره کرد.

همچنین می توانید با پر کردن فرم درخواست سئو قبل از خرید از مشاوره رایگان متخصصان سئو سلکتک بهره ببرید.

اهمیت بررسی سایت در رشد وبسایت

اهمیت بررسی سایت در رشد وبسایت

در دنیای امروزی هر کسب و کاری نیاز دارد که نحوه کار خود را به سمت آنلاین بودن ببرد. بدین منظور باید اقدام به طراحی سایت و نرم افزار برای خود کنید.

طراحی سایت اولین مرحله برای شروع کسب و کار آنلاین است و با آن ابتدایی ترین بخش بازاریابی، یعنی برند سازی را انجام می دهید.

طراحی سایت و نرم افزار برای کسب و کار شما، می تواند باعث جذب کاربران بیشتر و اعتماد سازی بهتر بین آنها شود.

داشتن یک سایت و نرم افزار اختصاصی یک نکته مثبت برای برای رونق کسب و کار و سبقت از رقبا است. اینکه شما در طراحی سایت از چه CMS استفاده می کنید، بستگی به نوع کار و اطلاعات شما در استفاده از قابلیت های آنها دارد. اما نکته مهم داشتن یک سایت و قرار گرفتن در بین نتایج برتر گوگل با کلمات کلیدی است که با استفاده از ابزاهای آنالیز سئو و بهینه سازی سایت این کار شما را به موفقیت نزدیک تر خواهد کرد.

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!