اخبار و مقالات هوش مصنوعی

7 می 2023
۰ 481 views

ما در متاریتور مطالب جذاب و به روز هوش مصنوعی را برای مخاطبین آماده می کنم و در وب سایت قرار میدهیم هدف ما ارائه مطالب ساده و روان و بدور از پیچیدگی در زمینه هوش مصنوعی به همه افراد است. ما تیمی چند نفره هستیم که بعضی از بچه ها متخصص هوش مصنوعی و بعضی برنامه نویس هستند اونا سعی می کنند آموزش ها و مقالاتی مربوط به هوش مصنوعی و اخبار پیرامونش به صورت ساده و روان آماده کنند و در سایت بگذارند. احتمالا شما هم این روزا با هیاهویی که برای هوش مصنوعی ایجاد شده برخورد کردین و دوست دارین بیشتر در موردش بدونین اما شاید منبع مناسبی توی این حوزه که به صورت تخصصی کار بکنه پیدا نکردین. متاریتور سعی میکنه اخبار معتبر و جذاب هوش مصنوعی را در اولین فرصت بارگذاری کنه همچنین کارشناسان هوش مصنوعی ما در بخش مقالات، مطالب و محتوا که تصور میکنند به درد همه میخوره را تا جایی که میشه به صورت ساده و روان آماده میکنند و در بخش مقالات سایت قرار میدهند. این مقالات بیشتر جنبه آموزشی دارند و سعی میکنند مخاطب را با اصول و مفاهیم هوش مصنوعی آشنا کنند هدف ما ارائه مطالب آموزشی رایگان، قابل فهم برای همه، به درد بخور و تا جای ممکن به دور از مباحث فنی و پیچیده است

متاریتور | اطلاع رسانی هوش مصنوعی

هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی، قابلیت انجام کارها توسط ماشین مانند موجودات هوشمند مثل انسان است. منظور از موجود هوشمند، چیزی است که قابلیت یادگیری و کسب تجربه از اتفاقات و به کارگیری آنها برای انجام کارها در آینده را داشته باشد. بنابراین هوش مصنوعی علم مطالعه تکنیک های یادگیری توسط ماشین است به همین خاطر است که در برخی موارد واژه یادگیری ماشین در کنار هوش مصنوعی به چشم میخورد به تعبیری دیگر رشته هوش مصنوعی علمی است که در آن روش های مختلف اعطای توانایی یادگیری به ماشین ها مورد بررسی قرار میگیرد. ما در تحریریه متاریتور سعی میکنند مطالب مربوط به هوش مصنوعی را به صورت ساده و روان آماده کرده و در اختیار مخاطبان قرار دهند هدف ارائه مطالب مفید در حوزه هوش مصنوعی است.

کاربردها و موارد استفاده از هوش مصنوعی

به دلیل اینکه هدف نهایی فعالین هوش مصنوعی ساخت چیزی هوشمندتر از انسان است و در نهایت ساخته خواهد شد میتوان گفت که هر کار و وظیفه ای که نیاز به خرد و ذکاوت داشته باشد این پتانسیل را دارد تا توسط هوش مصنوعی انجام پذیرد. از موارد کاربرد هوش مصنوعی می توان به بهداشت و درمان، رانندگی، کنترل هواپیما، خلق آثار هنری و گرافیکی، نوشتن متون تبلیغاتی و انجام تکالیف درسی و غیره اشاره کرد. یکی از کاربردهای آن که احتمالا با آن آشنا هستید اکسپلورر اینستاگرام است به این صورت که بعد از کمی استفاده سیستم هوش مصنوعی آن یاد میگیرد که شما به چه محتوی و تصاویری علاقه مند هستید و طبق علایق و سابقه فعالیت هایتان تصاویر خاصی را برای شما به نمایش میگذارد.

آینده هوش مصنوعی

تکنولوژی هوش مصنوعی و موارد استفاده از آن در ابتدای راه هستند و زمان زیادی نیست که به دلیل پیشرفت های سخت افزار ها و افزایش قدرت پردازشی مورد استفاده قرار می گیرند. هوش مصنوعی با شتاب زیادی در حال توسعه و پیشرفت و ورود به همه ی صنایع و حوزه ها می باشد. در آینده نزدیک تعدا زیادی از عنوانی شغلی تخت تاثیر قابلیت های هوش مصنوعی قرار خواهند گرفت و احتمالا روش های کسب و کار متحول خواهد شد به طوری که بسیاری از عناوین شغلی مانند ترجمه، رانندگی، تحلیلگران، از بین خواهد رفت اما ممکن است عنوانی شغل های دیگری به وجود خواهند آید که در حال حاضر از آنها بی خبریم.

قرارداد هوشمند

بخشی از کار ما آماده کردن مطالب مرتبط با قرارداد های هوشمند و انتشار آنها است. قرارداد هوشمند نوع جدیدی از قرارداد هاست که بر پایه وب ۳ و تکنولوژی های بلاک چین و شبکه های غیر متمرکز قرار گرفته. مکانیزم آنها به این صورت است که دو طرف قرارداد شرایط مورد توافق را به صورت کدهای کامپیوتری در آورده و بر روی پلتفرم های موجود قرار داده این قرارداد به صورت خودکار اجرا شده و بسته به شرایط و مفاد قرار داد اعمالی را انجام خواهد داد و از آنجایی که بر روی بلاک چین استقرا پیدا میکند غیر قابل دستکاری و تغییر و تقلب می باشد.

متاورس

متاورس و مفاهیم پیرامون آن یکی از آخرین ترندهای حال حاضر در جهان است و در حال برداشتن اولین قدم های خود به عنوان موجودی نوظهور می باشد تیم نویسندگان و کارشناسان ما سعی دارند اخبار و مطالب مربوط به متاورس را در وی سایت قرار دهند.

متاورس

تیم متاریتور همیشه سعی خواهد کرد تا مطالب و محتوا با کیفیت و ساده و روان اما دقیق برای دوستان خود آماده کنیم هدف ما بالا بردن آگاهی و دانش مخاطبان ما در زمینه هوش مصنوعی است نه صرفا تولید محتوا برای جذب مخاطب تیم کارشناسان هوش مصنوعی همواره تلاش می کنند مطالب مفید، صحیح و کاربردی برای شما آماده کرده تا بتوانید از آنها بهره ببرین.

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!