شارلیز ترون: از اینکه بگویم مادرم پدرم را به قتل رسانده شرمنده نمی‌شوم

18 دسامبر 2019
۰ 1,036 views

«شارلیز ترون» به تازگی از شبی گفته که مادرش پدر الکلی او را به قتل رسانده و ادعا کرده که از صحبت در این باره و خشونتی که تجربه کرده شرمنده نمی‌شود. گردا مادر بازیگر برنده‌ی اسکار، در تابستان سال ۱۹۹۱ پس از آنکه پدر شارلیز او و مادرش را تهدید می‌کند به ضرب گلوله به قتل می‌رساند.

ترون ۴۴ ساله در مصاحبه با «ان‌پی‌آر» می‌گوید: «پدرم مرد بسیار مریضی بود. در تمام طول زندگی من الکلی بود… شرایط ناگواری بود و خانواده‌ی ما در آن گرفتار. فکر می‌کنم این زندگی ما را به طریقی زخمی کرد. البته آروز می‌کنم که اتفاق آن شب هرگز روی نمی‌داد. متأسفانه وقتی مشکلات به صورت ریشه‌ای حل نشود این اتفاقات هم می‌افتد.»

«شارلیز ترون» شبی را شرح می‌دهد که پدرش با یک اسلحه به خانه می‌آید در حالی که از شدت مستی به سختی راه می‌رفته است. شارلیز و مادرش هر دو به اتاق خواب پناه می‌برند و در را می‌بندند. پدر اسلحه‌اش را روی در خالی می‌کند اما هیچ‌یک از آن‌ها صدمه نمی‌بینند. مادر ترون هم تفنگ خودش را پیدا می‌کند و به پدرش شلیک می‌کند. اقدامات مادر دفاع از خود دانسته می‌شود و هرگز به زندان نمی‌رود.

ترون می‌افزاید: «این خشونت خانوادگی، این نوع خشونتی که درون خانواده اتفاق می‌افتد را من با افراد زیادی به اشتراک گذاشته‌ام. از صحبت در این باره شرمنده نمی‌شوم، زیرا فکر می‌کنم که هر چه بیشتر در این خصوص حرف بزنیم، بیشتر درک می‌کنیم که در این تجارت تنها نیستیم.»

ترون که خود مادر دو فرزند است فیلم «بمب خبری» (Bombshell) را روی پرده دارد و در نقش «مگان کلی» مجری فاکس نیوز ایفای نقش کرده است. داستان فیلم در مورد زنانی است که «راجر ایلز» مدیر شبکه را به آزار جنسی متهم می‌کنند.

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!