تعمیر موبایل اپل و شیائومی در کمترین زمان در بیست تعمیر

23 فوریه 2023
۰ 431 views

چکیده :
هنگام خرید تلفن هوشمند، اطلاع از نمره تعمیرپذیری در تعمیر موبایل اپل و سایر گوشی ها اهمیت بالایی دارد. این امتیاز در هنگام خرابی دستگاه هزینه تعمیر را مشخص می کند.

تعمیرپذیری دستگاه از مهم‌ترین نکاتی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد. هر قدر هم که کیفیت ساخت محصولاتی نظیر تلویزیون، لپ تاپ و موبایل بالا باشد نمی‌توان گفت احتمال خرابی قطعات آن وجود ندارد. امتیاز تعمیرپذیری بالای هر وسیله می‌تواند از هزینه‌های اضافی برای خرید مدل جدیدتر پیشگیری می‌کند. در صورت بالا بودن این امتیاز از روش ترمیم برای تعمیر موبایل اپل یا هر دستگاهی استفاده می­شود. در ایران نمایندگی رسمی تعمیر موبایل شیائومی و اپل وجود ندارد. از این رو دانستن نمره تعمیرپذیری، شانس و قابلیت تعمیر هر مدل از تلفن همراه را مشخص می‌کند. در ادامه این نوشتار تصمیم داریم تا درباره میزان تعمیرپذیری محصولات اپل و هر گوشی دیگری توضیح دهیم. با خواندن این نوشتار تا انتها هنگام خرید موبایل آیفون و هر مارک دیگری بهترین تجربه را خواهید داشت.

تعمیر موبایل شیائومی - بیست تعمیر

امتیاز تعمیرپذیری موبایل اپل

شرکت اپل بر اساس قوانین دولت فرانسه مجبور به ثبت امتیاز تعمیرپذیری محصولات در سایت apple شد. در این سایت می‌توان قابلیت تعمیر انواع گوشی و لپ تاپ‌های اپل را بررسی کرد. برخی از افراد معتقدند که با این سیاست، امکان مشاهده اطلاعات به صورت دقیق وجود ندارد. با این وجود هنوز هم می‌توان با همین اطلاعات شانس تعمیر سخت افزاری موبایل اپل یا هر محصول دیگر این شرکت را تخمین زد.

امتیاز تعمیرپذیری موبایل شیائومی و سایر گوشی‌ها

برای بررسی نمرات تعمیرپذیری شیائومی و هر گوشی دیگری می‌توان به سایت معتبر ifixit مراجعه کرد. در این سایت تمام اطلاعات و امتیازات هر محصول مشخص شده است. متخصصان و مهندسان در این وب سایت با آنالیز تلفن‌های هوشمند، نمراتی از صفر تا ۱۰ به محصولات داده‌اند. این امتیازات با توجه به هزینه بر بودن و سختی تعمیر کالای دیجیتال در نظر گرفته شده است. با بررسی نمرات می‌توان به این موضوع پی برد که امتیازات بالا نشان دهنده تعمیر تخصصی موبایل شیائومی و سایر محصولات با هزینه کم‌تر است.

بررسی تعمیرپذیری آیفون­ها برای تعمیر موبایل اپل

برای تعمیر موبایل اپل اطلاع از امتیاز تعمیرپذیری می­تواند کمک کننده باشد. همانطور که که گفتیم امتیاز تعمیرپذیری بالا به معنای تعمیر گوشی هوشمند با هزینه کم­تر است. این موضوع می­تواند به دلیل جداسازی راحت قسمت­ها و تحت تاثیر قرار نگرفتن بخش­ها با تعویض یک بخش باشد. امتیازات داده شده بر اساس تعداد اتصالات داخلی و نحوه ارتباط قطعات با یکدیگر است. همچنین پیچیدگی قرارگیری قطعات، نحوه تعمیر و امکان به روز رسانی یک بخش در این نمرات تاثیر دارد.

تعمیر موبایل اپل - بیست تعمیر

امتیاز تعمیرپذیری گوشی در میزان هزینه تعمیر موبایل اپل اثر می­گذارد. آیفون ۷ نمره ۶ را از ۱۰ کسب کرده به طوری که می­توان گفت برنده رقابت در میان گوشی­های اپل است. با این حال تعمیرکاران می­توانند راحت­تر به قطعات دسترسی داشته باشند. علاوه بر این برای پیدا کردن اجزای یدکی آیفون ۷ مشکلی وجود ندارد. بهتر است بدانید که آیفون۸ پلاس، آیفون ۸ و آیفون ۷ پلاس توانستند در این بین نیز امتیاز ۶ از ۱۰ بگیرند. اگر از این مدل­ها استفاده می­کنید جالب است بدانید که امتیاز تعمیرپذری ۶ دارند. هر چند دسترسی به قطعات یدکی آنها راحت است، اما در بخش جداسازی قطعات امتیاز کم­تری گرفته­اند. آیفون SE مدل ۲۰۲۰ نیز نمره ۶ از ۱۰ را در این رقابت تعمیرپذیری گرفته است. می­توان گفت کلیه آیفون­های اپل تولید سال ۲۰۲۰ دارای این امتیاز هستند. هر چند این مدل­ ارزان­تر از سایر مدلهاست، اما بالاترین رتبه را در تعمیرپذیری محصولات اپل دارد.

تعمیر موبایل شیائومی و اپل

نمایندگی معتبر شیائومی و آیفون، خدمات ویژه و منحصر به فردی را بر اساس نیاز کاربران برای تعمیر موبایل اپل و شیائومی در نظر می­گیرد. همواره متخصصان آن سعی می­کنند در صورت نیاز برای تعمیر تخصصی موبایل شیائومی از تعمیر آنلاین استفاده کنند تا سریع­تر مشکلات تلفن هوشمند برطرف شود. علاوه بر این با به کارگیری قابلیت تعمیر آنلاین به راحتی در هزینه­ها صرفه­جویی می­شود و برای کارایی و حفظ سلامت آن مفید است.

نیازسنجی تعمیر موبایل اپل و شیائومی

امروزه اکثر افراد خرید و کارهای شخصی خود را به صورت آنلاین انجام می­دهند. حتی برای تعمیر آنلاین موبایل اپل و سایر گوشی­ها نیز از این قابلیت استفاده می­کنند. در این بین ممکن است اشخاصی برای تعمیرات تلفن­های همراه کمی حساسیت داشته باشند و بیشتر به صورت سنتی با این موضوع برخورد کنند. با این حال همانطور که بیان شد مزایای استفاده از این روش بیشتر است چرا که توسط تیم فنی و تخصصی نیازسنجی صورت می­گیرد. سپس با توجه به نیازها خدمات جالب و ویژه­ای به صورت کاملا آنلاین برای تعمیر موبایل انجام می­شود. در این صورت تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی­­ها در مدل­های مختلف برطرف می­شود.

بیست تعمیر

تعمیر سخت افزاری موبایل اپل

خدمات آنلاین تعمیر موبایل شیائومی و اپل

برای تعمیر سخت افزاری موبایل اپل و سایر تلفن­های هوشمند باید درباره نحوه استفاده از خدمات نمایندگی آگاهی داشته باشید. برای تعمیر این دستگاه­ها بهتر است به تیم فنی و تخصصی مراجعه کرد چرا که از ابزارها و تجهیزات به روز و پیشرفته­ای استفاده می­کنند. مدل­های جدید و قدیمی گوشی­های پرفروش اپل و شیائومی به راحتی توسط کارشناسان این نمایندگی­ها تعمیر می­شوند. برای استفاده از آن هم می­توانید به صورت آنلاین و هم حضوری به این مراکز مراجعه کنید تا سریع­تر خدمات سخت افزاری و نرم افزاری دریافت کنید.

بهترین نمایندگی تعمیر موبایل اپل و شیائومی

برای تعمیر موبایل شیائومی و دیگر گوشی­ها مراجعه به تعمیراتی خوب اهمیت زیادی دارد. از مشخصه­های این نمایندگی­های معتبر عضویت در اتحادیه دستگاه­های مخابراتی، دریافت هزینه بر اساس نرخنامه مصوب و احترام به حقوق کاربر است. همچنین این مراکز باید از خدمات آنلاین و حضوری برخوردار باشند و بر اساس نیازسنجی کار خود را انجام دهند. اگر شما هم تصمیم دارید تا موبایل خود را به تعمیراتی خوب بسپارید مجموعه ۲۰تعمیر را پیشنهاد می­کنیم. این تیم حرفه­ای علاوه بر این که تمامی خدمات گفته شده را دارد از جدیدترین تجهیزات و متخصصان مجرب استفاده می­کند.

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!