ترمووود نمای ساختمان

15 مارس 2023
۰ 153 views

در این مقاله میخواهیم راجع به ترمووود نمای ساختمان موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارایه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

راه های ارتباطی با ما : ۰۹۹۳۵۹۲۹۶۵۴ / ۰۲۱-۲۶۸۵۵۶۷۹

چوب ترمو یکی از محصولات چوبی با ارزش خرید بالا است که الارغم استفاده در طراحی های نمای داخلی و بیرونی ساختمان در موارد دیگری نیز مورد کاربرد قرار می‌گیرد.

یکی از این موارد ساخت انواع مبل و فرنیچر میباشد که امروزه در تمامی خانه ها وجود آن امریست لوزمی که در طراح ها و مدل های مختلفی موجود میباشد.

که در واقع استفاده از این نوع مبلهای ساخته شده از ترموود به زندگی شما طراوت، شادابی و نشاط را منتقل می‌کند.

و از همه مهمتر اینکه چوب ترموود از استاندارهای کیفی برخوردار میباشد که که این مزایا در واقع میزان کیفیت آن را تظمین می‌کند که با خاطر آسوده از این محصولات استفاده های لازم. را ببرید.

ترمووود نمای ساختمان

استاندارد چوب ترموود 

امروزه بسیاری از مواد و اشیائی که توسط بشر تهیه و تولید میشود.

باید از کیفیت خوب برخوردار باشد، تا بتوان محصول تولید شده را به نحوه احسنت به بازارهای فروش و مصرفی آن عرضه کرد.

اما میزان کیفیت توسط استانداردهای کیفی کنترول و تعیین میشود که باد از اتمامی آزمایشات کیفیت به هر کدام از مواد و اشیاء گواهینامه ای تعلق داده میشود که میزان کیفیت آن را معیین میسازد.

که حتی میزان عایق بودن ترموود در برابر بسیاری از عوامل دیگی مانند میزان مقاومت و حفاظت از گرما و سرما نیز شامل میباشد.

علل عایق حرارتی محسوب شدن ترمووود

همانطوری که مستحضر نیز هستید که از چوب ترموود به دلیل هر یک از خواص ویژه و منحصر بفردی که دارد در محوطه بسیار خواص در زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای مثال چوب ترموود یکی از محصولات خاصی است که بسیار در محوطه هایی مانند استخر ، سونا و جکوزی ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

که دلیل این موضوع نیز وجود خواص عایق حفاظت دمای سر و گرم است که در ترمو نهفته است.

که به جهت اینکه چوب ترموود با فرایند تبدیلی و اصلاح پذیری تمامی بافت های آن به هم فشرده شده و باعث میشود تا نه رطوبت و نه گرما در آن جذب شود در نتیجه گرما و سرما را در محوطه مد نظر نگه میدارد.

ولی اگر گرما و سرما را در خود جذب میکرد، از طرف دیگر گرمای جذب شده را دفع میکرد در نتیجه گرما و سرما به صورت دورانی گردش پیدا میکرد که باعث میشد تا دمای به مدت زیادی در آن دوام نداشته باشد.

اما با برخورداری از این خواص چوب ترموود قادر بوده تا حرارت و دما را به مدت زیاد در خود حفظ نماید.

علت عایق آلودگی صوتی در چوب ترموود

چوب ترمووود از جمله محصولات چوبی جذابی است که امروزه در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و در حال پیشرفت مورد استفاده قرار می‌گیرد که علت عمده آن وجود عایق آلودگی صوتی میباشد.

در واقع باید گفت که ساختار داخلی چوب ها طوری طرحی شده تا با این ساختار درونی مانع از عبور آلودگی های صوتی از داخل به خارج و از خارج به داخل شده است.

این امر به این دلیل میباشد.

و از انجایی که فشار و حرارتی بسیار زیاد روی چوب وارد میشود باعث‌میشود تا موادی مانند آب و ضمغ و مواد معدنی از آن جدا شود و رطوبت آن از بین برود در نتیجه به یک ماده کاملا نارسانا تبدیل میشود.

که اکثر مواد نارسنا بسیاری از امواج و انرژی های صوتی و الکتریسته را دفع می‌کند.

و همین طور بافت‌هایی که در چوب موجود میباشد که در واقع هر کدام از این بافتها نشان دهنده یک سال عمری در چوب میباشد.

که آنهم به دلیل فرایند تولید اصلاح پذیری  تمامی فضای خالی موجود در بافت‌ها از بین رفته و به یکدیگر فشرده شده که این امر نیز در خصوص عایق شدن در برابر آلودگی های صوتی کاملا موثر میباشد که در کل ترموو را به یک مواد و املاح خواص در این ارتباط تبدیل می کند.

که در میزان مقاومت در چوب ترموود اثرات به سرایی خواهد داشت.

میزان مقاومت چوب ترموود

در واقع تمامی چوب های درختان بدون تبدیلی و تجذیه پذیری به چوب تترموود از میزان مقاومت کمتری برخوردار هستند

به این دلیل که چوب های عادی در جدارهای داخلی آن دارای فضای خالی و موادی هستند که چوب را بسیار شکننده میسازد.

و مقاومت زیادی نخواهد داشت، اما با تجذیه پذیری آن باعث میشو تا چوب به میزان قابل توجهی از آب و صمغ و مواد و املاح ترمووود را به خود تجذیه نمایید.

که این امر مسبب این میشود که فضاهای موجود در ترموود را پر کرده و و آنها را به یکدیگر فشرده و استقاومت آن را تقویت میبخشد.

در واقع موضع اصلی این هست که هرچه از میزان مواد و املاح کاسته شود مقاومت آن افزایش میباد.

و هرچه مواد و املاح مانند آب و در جداره های ترمووود باقی بماند میزان مقامت کاهش یافته و میزان مقامت کاهش میاید.

خرید چوب ترموود 

جهت خرید چوب ترموود  ابتدا به یک سری معلومات نیاز میباشد که در صورت نداشتن این معلومات میتوانید با کارشناسان این محصولات مشاوره های تماس گرفته معلومات لازم را دریافت نمایید.

و چنانچه خودتان شخصا قصد خرید دارید میتوانید به دو روش ممکن این امر را انجام دهید.

ابتدا به صورت کاملا آنلاین و با مراجعه به سایت نمایندگی ترموود ، مجموعه وود استار مراجعه کنید

و همینطور به صورت کاملا حضوری و با مراجعه به دفتر فروش مجموعه وود استار و با بررسی کامل محصولات یک نوع چوب خوب را انتخاب و با در نظر داشت محوطه مد نظر نوع سایز ترمو کاربردی را متناسب با محیط کاری خریداری نمایید.

خریدی مطمئن از مجموعه وود استار

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با ترمووود نمای ساختمان  ( خرید رنگ و چوب ترموود ، ترموود ایرانی ، ترموود فنلاندی ، نصب و اجرای ترموود ) همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .

راه های ارتباطی با ما : ۰۹۹۳۵۹۲۹۶۵۴ / ۰۲۱-۲۶۸۵۵۶۷۹

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!