ریموتی کردن درب شیشه سکوریت

16 آوریل 2023
۰ 280 views

درب های شیشه سکوریت که امروزه در بسیاری از اتاق ها و مغازه ها مورد استفاده قرار میگیرد به دلیل اینکه اکثرا فاقد قفل برقی درب شیشه سکوریت می باشند تردد و رفت و آمد در این درب ها آزاد می باشد.

یکی از کاربرد های قفل برقی درب شیشه ای سکوریت جهت برقی کردن درب سکوریت مغازه ها و طلافروشی ها می باشد.

 

 ریموتی کردن درب شیشه سکوریت

 

چرا ریموتی کردن درب شیشه ای سکوریت اهمیت دارد؟

اگر شما هم صاحب کسب و کاری باشید که در آن لوازم گران قیمت نگهداری می کنید و درب وردی مغازه و یا دفتر شما از نوع سکوریت می باشد حتما به این فکر افتاده اید که درب سکوریت مغازه و یا طلا فروشی خود را ریموتی نمایید تا از تردد غیر مجاز افراد متفرقه جلوگیری نمایید.

بهترین روش جهت برقی کردن درب شیشه سکوریت استفاده از قفل ریموتی شیشه سکوریت تیک تاک می باشد .

این قفل که از نوع قفل شیشه به شیشه می باشد قابلیت ریموتی کردن درب شیشه سکوریت شما را دارد و بدون نیاز به سوراخ کاری و بسیار آسان قابل نصب بر روی درب می باشد.

قیمت قفل برقی شیشه سکوریت

قیمت قفل برقی شیشه سکوریت نسبت به کارایی و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد متفاوت می باشد و عموما ارزش خرید بالایی نسبت به کارایی دارد جهت دریافت قیمت قفل برقی شیشه سکوریت با کارشناسان فروش تیک تاک در ارتباط باشید .

طریقه نصب قفل برقی شیشه سکوریت

نصب قفل برقی شیشه میرال همان طور که قبل تر هم بیان شد بسیار آسان می باشد و نیاز به دانش فنی خاصی ندارد و اکثرا توسط خریدار قابل نصب می باشد.

توجه داشته باشید که قفل برقی شیشه سکوریت به تنهایی کاربردی ندارد و می بایست در کنار این قفل از دستگاه اکسس کنترل یا ریموت کنترل تیک تاک نیز استفاده نمایید تا بتوانید از طریق ریموت درب شیشه سکوریت را باز نمایید .

چگونه دستگاه اکسس کنترل مناسب را انتخاب کنیم؟

اولین مساله در انتخاب دستگاه کنترل دسترسی این است که مشخص کنیم برای چه مکانی نیازمند استفاده از سیستم اکسس کنترل هستیم

زمانی که مشخص شود در چه مکانی باید دستگاه مورد استفاده قرار بگیرد میزان اهمیت امنیت و کاربران دستگاه نیز مشخص می شوند

به عنوان مثال اگر برای ورود به اتاق مدیریت نیازمند دستگاه اکسس کنترل اهمیت ثبت گزارش توسط دستگاه بسیار کاهش می یابد چرا که تنها مدیریت در اتاق تردد دارد و نیازی به ثبت گزارش نمی باشد.

اگر برای اتاق سرور نیازمند استفاده از دستگاه کنترل تردد اتاق سرور می باشید شاید این موضوع برای شما اهمیت داشته باشد که بدانید دقیقا در زمان مشخص چه شخصی وارد اتاق سرور شده است پس باید دستگاهی تهیه کنید که قابلیت ثبت گزارش را درون خود داشته باشد.

یا اگر برای کنترل تردد درب های ورودی مجتمع ها و ساحتمان ها نیازمند استفاده از درب بازکن اثر انگشتی می باشید ثبت تردد افراد چندان اهمیت ندارد و تنها باز شدن درب توسط افراد خاص حائز اهمیت است.

با این حال شاید پس از خواندن این مطلب هنوز هم نیازمند مشاوره جهت خرید دستگاه اکسس کنترل و دریافت قیمت دستگاه کنترل دسترسی باشید

چگونه دستگاه اکسس کنترل مناسب را انتخاب کنیم؟

دستگاه کنترل دسترسی

دستگاه کنترل دسترسی درب محدود می کند که چه کسی می تواند وارد یک منطقه یا اتاق در یک ساختمان شود یا چه کسی می تواند از یک منبع خاص استفاده کند. کنترل دسترسی اولیه به شکل  قفل های دیجیتالی مکانیکی که می توانید در بخش قفل ها و امنیت وب سایت ما پیدا کنید. هنگام جستجوی راه حل جامع تر برای کنترل دسترسی ؛ محصولاتی مانند  درب باز کن کارتی و ریدر مایفر ، انتخاب ایده آل هستند. هنگامی که یک سیستم نصب می شود ، دسترسی به راحتی با استفاده از اعتبارنامه ها- کارت RFID ساختار می یابد و تحت نظارت قرار می گیرد که بسته به سیستم می تواند توسط نرم افزار آنلاین یا آفلاین مدیریت شود.

 

سیستم کنترل دسترسی های کنترل دسترسی ، راه حل های کامل کنترل دسترسی درها هستند. کیت های کنترل دسترسی ما کنار هم قرار گرفته اند تا پیدا کردن راه حلی برای آنها برای مشتریان آسان تر شود. تنها مورد اضافی مورد نیاز صفحه کلید یا خواننده مجاور یا دکمه خروجی اضافی است (بسته به آنچه برای در مورد مورد نظر می خواهید). ما همچنین می توانیم نقل قول های مناسب برای کنترل دسترسی ، صرف نظر از اندازه کار ، ارائه دهیم. تیم فنی ما خوشحال است که به شما کمک کند و مشتریان ما خوشحال می شوند که هنگام ارائه مشاوره نصب ، می توانند با ما تماس بگیرند.

دکمه های خروج

ما طیف وسیعی از دکمه خروج ارائه می دهیم . موارد سازگار با DDA ، سبک های باریک ، Green Domed و همچنین اگر به دنبال چیز خاصی هستید می تواند منبع سفارشی را تهیه کند.

اکثر سیستم های کنترل دسترسی به یک شاسی خروج دارند . در صورت عدم عملکرد صحیح قفل برقی یکی از تنها مواقعی که این دستگاه مورد نیاز نیست زمانی است که Fail Secure Electric Strike وجود دارد یا زمانی که یک راه خروجی جایگزین وجود دارد یا توسط یک مقام امضا شده است (امکانات بهداشت روانی و غیره). ما همچنین واحدهای دوگانه را ذخیره می کنیم. دارای دکمه فشار به خروج و شیشه شکست اضطراری

 

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!