تخفیف لند مرجع کد تخفیف و پیشنهاد خرید

16 آوریل 2023
۰ 255 views

زمانی که می‌خواهیم از یک فروشگاه یا وب سایت اینترنتی خرید کنیم همیشه در زمان پرداخت یک گزینه با نام کد تخفیف را می بینیم، اما این کد تخفیف را باید از کجا بیاوریم؟

تخفیف لند با هدف پاسخ به همین سوال ساخته شده، مرجعی برای یافتن کد تخفیف، پیشنهاد خرید، اطلاع از فروش ویژه و حراجی ها، جشنواره فروش، کمپین و مسابقه؛ کافیه اسم فروشگاه یا وب سایت را جست و جو کنی و یا موضوع مورد نظرت را وارد کنی ما از بین بیش از ۷۰۰ کسب و کاری که هم اکنون در تخفیف لند داریم (و هر روز بهشون اضافه می شه) بهترین پیشنهادها را برات آماده می کنیم. ما برای اطمینان شما تمام موارد فوق را قبل از قرار دادن در سایت تست می کنیم.

ما در تخفیف لند چند تیم مستقل هستیم. یک گروه طراحی و برنامه نویسی که همیشه در تلاشه راحتی و زیبایی را برای کاربران و استفاده کنندگان تخفیف لند فراهم کنه. یک گروه مذاکره کننده با فروشگاه ها و سایت ها که بهترین و به روز ترین تخفیف ها را آماده می کنه. یک گروه تولید محتوی و تبلیغات که پیشنهادهای موجود در تخفیف لند را از طریق پیامک، شبکه های مجازی و وب‌ سایت های آنلاین به اطلاع مخاطبان و کاربران می رسانه.

لوگو دیجیکالا

تخفیف دیجی کالا

یکی از محبوب ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران فروشگاه آنلاین دیجی کالا است. شاید اکثر کسانی که تجربه خرید آنلاین دارند از دیجیکالا خرید کرده باشند. در تخفیف کدهای تخفیف این فروشگاه به صورت روزانه آپدیت میشود تا کاربران بتوانند با استفاده از آن ها تجربه خرید بهتر و به صرفه تری داشته باشند. علاوه بر کد تخفیف در این سایت پیشنهادهای ویژه خرید فراوانی قرار میگیرد ولی شما نمیتوانید همه آنها را بیابید تیم جستجو ما تمامی این فرصت ها را یافته و در صفحه مخصوص دیجی کالا قرار میدهند. کافیست هر وقت که قصد خرید آنلاین از فروشگاه دیجیکالا را دارید به این صفحه سر بزنید و ارزان تر خرید کنید.

تخفیف دیجی استایل

این مجموعه هم به صورت مجزا و فعال کد تخفیف دیجی استایل را منتشر میکند ولی فقط یک روز به کاربران نمایش میدهد به همین دلیل شما مجبور هستید هر چند ساعت یکبار به سایت یا اپلیکیشن دیجی استایل سر بزنید تا آنها را بیابید. در تخفیف لند ما این کار را برای شما انجام میدهیم این فروشگاه نیز مانند دیگر فروشگاه ها صفحه اختصاصی داشته و تمامی موارد منتشر شده در آن ذخیره میشود تا شما با مراجعه به آن به تمامی کد تخفیف ها و حراجی ها به صورت یکجا دسترسی داشته باشید.

تخفیف لند

تخفیف خانومی

فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی خانومی یکی از بهترین فروشگا های آنلاین در این زمینه است اگر قبلا تجربه خرید اینترنتی از آن را داشته باشید میدانید که خرید از آن لذت بخش است شاید یکی از دلایل آن فراوانی در تنوع محصولات و برندهای آن است. در این فروشگاه در مناسبت های خاص تا ۹۰ درصد تخفیف بر روی محصولات اعمال میشود و کدهای تخفیف بسیاری در اختیار کاربران قرار میگیرد.

تخفیف بانی مد

یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین در زمینه مد و پوشاک این سایت است. تنوع بالای لباس مردانه و زنانه، کیف و کفش و دیگر اکسسوری ها از مشخصات بارز این سایت است. در این اپلیکیشن مانند دیگر فروشگاه های اینترنتی خرید از طریق درگاه آنلاین پرداخت و همینطور پرداخت حضوری فعال است. در زمان ثبت سفارش شما میتوانید با استفاده از کد تخفیف بانی مد موجود در تخفیف لند تا ۹۰ درصد تخفیف بگیرید و یک سفارش لذت بخش را تجربه کنید.

همکاری با تخفیف لند

تمامی همکاران تخفیف لند فروشگاه های اعتبار سنجی شده هستند تا کاربران با خیال راحت از آن ها خرید کنند. اگر شما هم فروشگاهی دارید و علاقه مند به همکاری با ما هستید از طریق فرم همکاری با ما در وب سایت و یا از طریق اطلاعات تماس که در بخش بعدی معرفی شده اند با ما در ارتباط باشید.

کد تخفیف

تماس با تخفیف لند

ما همیشه از راه های ارتباطی زیر آماده دریافت نظرات و پیشنهادها و انتقادات شما عزیزان هستیم.

ایمیل: info@takhfif-land.com

موبایل / واتس اپ / تلگرام : ۵۴۶۵-۱۱۸-۰۹۳۵

اینستاگرام: @takhfiflandofficial

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!