تبلیغات هوشمند، ارزان و موثر از طریق پنل پیامک

تبلیغات هوشمند، ارزان و موثر از طریق پنل پیامک

14 دسامبر 2022
۰ 427 views

روش ارسال پیامک تبلیغاتی برای کسب و کار بیش از یک دهه است که محبوبیت داشته است. اما در سال های اخیر تغییراتی در نحوه تبلیغات ایجاد شده است و سامانه های پیامکی سعی کرده اند امکانات بیشتری را در زمینه تبلیغات و بازاریابی در اختیار کاربران خود قرار دهند.

ارزش بازاریابی پیامکی برای مشاغل را می توان در تعداد فزاینده پیامک های تبلیغاتی که در طول روز دریافت می کنیم مشاهده کرد. به این ترتیب شرکت ها و برندهای مختلف نیز در ارسال پیامک تبلیغاتی با یکدیگر رقابت می کنند و روز به روز تلاش می کنند تا کیفیت و کمیت پیام های تبلیغاتی خود را افزایش دهند.

نباید از این نکته غافل شد که مخاطبان پیامک تبلیغاتی می توانند افراد بی شماری در سنین، موقعیت مکانی، جنسیت و حرفه های مختلف باشند و هر کدام از این اقشار به صورت جداگانه انتخاب شوند. در واقع در سامانه پیامکی امکانات مختلفی در نظر گرفته شده است تا بتوانید به راحتی مخاطبان مورد نظر را برای هر کسب و کاری انتخاب کنید.

تبلیغات هوشمند، ارزان و موثر از طریق پنل پیامک

بازاریابی با استفاده از پنل پیام کوتاه

امروزه بسیاری از کسب و کارها از پیامک های پنل برای ارسال پیامک انبوه برای جذب مشتری و افزایش فروش استفاده می کنند. این نوع تبلیغات که به بازاریابی پیامکی معروف است تقریباً جایگزین ایمیل مارکتینگ یا ایمیل مارکتینگ شده و به یک ابزار تبلیغاتی کامل تبدیل شده است. تفاوت اصلی ارسال پیامک تبلیغاتی با ارسال ایمیل، طول محتوای متنی است که پیامک محدودیت هایی دارد. اما این محدودیت خواندن را آسان می کند و در واقع نرخ مطالعه پیامک تبلیغاتی را افزایش می دهد.

به طور کلی پنل پیامک با سه هدف اصلی استفاده می شود:

  • افزایش اعتبار و شناخت برند
  • ارتباط با مشتریان و مردم را افزایش دهید
  • برای افزایش فروش

ارسال پیامک تبلیغاتی بر روی سایر روش های بازاریابی فرصتی بی نظیر برای دستیابی به این سه هدف است که اهداف اصلی هر کسب و کاری است.

مزایای استفاده از پیامک تبلیغاتی

استفاده از پنل اس ام اس به عنوان یک کانال تبلیغاتی برای ارتباط مستقیم و موثر با مردم می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد، اما چه چیزی تبلیغات پیامکی را به یک راه حل تبلیغاتی دائمی تبدیل کرد؟

جنبه های مختلفی در بازاریابی پیامکی وجود دارد که باعث می شود پیامک انبوه به عنوان یک کانال از سایر روش های تبلیغاتی متمایز شود و برندهایی که از این روش تبلیغاتی به درستی استفاده می کنند از رقبا جلوتر هستند. علاوه بر این موارد، امکانات مختلف سامانه پیامکی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد به افزایش اثربخشی تبلیغات کمک می کند.

پیام صوتی تبلیغاتی

ارسال پیام صوتی یکی از قابلیت های کاربردی موجود در پنل اس ام اس است که به کاربران این امکان را می دهد که علاوه بر ارتباط متنی، پیام های تبلیغاتی را به صورت صوتی نیز ارسال کنند.

پست صوتی یک راه بسیار قدرتمند برای ارسال پیام به مشتریان است. به همین دلیل سامانه پیامک پیام رسان شرایط ارسال پیام صوتی را در نظر گرفته است تا کاربر بتواند محتوای صوتی خود را در محیط پنل با استفاده از استودیوی ضبط صوت آنلاین و همچنین متن مورد نظر خود را از طریق تبدیل متن به گفتار ضبط کند. تبدیل. تبدیل به صدا و ارسال به عمومی.

همانطور که می دانید همیشه این امکان وجود دارد که هر قشری از مخاطبانی که برای تبلیغات در نظر گرفته اید، برخی از آنها پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشند. ارسال پیام صوتی نیز راه حل مناسبی برای ارسال تبلیغات به این افراد است.

پیام صوتی تبلیغاتی

ارتباط سریع با پیامک تبلیغاتی

یکی از مزایای استفاده از پنل پیامک سرعت بالای دسترسی به مخاطب است. در واقع می توان از این روش تبلیغاتی به عنوان یک راه حل تبلیغاتی فوری استفاده کرد. زیرا طبق آمار بیش از ۹۰ درصد پیامک های ارسالی در کمتر از ۳ دقیقه خوانده می شوند. این امر کمپین های بازاریابی پیامکی را برای پیشنهادات حساس به زمان عالی و موثر می کند.

تاثیر زیاد

در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی مانند بیلبوردها یا چاپ و توزیع بروشورهای تبلیغاتی، استفاده از برد اس ام اس و ارسال پیام صوتی و پیامکی تاثیر بسیار بیشتری در مقیاس هزینه دارد. در واقع، ممکن است بتوانید میلیون ها پیامک را با کمترین هزینه ای که برای اجاره بیلبورد پرداخت کرده اید ارسال کنید.

چند وجهی

هیچ کدام از روش های تبلیغاتی رایج در جامعه، قابلیت ارتباط دو طرفه رامکاین، هیچ. به عنوان مثال، کاربر هرگز نمی تواند روی تبلیغات تلویزیونی شما کلیک کند. اما با ارسال پیامک تبلیغاتی می توان این قابلیت را با استفاده از ارتباط همتا به همتا فراهم کرد. در سامانه پیام کوتاه امکاناتی به نام نظرسنجی و مسابقه پیامکی وجود دارد

چند وجهی

آیا ارسال پیامک تبلیغاتی می تواند به رشد و کار من کمک کند؟

. یکی از ارکان اصلی رشد کسب و کار، اجرای فرآیندهای تبلیغات دیجیتال است. شخصی که برای تبلیغات هزینه می کند در واقع سرمایه گذاری در کسب و کار خواینگر است

.

نکات مهم در اجرای تبلیغات

تبلیغات شما باید هدفمند باشد

اگر برای هر مشتری جدید پول پرداخت کرده اید و تاثیر کمتری دارد.

تبلیغات شما باید مستمر باشد.

با توجه به نکاتی که ذکر می کنیم یکی از روش های کاربردی ارسال پیامک تبلیغاتی می باشد. زیرا شامل تمامی نکات ذکر شده می باشد.

برای ارسال پیامک تبلیغاتی به پنل پیامک نیاز دارید.

پنل اس ام اس چیست؟

پنل پیامک ابزاری تحت وب (آنلاین) است که می توان از آن برای ارسال پیامک انبوه، ارسال پیامک گروهی، راه اندازی مسابقات پیامکی و … استفاده کرد.

تبلیغات پیامکی هدفمند

برای اینکه بتوانید تبلیغات پیامکی هدفمند داشته باشید، بهتر از بخشی از جامعه است که بازار هدف شما را تشکیل می دهد.

با استفاده از پنل پیامک و روش های ارسال پیامک تبلیغاتی می توانید به هر قشری از جامعه دسترسی داشته باشید

از جمله این روش عبارتند از:

  • ارسال پیامک فردی و جمعی
  • انتشار بر اساس دامنه ها و اصناف
  • ارسال پیامک منطقه ای
  • ارسال پیامک به برج ایرانسل

اینها تنها تعدادی از روش های ارسال پیامک تبلیغاتی قابل استفاده هستند. برای ارسال می توانید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. شما باید اقدام به خرید پنل اس ام اس کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس شهر و استان

به این ترتیب می توانید با در دست داشتن متن تبلیغاتی شهر یا استان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی از کارت

بر اساس تحقیقات سیستم اس ام اس از روی نقشه یکی از راه های ارسال پیامک تبلیغاتی است. به این ترتیب با انتخاب منطقه مورد نظر در نقشه یوگل می توانید پیامک های خود را برای آن تطبیق دهید.

ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس کد پستی

یکی از دقیق‌ترین روش‌های تبلیغات پیامکی منطقه‌ای، این روش است که می‌توان با داشتن ۳ تا ۵ رقم در سمت چپ کدپستی مورد نظر، به محدوده کدپستی مربوطه دست یافت.

ارسال پیامک تبلیغاتی بسته به منطقه

اگر جامعه هدف شما را افرادی تشکیل می دهند که شغل خاصی دارند یا در اتحادیه هستند، می توانید با این گزینه برای آنها پیامک ویژه ارسال کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی بسته به منطقه

ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس سن و جنسیت

یکی از کاربردی ترین روش ها برای ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند، جداسازی مخاطبین از مخاطبین زمینی است. به این ترتیب می توانید برای خانم هایی که سن آنها ۲۰ تا ۳۰ سال است پیامک های تبلیغاتی ارسال کنید.

پیشنهاد ما استفاده از سامانه پیامکی پیام رسان است. زیرا این سامانه پیامکی پنل پیامکی و بدون نیاز به پرداخت هزینه برای شروع رایگان در اختیار شما قرار می دهد، بنابراین می توانید از همین الان بازاریابی پیامکی را شروع کنید.

همچنین می توانید نام، نسخه آزمایشی پیش نمایش آزمایشی و شماره جستجو را برای ارسال پیامک پیش بینی کنید.

هزینه تبلیغات پیامکی

روشی که در ابتدای این مقاله به آن اشاره شد، روش تبلیغاتی مناسب است که بهترین راه برای جذب هر مشتری است. یعنی داشتن بازده بالا.

سامانه های پیامکی باید با نرخ ثابت بین ۴۳ تا ۶۵ تومان برای هر پیامک کار کنند. ۱۰۰ تومن خرج کردی.

اگر قصد دارید روی بیلبورد یا قطب تلویزیون تبلیغ کنید، احتمالاً چند صد نفر خواهید بود

تبلیغات پیامکی مستمر

تداوم در تبلیغات یکی از مهم ترین نکاتی است که هر شرکتی باید به آن توجه کند.

با توجه به هزینه کم و راندمان بالای ارسال پیامک تبلیغاتی می توانید کمپین تبلیغاتی را به صورت مستمر اجرا کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی با پنل پیامک هوشمند مسنجر !!!

امروزه تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات عظیمی شده است که اگر کسب‌وکارها نتوانند خود را با محیط بازاریابی در حال تغییر وفق دهند، مطمئناً می‌توانند منجر به نتایج فاجعه‌باری شوند.

کسب و کارها برای اینکه از رقبا پیشی بگیرند باید از روش تبلیغاتی مفیدی مانند تبلیغات پیامکی استفاده کنند. شاید در گذشته تبلیغات بیشتر توسط شرکت هایی انجام می شد که بودجه اضافی برای آن داشتند. اما امروزه درآمد کسب و کار به میزان تبلیغات موثر آنها گره خورده است و به نوعی برای کسب درآمد بیشتر و افزایش فروش باید از راهکارهای تبلیغاتی موثر استفاده کرد.

معنای بازاریابی در سال های اخیر با ورود تکنولوژی به کسب و کار و استفاده از تکنولوژی در تبلیغات تغییر زیادی کرده است. در واقع می توان گفت که دوران چاپ و توزیع تراکت و اطلاعیه های خیابانی به پایان رسیده است. امروزه بازاریابی به محتوا بستگی دارد. تفاوت نیازها و گستردگی سلیقه ها باعث کاهش اثربخشی روش های تبلیغات محتوای ثابت (مانند بروشورها و بنرهای تبلیغاتی یا بیلبوردها) برای بازاریابی شده است.

ارسال پیامک تبلیغاتی با پنل پیامک هوشمند مسنجر

بازاریابی محتوا با استفاده از تبلیغات پیامکی

یکی از راهکارهای بازاریابی محتوا ارسال پیامک با استفاده از پنل پیامک است. با کمی دقت می توان متوجه شد که تعداد پیامک های تبلیغاتی روز به روز در حال افزایش است و این ارتباط مستقیمی با تاثیرگذاری این روش تبلیغاتی دارد. در بین حالت های مختلف تبلیغات، تنها سامانه پیامکی امکان پرداخت با توجه به تعداد مخاطبان را به کاربر می دهد. در واقع بودجه تبلیغات کاملا با حجم آن مرتبط است. به همین دلیل کسب و کارهای کوچک و بزرگ می توانند از پنل پیامک برای ارسال پیامک یا پیام صوتی در مقیاس دلخواه استفاده کنند. علاوه بر این قابلیت های مختلفی در سامانه پیامک وجود دارد که به کاربران امکان ایجاد تنوع در ارسال پیامک های تبلیغاتی را می دهد که در ادامه به آن می پردازیم.

پیامک یا پیام صوتی بفرستید

یکی از مسائلی که به کاربر در ایجاد تنوع کمک می کند، امکان انتخاب بین ارسال پیام صوتی و پیامک است. در پنل پیام کوتاه این قابلیت وجود دارد که کاربر می تواند پیام صوتی نیز ارسال کند. معمولا تبلیغات در سامانه پیامکی از طریق پیامک انجام می شود اما استفاده از پیامک صوتی با انتقال احساسات و عواطف گوینده می تواند تاثیر بیشتری در دستیابی به اهداف تبلیغاتی داشته باشد.

مزایای ارسال پیام صوتی در پیام رسانی

  1. علاوه بر تلفن های همراه، پیام های صوتی را می توان به تلفن های ثابت نیز ارسال کرد
  2. امکان برندسازی موثر از طریق صدا
  3. توانایی انتقال احساسات در پیام
  4. امکان استفاده از بلندگوی مجازی برای کاربرانی که قادر به ضبط صدا نیستند.
  5. وجود استودیوی آنلاین برای ضبط صدای فوری و ارسال پیام صوتی در کمترین زمان ممکن
  6. مطمئن شوید که پیام دریافت شده است

پنل پیامک چگونه هزینه تبلیغات را کاهش می دهد؟

گاهی برای کاربران این سوال پیش می آید که ارسال پیامک نیز هزینه دارد و این نوع تبلیغات باید به صورت انبوه ارسال شود. پس چگونه می توان هزینه تبلیغات را کاهش داد؟ در پاسخ به این سوال دو سوال را مطرح می کنیم.

 

ابتدا باید در نظر داشته باشید که صرف نظر از نوع مت

ویژگی های سیستم پیامک به کاهش هزینه تبلیغات کمک می کند

علاوه بر موضوعی که قبلاً به آن اشاره کردیم، در پنل پیامک امکاناتی وجود دارد که به کاربران امکان تمایز بین مخاطبان را می دهد. به عنوان مثال، مشاغلی که عمدتاً مشتریان محلی دارند، می توانند با استفاده از پیامک منطقه ای، بازاریابی کنند و مشتریان را به مخاطبین منطقه خود جذب کنند. در تحویل منطقه ای می توان خبرنگاران را بر اساس شهر و استان، پیش شماره یا کد پستی تفکیک کرد.

مشتریان برخی از شرکت ها دارای سن یا جنسیت خاصی هستند که به این دسته از کاربران امکان ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت را می دهد. به عنوان مثال آرایشگاه های زنانه اگر پیامک تبلیغاتی گسترده ای به صورت عمومی ارسال کنند، قطعاً مردانی در بین مخاطبان حضور خواهند داشت. در نتیجه می توانند با محدود کردن مخاطبان خود بر اساس سن و جنسیت، مخاطب مناسبی را برای تبلیغ انتخاب کنند.

در سامانه پیامک امکانات دیگری مانند ارسال به آنتن بی تی اس ایرانسل، ارسال پیامک تجاری، ارسال وب سرویس پیامک و … وجود دارد که این امر به طور مستقیم هزینه تبلیغات را کاهش می دهد.

سامانه پیامک پیام رسان، سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی در تمامی مناطق کشور

استانداردهای پست صوتی چیست؟ / اصول تبلیغات صوتی

استفاده از صدا یکی از بهترین تکنیک های تبلیغاتی است زیرا لحن صدا تاثیر زیادی بر برند و هویت کسب و کار شما خواهد داشت.

در ادامه این مقاله به استانداردهای پیام صوتی هنگام ارسال پیام صوتی می پردازیم. با ما بمان.

پیام صوتی چیست و چه کاربردی دارد؟

پیامک صوتی این امکان را می دهد که یک فایل صوتی از پیش ضبط شده به تلفن همراه مخاطب ارسال شود، تلفن ها زنگ بخورند و پیام ضبط شده برای همه مخاطبان پخش شود.

با پیکربندی این قابلیت در پنل پیامک رایگان مسنجر می توانید یکی از افرادی باشید که در طول روز از پیامک صوتی برای تبلیغ یا اطلاع رسانی کار خود استفاده می کنند.

استانداردهای پیام های صوتی تبلیغاتی چیست؟

از صدای شفاف و با کیفیت بدون تداخل استفاده کنید.

لحن صدا باید با جنسیت، شخصیت و سن مخاطب شما مطابقت داشته باشد.

پیام صوتی خود را با انرژی شروع کنید تا کاربر نتواند تا پایان منتظر شنیدن آن باشد.

از به کار بردن جملات گرامری خودداری کنید.

سرعت گفتار را کنترل کنید و متعادل صحبت کنید.

صدای خود را یکنواخت نگه ندارید و در صدای خود فراز و نشیب ایجاد نکنید. با این کار صدای خود را معنا کنید. مهمترین مزیت پیام صوتی نسبت به ارسال پیامک تبلیغاتی به شرح زیر است. با بالا و پایین بردن صدا می توانید کاربر را با خود همراه کنید.

ترجیحا از کلمات عامیانه، اصطلاحات، کلمات زائد و لحن بی احترامی استفاده نکنید.

پیام خود را در محیط پر سر و صدا ضبط نکنید.

هر چه صدای شما طولانی تر باشد، مخاطب کمتر به پایان آن گوش می دهد. بر این اساس، سعی کنید از چند دقیقه و صدای طولانی خودداری کنید. همچنین حجم مطالب را کاهش دهید تا بیشتر پیام صوتی شما در اسرع وقت مخابره شود.

چگونه پیام صوتی ارسال کنیم؟

پس از دسترسی به پنل پیامک در payam-resan.com و ثبت نام رایگان، می توانید از زیر منوی پیام صوتی صدای جدیدی اضافه کنید یا متن خود را به گفتار تبدیل کنید.

قابلیت استودیوی ضبط نیز در سیستم ارائه شده است تا کاربران بتوانند به راحتی صدای خود را ضبط کرده و برای مخاطبان خود ارسال کنند.

امکانات ارسال پیام صوتی در سامانه پیام رسان پیام رسان کاملا رایگان بوده و نیازی به خرید خط اختصاصی یا خرید پنل نیست. فقط پانل خود را تا آنجا که نیاز دارید بارگذاری کنید.

در سیستم پست صوتی مسنجر امکان تبدیل متن به گفتار وجود دارد که یکی از ویژگی ها می باشد

سامانه پیام کوتاه بسیج ؛ سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی متنی و صوتی

سامانه ارسال پیامک مسنجر با بیش از ۱۳ سال سابقه درخشان در زمینه بازاریابی پیامکی و پیامکی تبلیغاتی یکی از بهترین پنل های پیامکی است که از قابلیت ارسال پیام های صوتی تبلیغاتی نیز پشتیبانی می کند.

تیم خط تلفن خانواده پیام رسان از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۷ و پنجشنبه از ساعت ۸ الی ۱۴ و تیم پشتیبانی آنلاین همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح آماده خدمت رسانی به شما خواهد بود. ۸:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰ شب

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با تیم فروش و پشتیبانی می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۷۴۹۱۲

تبلیغات پیامکی منطقه ای در ایران به صورت پیشرفته ممکن شده است!

این نوع تبلیغات علاوه بر هزینه بالا، بازدهی مناسبی ندارد و تنها منجر به هدر رفتن انرژی و ایجاد هزینه های هنگفتی برای صاحبان اصناف می شود.

یکی از روش های تبلیغاتی مناسب که بازخورد مثبتی دارد، خرید تابلو پیامک است. این پنل ها با قابلیت های مختلف از جایگاه و محبوبیت خاصی در بین صاحبان مشاغل و سازمان ها برخوردار است.

پنل پیامک چیست؟

پنل پیامک یا به عبارتی سامانه پیامک یک نرم افزار اینترنتی جهت ارسال پیامک از طریق اینترنت است که امکان ارسال پیامک تبلیغاتی را به شرکت ها ارائه می دهد.

بهترین سامانه پیامکی ایران با بیش از ۱۳ سال سابقه بازاریابی پیامکی سامانه پیام رسان پیام رسان می باشد. (آدرس اینترنتی این سامانه: payam-resan.com)

تبلیغات پیامکی منطقه ای

این روش تبلیغاتی با استفاده از پنل پیامک امکان پذیر است. به این ترتیب می توانید با استفاده از روش های مختلف منطقه ای ارسال پیامک از آن بهره ببرید.

مزایای ارسال پیامک منطقه ای

با استفاده از این روش می توانید پیامک های منطقه ای را برای کاربران و مشتریان خود ارسال کنید. این بدان معناست که پیام های متنی باید فقط برای افرادی ارسال شود که در یک منطقه خاص زندگی می کنند. از جمله مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تبلیغات هدفمند
  • افزایش کارایی و اثربخشی
  • هزینه ها را کاهش دهید
  • ارسال پیامک منطقه ای در مسنجر

سامانه پیام رسان پیام رسان با ارائه پنل رایگان پیام کوتاه، امکاناتی مانند ارسال پیامک منطقه ای، ارسال پیامک از نقشه، شهر، استان و ارسال بر اساس کد پستی و غیره را فراهم می کند.

ارسال پیامک بر اساس شهر و استان

در این روش می توانید به سادگی با انتخاب نام شهر یا استان مورد نظر خود به شماره های موجود در آن شهر یا استان پیامک ارسال پیامک منطقه ای کنید. بانک شماره تلفن موجود در این سامانه مجزا بوده و می توانید به ۳۱ استان و بیش از ۱۰۰۰ شهر ارسال نمایید.

ارسال پیامک از کارت

ویژگی پیشرفته این سیستم قابلیت نقشه پیامکی است که به کاربران امکان ارسال پیام های تبلیغاتی را به سادگی با انتخاب منطقه مورد نظر روی نقشه می دهد.

ارسال پیامک بر اساس کد پستی

گاهی اوقات ممکن است بخواهید در یک منطقه کاملاً محدود تبلیغ کنید. این یعنی فقط در یک خیابان یا خط خاص!

با استفاده از این روش دقت ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس کد پستی را خواهید داشت.

با وارد کردن ۴ رقم از انتهای کدپستی مورد نظر می توانید بر اساس کدپستی پیامک منطقه ای ارسال کنید.

ارسال پیامک مبتنی بر دکل آنتن ایرانسل

دکل آنتن ایرانسل یا بی تی اس همان دکل های مخابراتی است. مزیت این روش این است که شما برای کسانی که در ۱۴ روز گذشته به این دکل مخابراتی وصل شده اند پیامک ارسال می کنید.

این باعث می شود که پیام های متنی شما برای کسانی که از همان مکان عبور کرده اند ارسال شود.

بهترین سامانه پیامکی منطقه ای کشور سامانه پیام رسان پیامکی

در این مقاله روش های ارسال پیامک انبوه منطقه ای را معرفی کرده ایم. برای اینکه بتوانید از تمام این امکانات در پنل پیامک استفاده کنید، باید پنل پیامکی خریداری کنید.

سامانه پیام رسان پیامک یک پنل پیام کوتاه رایگان را در اختیار شما قرار می دهد که شامل تمامی امکانات ذکر شده می باشد و برای شروع تبلیغات منطقه ای نیازی به پرداخت هزینه اولیه نیست.

معرفی روش تبلیغاتی ارزان و با کیفیت ارسال پیامک تبلیغاتی

افزایش رقابت بین کسب و کارها و کسب و کارهای مختلف، اهمیت تبلیغات را بیشتر احساس کرده است. این

یکی از روش های تبلیغاتی ارزان بودن و مقرون به صرفه بودن تاثیر بسیار خوبی نیز دارد، ارسال پیامک تبلیغاتی است. این مشکل باعث شده تا این روزها بسیاری از شرکت ها از سامانه پیامکی برای تبلیغات خود استفاده کنند. تبلیغات پیامکی که به بازاریابی پیامکی معروف است، ارسال انبوه پیام‌های متنی آنلاین با اهداف بازاریابی با استفاده از پیام‌های متنی یا صوتی است. این پیام ها عمدتاً برای برقراری ارتباط با مشتریان، ارسال پیشنهادات، ارسال اخبار جدید و یادآوری لحظات حساس به حرفه ای ها در نظر گرفته شده است.

استفاده از سامانه پیامکی نیاز به دانش فنی یا مهارت خاصی برای تبلیغات ندارد. اما این سوال فقط در مورد بحث کاربران محیط پنل صدق می کند. به طور کلی هر تبلیغی برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید مخاطب و تجربه را بشناسد و ارسال پیامک تبلیغاتی نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین منظور پس از بررسی مزایا و امکانات سامانه پیامکی به بررسی بهترین روش های استفاده از پنل پیامک برای افزایش اثربخشی تبلیغات می پردازیم.

سامانه پیامکی چیست؟

سامانه پیامکی یک ابزار تبلیغات آنلاین است که در آن امکانات مختلفی برای دریافت و ارسال پیامک های تبلیغاتی در نظر گرفته شده است تا کاربران بتوانند از طریق این امکانات با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. برای استفاده از این امکانات ابتدا باید در سامانه پیام کوتاه پیام رسان (www.paayam-resan.com) ثبت نام کنید. این ثبت نام رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه اولیه نیست.

مزایای استفاده از سامانه پیامکی

اولین و بهترین مزیتی که در مقایسه تبلیغات پیامکی با سایر روش های تبلیغاتی می توان به آن اشاره کرد، کم هزینه بودن و مقرون به صرفه بودن این روش تبلیغاتی است. در واقع در بین همه روش های تبلیغاتی ممکن است راه حلی وجود نداشته باشد که هر شرکتی صرف نظر از حیطه فعالیت خود بتواند با بودجه های متفاوت از آن استفاده کند. اما سامانه پیامکی به کاربر این امکان را می دهد که پیشنهاد تبلیغاتی خود را با توجه به نیاز خود گسترش دهد.

همچنین ارسال پیامک تبلیغاتی بازدهی در حدود ۹۸ درصد دارد. این بدان معناست که تقریباً ۹۸ درصد از پیام های تبلیغاتی ارسال شده توسط مردم خوانده می شود. این سطح از اثربخشی تقریباً در هیچ یک از روش های تبلیغاتی دیگر دیده نمی شود.

برای اینکه بتوانید به ۹۸ درصد اثربخشی در تبلیغات دست یابید، ابتدا باید با ویژگی های سیستم و بهترین استفاده از آنها آشنا شوید. در واقع برای افزایش اثربخشی پیامک های تبلیغاتی، شناخت خوبی از امکانات سیستم و استفاده از آنها ضروری است.

ارسال پیامک انفرادی و گروهی: متن مورد نظر را از طریق پیامک به شماره های دلخواه بصورت گروهی یا شخصی ارسال کنید.

ارسال پیامک به موقع: این قابلیت برای کاربران این است که زمان مشخصی را برای پیامک خود تعیین کنند تا پیام ها در آن زمان به صورت خودکار و بدون نیاز به حضور کاربر ارسال شوند.

نام مخاطب را وارد کنید (ارسال برای مطابقت): اگر نام مخاطب خود را در دفترچه تلفن سیستم ذخیره کنید، می توانید نام او را در متن پیامک وارد کنید. همچنین می توانید از فایل اکسل تهیه شده از نام و شماره مخاطب برای ارسال پیام مربوطه استفاده کنید.

ارسال پیامک منطقه ای: امکان ارسال پیامک به تفکیک شهر و استان، پیش شماره و کد پستی

ارسال پاسخ خودکار (منشی پیامکی): گاهی اوقات لازم است پیامک های از پیش تعیین شده در پاسخ به متن های خاص مورد نظر کاربر ارسال شود، کاربران سامانه پیام رسان پیام رسان به راحتی می توانند با استفاده از پیامک منشی پاسخ را ارسال کنند. پانل فقط با اعمال تنظیمات دلخواه.

ارسال و دریافت پیامک از طریق URL: مسنجر خدمات مختلفی را برای برنامه نویسان در نظر گرفته است که با استفاده از این ویژگی ها برنامه نویس می تواند از نرم افزار بر روی وب و ویندوز پیامک ارسال کند.

سرویس url یکی از ساده ترین راه ها برای ارسال پیامک با استفاده از چند خط کد ساده است.

وب سرویس api ارسال پیامک و دریافت این سرویس برای برنامه نویسانی که نیاز به ارسال و دریافت پیامک های پرسرعت دارند بسیار مفید است. وب سرویس های مسنجر از پروتکل صابون استفاده می کنند که مطمئناً تمام نیازهای شما را برآورده می کند!

برچسب ها :
پیامک,تبلیغات,صوتی,دیجیتال,مارکتینگ,advertise,سامانه,ارسال

بخش نظرات این مطلب از طرف مدیریت بسته شده است و امکان ارسال نظر وجود ندارد.