مدل تخت خواب کشویی

18 ژانویه 2023
۰ 264 views

مبل تختخواب شو یک نفره و لوازم خانه ها با توجه به کم شدن فضای زندگی دچار تغییرات می شوند. در گذشته هنگامی که فضای خانه کم و محدود میشد به اجبار باید قید بعضی از لوازم را می زدیم اما هم اکنون اینطورنیست. زیرا این صنعت توسعه یافته و همگام با زمان پیش می رود تا احتیاجات ما تا جای ممکن برطرف شود. از جمله اینکه می خواهیم هر چقدر فضای زندگی ما کوچک است همچنان مقداری از لوازم را داشته باشیم. برای نمونه تخت خواب.
قبل از این قیمت تخت خوشخواب دو نفره یا مبل تخت خواب شو را دیده ایم.اما مدل جدید دیگری هم وجود دارد که به تخت خواب میزبان یا میهمان معروف است. این تخت خواب به طور معمولی مثل یک تخت خواب یک نفره است اما در بخش زیر آن یک تخت خواب دیگر قرار دارد که حالت کشویی دارد و می توان آن را بیرون کشید که در این حالت تخت خواب برای یک نفر دیگر گنجایش دارد.
تخت خواب میزبان میهمان
این نوع تخت خواب‌ به نام‌ تخت دو در یک، تختخواب کشویی و تخت میهمان میزبان معروف است. که البته همه ی این نام ها با توجه به ظاهر و همینطور کاربرد تخت خواب منطقی می باشد. در نگاه اول یک تخت خواب را میبینید اما در ادامه خواهید دید که تبدیل به دو تخت خواب جدا از هم می شود که ایده ای خوب جهت خانه های کوچک است. تخت زیرین به شکل کشویی باز می شود که ساده و آسان است و هنگامی که کار شما با آن تمام شد دوباره می توانید به جای خود بازگردانید.
این تخت خواب دو نفره ارزان با قیمت را می توان جهت زمان هایی که میهمان دارید اما اتاق و تخت ویژه آنان ندارید استفاده نمایید. همینطور برای خانواده هایی که دارای دو فرزند هستن اما فضای مناسب برای خرید تخت خواب ندارند نیز می تواند عالی باشد. در این حالت هم فرزندان دارای تخت خواب می شوند هم اینکه فضای چندانی از اتاق آن ها اشغال نمی شود.
خصوصیت های تخت مهمان میزبان یا تخت خواب کشو دار
درنخستین نگاه می توان گفت این تخت خواب ها مثل کشوهای دراور می باشند که می توان آن ها را بیرون کشید و استفاده نمود. پس هنگامی که نیاز به تخت اضافی داشتید می توانید کشوی تخت را بیرون بکشید تا یک تخت خواب برای شما آماده باشد. این نوع از تخت خواب در نگاه اول همان طور که گفته شده مثل یک تخت خواب یک نفره اسپرت هستند اما شامل ارتفاع بلند تری هستند. این ارتفاع بلند به علت این است که یک تخت خواب دیگر در بخش زیرین وجود دارد. البته که بعضی از افراد تمایل دارند از بخش زیرین تخت خواب به عنوان مبل استفاده کنند که باز هم ایده جالبی می باشد و می تواند مثل یک مبل بزرگ باشد تا افراد بسیاری بر روی آن بنشینند. با این کار شما هم یک تخت خواب دارید و هم یک مبل خیلی بزرگ.
جنس این سبک از تخت خواب ها بطور معمول ام دی اف است. اما اگر متریال دیگری مورد نظر شما می باشد می توانید آن را سفارش دهید مثل متریال چوبی و یا فلزی. با توجه به جنس ام دی اف تخت خوب می توان رنگ های گوناگونی را برای آن در نظر گرفت و اجرا کرد تا با سایر لوازم ست شود. برای قسمت تاج تخت خواب هم می توانید روکش های پارچه ای همچون جنس مخمل و یا چرمی را در نظر بگیرید. تاج تخت تنها برای زیبایی نیست بلکه در حقیقت تکیه گاه تخت خواب نیز به شمار می‌رود .
خرید تخت خواب تک نفره
می توانید دربخش های کناری تخت قفسه هایی را سفارش دهید تا جهت قرار دادن لوازم کوچک مثل گوشی و یا ساعت و یا لوازم دکوری و کتاب کاربردی باشد با توجه به این که تخت خواب برای خانه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. البته در این صورت قیمت تخت خواب دو نفره مقداری گران تر خواهد بود.


. جا به جایی تخت خواب مهمان
می توان به جا به جایی سخت تخت مهمان اشاره کرد، به عنوان نمونه از آنجایی که بخش زیرین تخت مهمان، برای سهولت در امر جا به جایی چرخ هایی ساخته شده و برای هر بار استفاده باید جابه جا شوند چنانچه در اتاق خوابتان از فرشهایی با پرزهای بلند استفاده می کنید جهت جابه جایی تخت پایینی باید کمی کلنجار بروید. بویژه اگر این جابه جایی بوسیله ی کودکان انجام شود به علت کم بودن قوت بدنیشان، مطمئنا برای آنها کارآسانی نخواهد بود.
کیفیت خواب پایین تخت مهمان هم از مشکلات این تخت هاست. این مسئله به علت نداشتن تاج در این تخت ها و ارتفاع کمشان در مقایسه با سطح زمین است که در هنگام خواب به علت فرو رفتگی سطح تشک این ارتفاع کمتر می شود که سبب می شود گزینه مناسبی برای استفاده همیشگی بسیاری از افراد نباشد. از نظر استانداردهای جهانی، ۳۵ سانت ارتفاع مناسبی برای تخت خواب است که این ارتفاع در این تخت ها به واسطه نوع طراحی به حدود ۲۰ سانتیمتر کاهش می یابد و هنگام استفاده به خاطر فرورفتگی حتی مقداری هم کم می شود.
اما اساسی ترین نکته ای که برای مقاومت و استقامت انواع تخت خواب کشویی در زمان خرید باید در نظر داشته باشید جنس تخت خواب است. معمولا تخت خواب های مهمان دار در بازار ایران با موادی مانند نئوپان، ام دی اف و بعضی مواقع چوب ساخته می شود. که محبوب ترین و مناسب ترین متریال برای این محصولات انواع ام دی اف می باشد.
عامل اول که می توان به آن اشاره کرد این است که تخت خواب مهمان میزبان زمینه ی کمتری در بازار دارند و تولیدکنندگان کمتری جسارت و توانایی ورود به چالش تولید این محصول را داشته اند و مردم این منحصر به فرد بودن را می‌پسندند.
– ‏ عامل دوم و سوم تنوع در رنگ بندی و امکان تغییر سایز تخت خوابهای دو طبقه و مهمان و میزبان است که در بقیه ق محصولات کمتر به چشم می خورد. این امکان سبب شده مشتری با آزادی عمل بیشتری مطابق با سلیقه و محدودیت های موجود در فضای خواب انتخاب بهتری داشته باشد ‏و با سهولت بیشتر، انتخاب رضایت بخش تری را تجربه نماید.
– عامل چهارم ، قیمت نهایی این تخت خواب‌ ها می باشد که در مقایسه با قیمت تخت خواب های دو طبقه بسیار مناسب‌تر هستند.
مبل تختخواب شو دو نفره جذاب برای خوابیدن: در حال حاضر در فروشگاه ها، مبل های ویژه خواب برای فروش قرار دارد. این مبل ها بیش تر مناسب فضایی دنج یا اتاق ها هستند، بعد از قرار دادن آن ها در پذیرایی خودداری کنید. فضایی که به شیوه ای ازسایرقسمت های خانه جداست و درب دارد تا مهمان ها احساس بهتری در آن داشته باشند.

– خصوصی سازی در هال: اگر مهمان های شما در هال یا پذیرایی می خوابند و فضای این اتاق ها باز است و دربی ندارد، می توانید از آن استفاده کنید. محل خواب را در هال برای مهمان ها آماده کنید و سپس با گذاشتن مبل تخت خواب شو، فضای راحت تری برای آن ها بسازید.
– تختخواب های مخفی: اگر بطور معمول میزبان تعداد زیادی مهمان هستید، این نوع تخت ها می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. این تخت خواب، در دیوار هال قرار می گیرند و با دربی کشویی پوشانده می شوند
مبلمان راحتی مناسب: مبلمانی با ابعاد تقریبا بزرگ و پارچه مناسب که می تواند جایگاه مناسبی برای خواب باشند.
تشک بادی: نیازی نیست حتما تخت داشته باشید، می توانید تشک های بادی را به صورت مجزا در هر گوشه از اتاق قرار دهید. با این کار هم مهمانان شما فضای خصوصی شان را خواهند داشت و هم جمع و جور کردن رخت خواب ها با سرعت بیشتری انجام می گیرد.
– نصب پرده در سر در تخت خواب ها: با استفاده از تخت خواب های کمدی، بیش ترین فضا را مورد استفاده قرار می دهید. با نصب پرده های مناسب، می توانید خصوصی سازی هر طبقه را هم بالا ببرید.

قیمت میز ناهار خوری در یافت آباد
طبقات پایین را می توانید از ابعاد تخت استاندارد که مقداری بزرگ تر از کویین است، استفاده کنید. طراحی زیبای این سرویس خواب می تواند آن را برای فضایی مانند اتاق کودک هم مناسب و ایمن باشد.
خوابگاه سلطنتی: اگرجای کافی در اختیار دارید، می توانید از تخت خواب های بزرگ تر (کوییین سایز) استفاده کنید. این تخت ها ظاهر زیباتری دارند و برای مهمانان بزرگسال مناسب تر هستند. البته قطعا کودکان هم بدشان نمی آید در کاناپه تخت شو بزرگ تر بخوابند.
– یک کمد بزرگ یا گوشه ای از اتاق را به جایگاه خواب تبدیل کنید. می توانید دربهای کمد را بردارید و پرده ای بلند سر در کمد آویزان کنید و تخت خوابی کشویی یا دو طبقه را در آن جای دهید. وابسته به اندازه کمد یا فضایی که در اختیار دارید، می توانید ابعاد مناسب فضا را اندازه گیری کنید و به نجار تحویل دهید تا تختی در خور با فضا برای شما بسازد. در هر طبقه از تخت هم یک لامپ دیواری کوچک آویزان کنید.
تخت های دوقلو کمجا: بطور معمول تخت های دوقلو دیواری، عمودی قرار می گیرند. این تخت سفارشی در حالت افقی در اتاق قرار گرفته و در هنگام عدم استفاده، به آسانی در داخل دیوار قرار می گیرد که میتوانید در فروشگاه بنیزما تهیه کنید.

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!