پیچ و رولپلاک نما ، نماشویی ، کفسابی تاثیر گذارترین خدمات سخنرانی + قیمت و عکس

17 ژانویه 2023
۰ 197 views

پیچ و رولپلاک نما

پیچ و رولپلاک نما یک روش ایده‌آل برای نگهداری و حفاظت از سنگ نمای ساختمان است. با این روش می‌توان از بروز حوادثی نظیر سقوط سنگ از بنا جلوگیری کرد. یکی از خدمات مجموعه ما در ارتفاعات نصب پیچ و رولپلاک می‌باشد. جالب است بدانید این خدمت بدون بستن داربست ارائه می‌شود. ما برای حفظ سنگ نمای ساختمان از مقاوم‌ترین پیچ و رولپلاک‌های بازار استفاده می‌کنیم تا در برابر عواملی چون رطوبت و زنگ زدگی قدرت خود را حفظ کنند. لازم به ذکر است این خدمت شامل نصب سنگ و بازرسی دوباره نما و تعمیر پیچ‌های خراب نیز می‌شود.

پیچ و رولپلاک نما

در صورت مشاهده ریزش سنگ از نمای ساختمان، ایجاد ترک بر روی سنگ‌ها یا برآمدگی و هر مشکل دیگری کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید. در این صورت قیمت پیچ و رولپلاک نما و پروسه این کار برای شما شرح داده خواهد شد.

نمونه کار

نمونه‌ای از خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نما در سطح شهر تهران و کرج را می‌توانید در این بخش مشاهده کنید:

اجرای عالی پیچ و رولپلاک نما با خدمات ساختمانی بهاری

زمانی که با خسارات جانی و مالی در اثر ضعف سیستم و مقاومت نمای ساختمان رو به رو هستیم، بهتر است به دنبال راهکاری خوب همچون یادگیری روش های موثر در مقاوم سازی ساختمان مثل پیچ و رولپلاک نما باشیم.

در این مقاله شما با مقاوم سازی نما توسط پیچ و رولپلاک نما آشنا خواهید شد. همچنین در ادامه نکاتی پیرامون دریافت نتیجه بهتر از این روش بیان خواهد شد تا اجرایی عالی و بی نقص داشته باشید.

موضوعاتی همچون موارد زیر در این مقاله بیان خواهند شد:

  • توضیحاتی درباره علل جدا شدن سنگ ها
  • روش استاندارد اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان
  • آشنایی با ابزار ها و ملزومات اجرای پیچ و رولپلاک نما
  • مراحل اجرای پیچ و رولپلاک نما
  • نصب سنگ های جدید
  • عوامل تاثیر گذار بر قیمت محصولات و اجرای کار

محاسبه قیمت نماشویی

نماشویی در حال حاضر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. برای اینکه بتوانید از هزینه نهایی نماشویی مورد نظر خود آگاه شوید، باید با یک کارشناس خبره در زمینه شستشوی نما مشورت کنید. این کارشناس معمولا در مورد ساختمان سوالاتی از شما می پرسد که باید به دقت به آنها پاسخ دهید. برای تعیین قیمت نهایی نماشویی در تهران، باید کارشناس از محل مورد نظر بازدید کند. اگر امکان حضور کارشناس در مکان مورد نظر فراهم نباشد، باید عکس هایی از محل گرفته و آن ها را در اختیار کارشناس قرار دهید. البته نتیجه بازدید حضوری معمولا حرفه ای تر است، اما به هر حال با ارائه عکس هایی با کیفیت و دقیق، باز هم می توان به نتایج خوبی دست پیدا کرد. قیمت کارشناسان ما در مجموعه ارتانو کاملا دقیق به شما اعلام خواهد شد چرا که ما از افرادی باتجربه و ماهر در زمینه کارشناسی قیمت نماشویی در تهران استفاده می کنیم.

نماشویی ساختمان

قیمت نماشویی چقدر است؟

مجموعه ارتانو سالهاست که در زمینه شستشوی نما فعالیت می کند. این مجموعه در تلاش است تا بهترین خدمات را با نازل ترین قیمت به شما مشتریان عزیز ارائه کند. اگر قصد بهره مندی از خدمات نماشویی با بهترین قیمت را دارید، به شما توصیه می کنیم به مجموعه ارتانو مراجعه کنید. این مجموعه در تلاش است تا با ارائه قیمت نماشویی به صرفه، در جلب رضایت مشتریان خود گامی محکم بردارد. کیفیت انجام کار، ارائه قیمت مناسب، مسئولیت پذیری بالا و… از مهم ترین ارکان استقبال از این مجموعه به شمار می روند.

منظور از عملیات کفسابی سطوح چیست؟

در عملیات کفسابی یا Floor Grinding ، با ساییدن کفپوش سنگی ساختمان، لایه‌ای نازک از روی آن برداشته می­شود. مراجع مختلف عناوین دیگری مانند سنگسابی، ساب سنگ یا لایه‌برداری از سنگ‌های کف ساختمان را نیز بر آن گذاشته اند. در این عملیات از ابزارها و دستگاه‌های مخصوصی استفاده می­گردد که لایه‌ای نازک به ضخامت ۱ تا ۵ میلیمتر از روی کفپوش سنگی ساختمان برمی­دارند.

کفسابی و سنگسابی

بدیهی است جهت انجام صحیح و با دقت سنگسابی، بایستی کارکنانی متبحر و با تجربه با این تجهیزات کار کنند. به منظور بالا بردن کیفیت کار، از گزینه هایی مانند کف ساب ایتالیایی و نانو ساب استفاده می­شود که برای تکمیل عملیات پروژه بسیار موثر است.
در طول زمان مشکلاتی از قبیل کدر شدن، ایجاد لکه و شکاف روی سطح سنگ، ایجاد آلودگی‌ در عمق سنگ و نیز پیدایش مواد میکروبی داخل ترک­های سطح پدید می آیند. توسط کفسابی یک لایه از قسمت مشکل دار سطح سنگی برداشته شده و عملیات تازه‌سازی سنگ و رفع ترک از روی آن انجام می­گردد.قیمت کفسابی

برچسب ها :
نماشویی,پیچ و رولپلاک نما,کفسابی,قیمت نماشویی,کفسابی ساختمان,نماشویی با طناب

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!