بهترین لوکیشن های فیلم سریع و خشن و از نزدیک ببین

16 ژانویه 2023
۰ 251 views

چکیده :
با لوکیشن و مکان های فیلم سریع و خشن بیشتر آشنا بشیم

پیشنهاد تور خارجی نوروز ۱۴۰۲ [ با امکان پرداخت اقساطی ]

چند وقت پیش بود که فیلم سریع و خشن ۹ را می‌دیدم که متوجه شدم قسمتی از آن را در کشور تایلند بازی کرده اند. سکانس هایی که در کشور تایلند و به خصوص شهر پوکت فیلمبرداری شده اند، واقعا انسان را وسوسه می‌کند که هر طور شده حتی برای یکبار، این مکان را از نزدیک ببیند. این موضوع سبب شده تا این فکر در ذهنم جرقه بزند که محتوایی با موضوع پیشنهاد تور خارجی نوروز ۱۴۰۲ برای شما بنویسم. از آنجا که نوروز ۱۴۰۲ نزدیک است و چیزی به پایان سال نمانده است، پیشنهاد می‌کنم که متن بنده را تا انتها مطالعه فرمایید.

به شخصه یکی از افرادی هستم که اهل سفر هستم و سفر داخلی و خارجی هم رفته ام و قصد دارم در آینده بیشتر بروم. همچنین در مورد کشورها، اطلاعات زیادی دارم و می‌توانم به شما کمک کنم که برای سفر خارجی در نوروز تصمیم بگیرید. برای اینکه انتخاب ها گسترده نباشد، تصمیم گرفتم که در پیشنهاد تور خارجی نوروز ۱۴۰۲، تنها ۲ گزینه که واقعا برای این تایم سال مناسب هستند و یک سفر خارجی لوکس محسوب می‌شوند، را برای شما معرفی کنم: تایلند و دبی.

با من همراه باشید تا در مورد این دو پیشنهاد برای سفر نوروزی، بیشتر برای شما توضیح دهم.

بررسی پیشنهاد تور خارجی نوروز ۱۴۰۲ در بهار

بهار یکی از لذت بخش ترین زمان ها برای سفر به مکان های مختلف است. در بهار آب و هوا در بخش عظیمی‌از کره زمین معتدل است و همین موضوع سبب شده است که بسیاری از گردشگران، بهار را بهترین فصل برای مسافرت بدانند. برای ما ایرانی ها و علی الخصوص خود بنده هم، بهار فصل دلچسبی برای مسافرت است. خصوصا که ما ایرانی ها تعطیلات نوروز را هم داریم و میخواهیم از این تعطیلات به نحو احسن استفاده کنیم.

در پیش پای ما دو گزینه وجود دارد: سفر داخلی یا سفر خارجی. اما تا کی میخواهیم برویم شمال؟

به نظر من انسان حداقل هر چند سالی یکبار باید یک سفر خارجی در برنامه خود داشته باشد. حالا اینکه به کجا برویم و با کدام آژانس هواپیمایی برویم، من اینجا طبق تجربه خودم به شما کمک خواهم کرد:

  • تور تایلند نوروز ۱۴۰۲

یکی از زیباترین و سرسبزترین کشورهای کره زمین، تایلند است. تایلند کشوری زیبا با طبیعت فوق رویایی و آب و هوای گرمسیری و مرطوب است. به علت نزدیکی به دریا و باران های موسمی، تایلند یک کشور پوشیده از گونه های مختلف گیاهان به شمار می‌رود. علاوه بر اینکه تایلند سواحل، جزایر و طبیعت بی نظیری دارد، جاذبه های گردشگری و تفریحی زیادی را هم در خود جای داده است که سبب می‌شود هر ساله گردشگران زیادی از سرتاسر جهان به این مکان بیایند.

برخی از لوکیشن های رویایی درون فیلم ها مثل فیلم غیر ممکن، طلا، جیمزباند، هدف سخت، سریع و خشن ۹ در موقعیت کشور تایلند واقع شده اند. تایلند به خاطر موقعیت جغرافیایی ارزنده ای که دارد، مکان های رویایی در آن زیاد دیده می‌شود.

پس با این تفاسیر، تور تایلند نوروز ۱۴۰۲، اولین پیشنهاد بنده برای سفر خواهد بود. اگر چه هزینه سفر به تایلند نسبتا قابل توجه است، اما قطعا سفر به تایلند آنقدر برای شما به یادماندنی خواهد بود که سال های سال خاطره های آن در ذهنتان تداعی خواهند شد.

قیمت تور تایلند نوروز ۱۴۰۲ نسبت به مدت زمان و شهرهایی که از آن بازدید می‌شود، متغیر است.

بهترین شهرهای تایلند برای سفر، عبارتند از:

  1. پاتایا

  2. پوکت

  3. بانکوک

تور پاتایا نوروز ۱۴۰۲ مناسب است و می‌توانید به همراه شهر پوکت از این شهر زیبا با جاذبه های گوناگون نیز دیدن فرمایید. البته شهرهای دیگری هم در تایلند هستند که می‌توان به آنها سفر کرد، ولی مقصد پرطرفدار تورهای مسافرتی این سه شهر است، چون بیشترین تعداد گردشگر، تقاضای سفر به این شهرها و به خصوص پوکت را دارند.

جاذبه های گوناگونی که می‌توانید در کشور تایلند از آنها بازدید نمایید، عبارتند از:

    • مجمع الجزایر فی فی

    • جزیره جیمزباند در تایلند

    • آبشارهای آراوان

    • بازارهای شناور تایلند

    • پارک ملی مو کوانگ تونگ

    • پارک تاریخی سوخوتای

    • جزیره کو لیپ

    • پناهگاه فیل ها

    • معابد تایلند

    • شهر قدیمی‌پوکت

    • دهکده راوای

    • دهکده فیلهای پاتایا

و غیره که هر کدام، جذابیت خاص خودشان را دارند و در شهرهای مختلف پوکت، پاتایا و بانکوک پراکنده هستند.

با توجه به اینکه قیمت تور تایلند نوروز ۱۴۰۲، نسبتا بالا است، توصیه می‌کنم که از یک تور معتبر و مطمئن استفاده کنید. پیشنهاد بنده، تایسیز پرواز پارسیان است و برای این پیشنهاد خودم دلیل دارم: اول اینکه خدمات بی نظیری ارائه می‌کنند، دوم اینکه قیمت های مناسبی ارائه میدهند، سوم سابقه ای که در برگزاری تورهای خارجی دارند، و چهارم که از همه مهمتر است شرایط پرداخت قسطی هزینه تور تایلند است. اگر به صورت یکجا و نقد نمی‌توانید هزینه تور را پرداخت کنید، تایسیز پرواز پارسیان این امکان را برای شما فراهم کرده است که به صورت اقساط به تایلند سفر کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایتشون به نشانی https://www.taisizfly.com مراجعه فرمایید یا اینکه با شماره ۰۲۱۴۵۸۱۳ تماس حاصل فرمایید.

  • تور دبی نوروز ۱۴۰۲

امارات یکی از کشورهای ثروتمند حاشیه خلیج فارس است. دبی یکی از مراکز تجاری و تفریحی در دنیا به شمار می‌رود که هر ساله گردشگران زیادی را به خود می‌بیند. سلفی با برج خلیفه، یکی از گرانترین و لوکس ترین سلفی ها برای گردشگران خارجی محسوب می‌شود.

دبی پایتخت امارات است و در دل خود، جاذبه های تفریحی و گردشگری فراوانی را جای داده است. هر ساله نوروز، مسافران زیادی از ایران در تور نوروزی دبی شرکت می‌کنند.

تور دبی نوروز ۱۴۰۲ برای ما ایرانی ها نسبتا مناسب است و آنقدر گران نیست، پس توصیه می‌کنم که در برنامه سفر خود، چشم اندازی به مقصد دبی داشته باشید. این خبر خوب هم به شما بدهم که تور نوروزی امارات را اگر با آژانس تایسیز پرواز بروید، امکان پرداخت قسطی هم خواهد بود.

دبی جاذبه های دیدنی و تفریحی متعددی دارد:

    • سافاری بیابانی

    • مارینا دبی

    • مراکز خرید دبی

    • فواره دبی

    • برج خلیفه

    • اسکای دایو دبی

    • دهکده جهانی

و غیره که می‌توانید در فصل بهار و به خصوص ابتدای نوروز که هوا در دبی معتدل است، از آنها دیدن فرمایید.

امیدوارم که از خواندن این محتوا لذت برده باشید.

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!