خرید انواع محصولات مفتولی و مصالح ساختمانی در حصارآنلاین

30 مارس 2023
۰ 435 views

پایه فنس

پایه فنس در بازار با نام دیگر پایه حصار نیز شناخته می شود. این محصول از آهن و در انواع نبشی، قوطی پروفیل، لوله، انواع سیم مفتول و …. به منظور کاربرد های گوناگون تولید می شود. ارتفاع این محصول به طور تقریبی بین ۱ تا ۳ متر در نظر گرفته می شود. در واقع لازم است بدانید استفاده از پایه فنس فقط برای نصب فنس یا توری حصاری نیست و برای نصب سیم خاردار نیز از آن استفاده می شود. از جمله ویژگی های مثبت موثر بر خرید پایه فنس می توان به استحکام و مقاومت بالا در کنار قیمت مناسب آن اشاره داشت. این محصول به دو شکل تک شاخ و دو شاخ ساخته می شود که بر روی هر شاخک آن ۳ سوراخ با قطر ۶ میلی متری قرار دارد، از این سوراخ ها برای نصب سیم خاردار بر روی پایه فنس استفاده می شود. این محصول در انواع متعددی برای کاربرد ها ی مختلف تولید می شود که از مهم ترین و پر کاربردترین آن ها می توان نبشی سبک، پایه فنس نبشی سنگین، پایه فنس لوله گالوانیزه سرد، گالوانیزه گرم، پایه فنس لوله سیاه رنگ شده، پایه فنس لوله سیاه رنگ نشده و… را نام برد. شایان ذکر است پایه فنس در اندازه‌های ۴ یا ۱ ، ۱٫۴، ۱، ۵، ۱٫۲ اینچ و… تولید می‌شود.

پایه فنس

توری حصاری

در میان انواع توری های مفتولی یکی از مهم ترین آن ها که دارای کاربرد گسترده ای نیز می باشد توری حصاری است که به آن فنس نیز گفته می شود. چشمه ها این توری لوزی شکل هستند. این محصول هم به دو روش دستی و یا با دستگاه و در ارتفاع حدود ۰٫۵۰ تا ۶ متری تولید می شود. ضخامت مفتول ها در ساخت توری حصاری بین ۲ تا ۴ میلی‌متر می باشند. همچنین در صورت رول بودن این محصول حدود ۱۶ متر می باشد. البته امکان تغییر این میزان متناسب با نیاز مشتری وجود دارد. در حال حاضر کارخانه های بسیاری در ایران این محصول را در کیفیت های گوناگون به بازار عرضه می کنند، به همین دلیل لازم است قبل از خرید توری حصاری از میزان کیفیت و دوام آن اطمینان حاصل شود. وزن این توری متناسب با قطر مفتول به کار رفته در ساخت آن و اندازه چشمه آن متغیر خواهد بود. به این صورت که به طبع با افزایش قطر مفتول، ابعاد چشمه تغییر کرده و در نتیجه وزن رول ها و قیمت آن ها بالاتر خواهد رفت.

مفتول گالوانیزه

برای ساخت توری حصاری از مفتول گالوانیزه گرم یا سرد استفاده می شود، که نوع ساخته شده با مفتول گالوانیزه گرم مقاومت بالایی در برابر از خود نشان داده و در شرایط آب و هوایی مختلف قابل استفاده می باشد. توری حصاری دارای انواع متنوعی مانند فنس زنجیری، فنس مربعی و توری حصاری با روکش pvc است. در تعیین قیمت این محصول عوامل متعدد بسیار نقش دارند. به عنوان مثال استفاده از روکش گالوانیزه ضد زنگ به دلیل انجام فرآیند گالوانیزاسیون بر روی قیمت این توری موثر خواهد بود. همچنین عواملی دیگری همچون جنس، ضخامت، طول مفتول، ارتفاع و اندازه چشمه رول نیز نقش بسزایی در قیمت این محصول خواهند داشت. از توری حصاری برای حصارکشی اطراف باغ، کارگاه، پروژه‌های عمرانی و… استفاده می شود.

توری حصاری

توری مرغی

یکی از توری‌های پر کاربرد فلزی، توری مرغی است. این توری در نتیجه در هم تنیده شدن و بافته شدن مفتول گالوانیزه تولید می شود. از لحاظ شکل ظاهری شش ضلعی، مربع و مستطیل می باشد. ضخامت سیم های به کار رفته برای تولید انواع توری مرغی متفاوت بوده و حدود ۲۰ و ۲۵ میکرون هستند. هر یک از ضخامت های این نوع توری مناسب برای کاربرد های متفاوتی می باشد. مفتول گالوانیزه به کار رفته برای تولید این توری از نوع گرم و یا سرد تولید می شود. استفاده از مفتول گالوانیزه گرم برای تولید توری مرغی سبب مقاومت این توری در برابر خوردگی و زنگ زدگی می شود که در نتیجه می توان گفت در مقایسه با نوع تولید شده به روش گالوانیزه سرد دارای کیفیت بهتری می باشد. پیش از خرید توری مرغی لازم است بدانید که این توری در دو نوع ایرانی و چینی در بازار به فروش می رسد که کیفیت نوع ایرانی آن از چینی بالاتر است. بعلاوه این نوعی توری دارای مشخصات مثبتی مانند قابلیت حمل آسان، سبک وزن بودن، قیمت مناسب، مقاومت عالی می باشد. چنانچه نیاز به خرید توری پرسی و دیگر انواع توری و انواع اسپیسر ، واتراستاپ ، رابیتس را دارید، برای استعلام قیمت و یا دریافت اطلاعات بیش تر می توانید به وب سایت حصار آنلاین https://hesaronline.com/ مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۵۵۴۴۹۴۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

توری مرغی

پشم شیشه

پشم شیشه یکی دیگر از محصول پرطرفدار مورد استفاده در صنعت ساخت و ساز است که از آن به منظور عایق بندی ساختمان و سازه‌های گوناگون استفاده می شود. این محصول یک نوع عایق حرارتی و صوتی خوب است، و همچنین از آنجایی این محصول از نظر قیمت بسیار به صرفه و مناسب است از این رو سبب شده است تا فروش پشم شیشه بسیار بالا و استفاده از این محصول به وفور مشاهده شود. این محصول از الیاف شیشه های بازیافتی تولید می شود، به همین دلیل با نام دیگر فیبر بازیافتی نیز در بازار شناخته می شود. الیاف استفاده شده در ساختار این محصول بسیار نازک و کوچک می باشند. همانطور که می دانید از این محصول در ساختمان سازی به منظور عایق کاری سازه به کار برده می شود و پشم شیشه علاوه که عایق حرارتی و صوتی، به عنوان عایق روطوبتی نیز به خوبی عمل می کند. بعلاوه بهتر است بدانید برای تولید یک رول از پشم شیشه از ۱۰ بتری استفاده می‌گردد.

پشم شیشه

یونولیت

پلی استر فشرده که بیشتر با نام یونولیت شناخته می شود، یکی از انواع محصولاتی است که بیش تر به عنوان عایق حرارتی و صوتی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از نظر وزنی بسیار سبک بوده و همانطور که از نام آن نیز مشخص است از دانه های پلی استر تولید می گردد. ۹۵% از یونولیت‌ها را هوا و تنها ۵% پلاستیک تشکیل داده است. ذرات پلاستیکی این محصول از استایرن مونومر ساخته شده اند. این محصول به دلیل ویژگی های مثبت بسیاری نظیر عایق حرارتی، وزن سبک، عایق صوتی و… به عنوان یکی از پرکاربرد ترین مصالح در صنایع بسته بندی و ساختمان سازی مورد بهره برداری قرار می گیرد. همانطور که پیش تر نیز اشاره شد یونولیت ها دارای انواع گوناگونی می باشند که رایج‌ترین انواع آن ها شامل یونولیت سقفی، دیواری، بسته بندی و… است.این محصول علاوه بر اینکه وزن بسیار پایینی دارد که سبب شده حمل نقل و نصب و اجرای آن به سهولت انجام پذیرد، در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان می دهد، همچنین این محصول قابلیت بازیافت نیز دارد.

یونولیت

برچسب ها :
پایه فنس,سیم خاردار,فنس,توری حصاری,توری مرغی,توری پرسی,مفتول گالوانیزه,پشم شیشه,یونولیت

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!