بسته بندی های شکیل

22 دسامبر 2022
۰ 316 views

امروزه فروش دستگاه بسته بندی و بسته بندی محصولات در بازار رقابتی بسیار پررنگ شده و موجب جابجایی رقم های باور نکردنی از فروش بین محصولات شبیه به هم با کیفیت یکسان بین رقبا در بازار گردیده است.

دستگاه بسته بندی تنباکو

بسیار کم میشود در قفسه های فروشگاه ها و سوپرمارکت ها محصولاتی که بسته بندی نباشند را مشاهده کرد .لازم به ذکر است که بسته بندی برای یک محصول در قدم اول یک پوشش محافظتی بوده و در واقع محصولات خوراکی با بسته بندی از نظر بهداشت در رتبه بالایی قرار می گیرند.

ولی در قدم بعدی یک فروشنده خاموش به شمار رفته که به صورت بی واسطه منجر به فروش کالا می‌گردد بسته بندی کالا یا محصول، اطلاعات لازم و نحوه استفاده از آن را به خریداران ارائه می کند.

می توان با بسته بندی یک تصویر ذهنی مثبت یا منفی از مارک شما در ذهن مخاطب ثبت کند در نتیجه انتخاب بسته بندی، متناسب با محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بعد از تولید محصول حتی اگر آن محصول از نظر کیفیت عالی هم باشد بدون بسته بندی مناسب و شیک تقریبا می‌توان گفت که خریدار چندانی ندارد.

نصب و راه اندازی ماشین آلات بسته بندی

طراحی و تولید ماشین آلات در صنعت بسته بندی باعث می شود که هزینه های تولید کاهش پیدا کرده، کمترین تماس نیروی انسانی با محصول ،کاهش آلودگی در طول فرآیند تولید و افزایش سرعت فرآیند بسته بندی گردد.

تمامی این موارد باعث بالا رفتن کیفیت محصول و یک امتیاز برای کالا خواهد شد امروزه شیوه های قدیمی و سنتی دیگر کاربرد و کارایی نداشته و حتماً باید برای کم شدن هر چه بیشتر خطاها خطوط تولیدی انسانی را به خطوط دستگاه های اتومات،مکانیزه و ربات ها تغییر دهیم.

مجموعه ما بزرگترین تامین کننده انواع ماشین آلات بسته بندی با ضمانت،با کیفیت بالا، گارانتی یک ساله و ۱۰ سال خدمات پس از فروش آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز در سراسر ایران می باشد.

تمام دستگاه ها و ماشین آلات در شرکت ما داروی گواهی های بین المللی استاندارد ضروری در صنعت غذایی دارویی و آرایشی بهداشتی می باشد که شامل ISO ۹۰۰۲ و مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی بوده ISO ۹۰۰۱ نشان مدیریت کیفیت می باشد ISO ۱۴۰۲ که نشان تعهد شرکت ما به محیط زیست و بسیاری از مزیت ها و ویژگی هایی که محصولات ما داشته و ممکن است که همه دستگاه ها در بازار تمام استانداردها را همزمان نداشته باشند.

در صورتی که از سوی مشتری درخواست دستگاه داده شود این امکان وجود دارد که نصب و راه اندازی ماشین آلات بسته بندی توسط کارشناسان مرکز بزرگ ما انجام میشود.

جنس بدنه دستگاه از جنس استنلس استیل مرغوب بوده این جنس زنگ نمی زند و برای کسانی که در مصرف بسته بندی مواد غذایی ،بهداشتی، دارویی و غیر استفاده می‌کنند که با سازمان‌های بهداشتی و غذایی و دارو سروکار دارند بسیار مناسب با کیفیت و قیمت خوبی برخوردار می باشد.

قیمت دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه | بسته بندی کیک و کلوچه |ماشین سازی عدیلی

برق مصرفی دستگاه های بسته بندی متناسب با نیاز مشتری قابل سفارش بوده و مشتری می تواند تک فاز یا سه فاز برای تولیدات صنعتی خود سفارش دهد.

شرکت ما انواع ماشین آلات بسته بندی را در نمونه های تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی تولید و به بازار جهانی عرضه می کند شما با توجه به بودجه و مساحت کارگاهی خود می توانید از انواع مختلف، هر کدام را که می خواهید سفارش دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کرد و از راهنمایی مشاوران و کارشناسان ما بهره مند شوید .یا با شماره تلفن هایی که در زیر آمده تماس گرفته تا مشاوران ما شما را راهنمایی کرده و اطلاعات کافی در اختیار شما قرار دهند .

متخصصان ما به شما کمک کرده تا بهترین ، با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین دستگاه ها برای خود انتخاب و خریداری کنید.

امروزه دستگاه بسته بندی کیک بسیار رایج و پرکاربرد می باشد همانطور که اطلاع دارید بسته بندی فرایندی است که روند تولید آن بسیار اهمیت داشته و از آن جهت که بسته بندی باعث جلوگیری از خرابی محصول، ماندگاری بیشتر ،جلوگیری از گرد و غبار روی محصول، مانع از بو گرفتگی آن ،مانع از رطوبت و در کل باعث محافظت محصول از عوامل و محیط بیرونی میشود.

توجه لازم به این نکته داشته باشید که روش بسته بندی باید به بهترین نوع آن صورت گیرد تا از عواملی که در بالا ذکر کردیم جلوگیری به عمل آید از مهمترین موارد در انتخاب این دستگاه باید به سادگی و کارکرد با آن و ایمن بودن این دستگاه اشاره نمود.

دستگاه های بسته بندی مجموعه ما تمام مزیت ها و ویژگی های خوب را داشته و دارای استاندارد بوده و یک سال گارانتی دارد ضمن اینکه ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز دارد علائم هشدار و حفاظتی مثل خطر برق گرفتگی و غیره روی دستگاه مجموعه ما برای توجه اپراتور نصب شده است.

ضمن اینکه دستگاه های بسته بندی در شرکت ما بسیار ایمن بوده و در ساخت آن نکات ایمنی را رعایت کرده اند.

دستگاه بسته بندی تنباکو به دو صورت افقی و عمودی ساخته می شود،و سوالی که معمولاً برای مشتریان پیش می آید این است که کدام مدل از دستگاه مناسب تر می باشد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که دستگاه بسته بندی به صورت افقی نسبت به دستگاه بسته بندی عمودی مناسب تر و از کیفیت بالاتری برخوردار است.

چون شیره تنباکو در جای دوخت سلفون از خود جای اثر به جا گذاشته و باعث بسته بندی شکیل، منظم و محکم می شود دستگاه بسته بندی افقی تنباکو مجموعه ما بهترین کیفیت بسته بندی و بدون خطا بوده و توانسته در راس دستگاه‌های نوع خود قرار گیرد.

توجه داشته باشید که با ارائه در کارخانجات معتبر و معروف صاحب برند تنباکو باعث شوید که مشتریان و خریداران زیادی جذب این دستگاه شوند. از مهم‌ترین مزیت‌های دستگاه بسته بندی می توان به این موارد اشاره کرد:

دستگاه بسته بندی کلوچه | خرید دستگاه بسته بندی کلوچه | قیمت دستگاه بسته بندی کلوچه

  • مناسب برای بسته بندی انواع تنباکو شیره دار و بدون شیره
  • دارای سیستم خطایاب اتوماتیک
  • بسته بندی به صورت دوخت از بالا و بدون دخالت دست اپراتور
  • دارای شمارشگر اتوماتیک و دارای صفحه PLC برای تنظیمات دستگاه
  • قابلیت نصب پرکن اتوماتیک برای مخزن اکسترودر
  • قابلیت نصب سیستم برای جداسازی
  • دارای سیستم دروازه در قسمت فک دستگاه
  • قابلیت کار با سلفون های حرارتی و چسبی دارای قابلیت تنظیم سرعت دستگاه

از نظر ایمنی در این دستگاه‌ها باید بگوییم که این دستگاه از مواردی است که خریدار به هنگام خرید دستگاه باید به آن توجه لازم را نماید که کلیه دستگاه های این مجموعه دارای کارکرد ی بسیار آسان می باشند.

همچنین کلیه علائم هشدار و خطر برق گرفتگی و خطر قطع دست روی این دستگاه ها نصب شده است کلیه دستگاه ها در مجموعه ما دارای گارانتی یک ساله و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

ارائه خدمات پس از فروش مرکز ما به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل میباشد و شما مشتریان میتوانید با تماس با مجموعه ما از راهنمایی رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

قابل ذکر است که متخصصان ما تا آنجایی که بتوانند به صورت تلفنی مشکلات و ایرادات ماشین بسته بندی شما را برطرف کرده و اگر نشد به محل کار یا کارگاه شما مراجعه می کنند.

امروزه از دستگاه بسته بندی نان لواش بسیار استفاده میکنند بسته بندی به دلیل این که محافظت می کند از نان در برابر عوامل خارجی مثل گرد و غبار و آفتاب و رطوبت در ضمن افزایش بازار پسند بسیاری نیز دارد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

چون نان یکی از غذاهای اکثر افراد در کشور ما می باشد به همین دلیل مجموعه ماشین سازی ما با طراحی و ساخت دستگاه بسته بندی نان که باعث می شود بسته بندی صحیح نان،جلوگیری میکند از فساد نان و باعث صرفه جویی و ممانعت از بیات شدن نان می شود.

همانطور که اطلاع دارید نان و بعد از مراحل پخت و بیرون آمدن از تنور دستخوش تغییرات زیادی شده که به اصطلاح به آن می گویند نان بیات شده است امروزه با ماشین آلات بسته بندی از بیات و فاسد شدن نان جلوگیری کرده تا بتوان آن را برای مدت زمان طولانی تری حفظ کرد و مصرف نمود.

یکی از روشهای جلوگیری از فاسد شدن نان بسته بندی آن با ماشین آلات صنعتی بوده که کمک قابل توجهی به افرادی که در این حیطه مشغول به فعالیت هستند می کند دستگاه بسته بندی نان لواش توانایی نصب سلفون تا عرض ۸۰ سانتی متر بسته بندی فرآورده با کمترین پسماند فرآورده و سلفون ،تنظیم کردن فتوسل به شکل استاندارد را دارد.

قیمت دستگاه بسته بندی نان لواش با در نظر گرفتن دریافت کاهش ضایعات نان و بازدارندگی بیات شدن آن، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

دستگاه بسته بندی بیسکویت یکی دیگر از انواع دستگاه ها می باشد، تفاوت اصلی دستگاه های بسته بندی مختلف در اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و یا دستی بودن آنها و همچنین سرعت تولید آنها می باشد.

این دستگاه ها دارای سرعت بسیار زیاد بوده و میتواند بیسکویت های زیادی را در یک دقیقه بسته بندی کند . مواردی که ذکر کردیم مهمترین ویژگی یک دستگاه بسته بندی بیسکویت میباشد که موقع خرید این دستگاه باید مورد توجه زیادی قرار گیرد.

دستگاه بسته بندی ویفر | قیمت دستگاه بسته بندی ویفر | خرید دستگاه بسته بندی ویفر

ساخت دستگاه بسته بندی بیسکویت امروزه با پیشرفته علم ،گسترش قابل توجهی پیدا کرده است با توجه به پیشرفت بشر، نیاز انسان به بسته بندی های جدید افزایش یافته و به دنبال آن تولید مواد غذایی بیشتر شده و این امر باعث رقابت بیش از حد به صنایع ماشین سازی در تولید و ارائه دستگاههای بسته بندی می باشد .

میان این رقابت‌ها هم ایران جزو کشورهایی میباشد که در صنعت ماشین سازی حرف اول را زده ،کارخانه ماشین سازی بسته بندی مجموعه ما یکی از پرافتخارترین مجموعه های ماشین سازی در ایران میباشد.

مجموعه بزرگ و توانای ما تولید کننده انواع دستگاه بسته بندی با کیفیت توانسته با ارائه مدل های متنوع ،با امکانات مختلف و قیمتی بسیار مناسب و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد که توانسته در ایران و همچنین در کشورهای خارجی مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

دستگاه بسته بندی خرما با قابلیت بسته بندی خرما به صورت تکی و بسته بندی در بسته های چندتایی را میتوان انجام داده و به بازار فروش ارائه دهد.

همانطور که اطلاع دارید این روزها شاهد ارائه هرچه بهداشتی طرح محصولات با بسته بندی های بسیار شیک و تمیز و مختلف در بازار هستیم این دستگاه هم برای بسته بندی خرما و حفظ ارزش این ماده غذایی بسیار ارزشمند و برای بالا بردن کیفیت آن طراحی و تولید شده است.

یا کسانی که میخواهند خرما را بسته بندی کنند به صورت تکی و یا چند عددی آن را با این دستگاه بسته بندی و به صورت بهداشتی برای فروش به بازار ارائه دهند ضمن اینکه این محصول به خارج از ایران نیز صادر می شود هرچه بسته بندی آن محکم تر و زیباتر باشد ارزآوری خوبی برای مملکت ما خواهد داشت.

ازاین ماشین بسته بندی برای بسته بندی خرمای مضافتی، خرمای زاهدی، خرمای هلیلی و انواع مختلف خرما می توانید استفاده کنید.

بسته بندی خرما در کشور ما و حتی در کشورهای همسایه از اهمیت خاص و ویژه‌ای برخوردار است بسته بندی این محصول به اشکال مختلفی انجام می شود چون این محصول یکی از محصولات کشاورزی با ارزش اقتصادی بسیار بالا و همچنین ارزش غذایی بالایی نیز دارد.

در نتیجه مجموعه ما این دستگاه را با کیفیت بالا به بازار عرضه می دارد که شما می توانید با خرید این محصول کارایی خود را بسیار بالا برده و ارزش غذایی خرما را نیز با این دستگاه حفظ کنید.

ایمنی دستگاه بسته بندی کلوچه یکی از مسائل مهم در انتخاب این دستگاه کارکرد آن می باشد. همانطور که اطلاع دارید کلوچه نوعی نان شیرینی است و یکی از انواع کیک ها بوده که به روش های گوناگون تهیه و به بازار ارائه می شود.

برای بسته بندی این محصول نیز می توان از دستگاه هایی که در دو مدل اتوماتیک و مکانیکی ساخته میشود استفاده کرد ایمنی در دستگاه های بسته بندی یکی از مسائل مهم در انتخاب دستگاه و کار با آن می باشد.

که تمام علائم هشدار همچون قطع دست، خطر برق گرفتگی و غیره روی دستگاه ها نصب شده و اپراتور هنگام کار کردن با دستگاه باید به آن توجه کافی و لازم را داشته باشد.

از مزیت های این دستگاه کار کردن آسان با آن می باشد طراحی دستگاه ،بسیار خوب و مهندسی می باشد و تنها به یک اپراتور که نیازمند مهارت خاصی نیست جهت کار با این دستگاه احتیاج است.

دستگاه بسته بندی نان دوخت از بالا - دستگاه بسته بندی عدیلی

از مشخصات فنی این دستگاه می‌توان به این موارد اشاره کرد :

  • دارای صفحه PLC برای تنظیم دستگاه بسته بندی
  • مجهز به چشم فتوسل
  • قابلیت کار با سلفون های حرارتی و چسبی که برای بسته بندی کار را بسیار راحت می کند.
  • بدنه دستگاه دارای پوشش استیل استنلس می باشد.

تمام دستگاه ها در مجموعه ما دارای پشتیبانی بوده ،دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد توسط متخصصین ما در محل شما نصب و توضیحات لازم داده میشود.

کارشناسان ما در طول شبانه روز حتی ایام تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز در زمینه نصب و راه اندازی این دستگاه می باشند با وارد شدن به سایت این مرکز از تمام جزئیات قیمت و خدمات مجموعه ما آگاه شوید و یا با شماره تلفن هایی که در زیر آمده تماس گرفته و سوالات خود را از مشاوران ما بپرسید.

لازم به ذکر است که مشاوران و کارشناسان ما در کارخانه ماشین سازی ابتدا به صورت تلفنی سعی می‌کند که به رفع مشکل دستگاه شما بپردازند و اگر حل نشد با ارسال متخصصان مجرب و حرفه ای در سراسر ایران سعی در برطرف کردن عیب و خرابی دستگاه می کنند.

تمام دستگاه‌های مرکز ما دارای کیفیت بسیار بالا و دارای استاندارد بوده ،هزینه‌ی ماشین ها بسیار مقرون به صرفه میباشد ضمن اینکه دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش تا ۱۰ سال را دارا می باشد.

دستگاه بسته بندی کیسه زباله یکی از نمونه‌های ماشین آلات با سیستم PLC ،مکانیک با چشم فتوسل و مکانیک ساده بوده که محصولات را به صورت دو طرف دوخت بسته بندی می کند.

دستگاه برای بسته بندی محصولات ای مثل دستمال کیفی، صابون، سفره یکبار مصرف، دستکش، کیسه زباله ،اسکاج ،سیم ظرفشویی و غیر مورد استفاده قرار می گیرد.

از جمله مزایای منحصر به فرد ماشین آلات بسته بندی کیسه زباله در مجموعه ما را اینطور می‌توان بیان کرد:

۱- محافظت محصولات غذایی در برابر نور رطوبت گرد و خاک و جلوگیری از خرابی و فاسد شدن آنها.

۲-توانایی بسته بندی محصولات در ابعاد مختلف و با سرعت بالا و بدون ضایعات ۳-دارای سنسور حفاظتی گرفت و به تماس دست در قسمت دروازه فک، برق دستگاه قطع میشود.

۴-برای جلوگیری از زنگ زدگی پوسیدگی دستگاه که بعضی مواقع در معرض آفتاب و آب قرار می گیرد تمام قطعات به کار برده در مرکز ما از استیل اصل می باشد.

۵-قابلیت کار با سلفون های حرارتی و چسبی

۶-قابلیت تنظیم سرعت دستگاه

دستگاه های بسته بندی افقی از لحاظ شکل ظاهری و مشخصات فنی شباهت زیادی به هم داشته و تفاوت عمده آنها در ابعاد بسته‌بندی ،سرعت بسته بندی سیستم PLC

و مکانیکی آن می باشد.

در ضمن دارا بودن چشم فتوسل برای سلفونهای چاپ دار میباشد از مشخصات فنی دستگاه می توان به طول دستگاه ۴ متر و عرض آن یک متر ،ارتفاع دستگاهی ۱.۷ متر، توان مصرفی ۳ کیلو وات ،سرعت بسته بندی ۱۰۰ بسته در دقیقه و وزن دستگاه ۴۵۰ کیلوگرم اشاره کرد.

این دستگاه برای بسته بندی محصولاتی با ابعاد متوسط عرض ۸ تا ۲۰ سانتیمتر مناسب می باشد که دوخت دو طرف بوده استفاده از فناوری ،باسرعت بسته بندی و همچنین امکانات جانبی دستگاه طبق نیاز مشتری ارائه می شود.

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!