مرکز فروش طلق شیشه ای درتهران

15 آوریل 2023
۰ 325 views

چکیده :
ما در پلکسی روژان با تجربه چندین ساله در زمینه فروش طلق شیشه ای در خدمت شما هموطنان عزیزمان هستیم.

می توانید انواع مختلف طلق آکریلیک شیشه ای در سایزهای مختلف از طریق وب سایت pelaxi1397.ir (پلکسی گلاس، مولتی استایل، طلق شیشه ای) خریداری کنید.

مرکز فروش طلق شیشه ای درتهران

طلق شیشه ای یکی از انواع پر کاربرد طلق ها است که شباهت زیادی به شیشه دارد. این طلق ها کیفیت بالایی دارد و از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه است. این موارد در کنار بسیاری از مزایای آن باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد.

طلق ها توسط برندهای مختلف و در انواع گوناگونی تولید می شوند.

کمی بیشتر درمورد طلق شیشه ای

طلق شیشه ای یا همان پلی استایرن که به آن ورق کریستال هم می گویند از جمله معروف ترین طلق های موجود در بازار است. ابعاد این طلق ها معمولا ۱۲۰*۱۸۰ است که به آن ورق کامل هم گفته می شود.

در دو طرف این طلق ها یک لایه نازک نایلونی قرار گرفته می شود تا از خط و خش آن ها جلوگیری شود.

این طلق ها قیمت ارزان و وزن سبکی دارد و علاوه بر این به دلیل مقاومت بالایی که در برابر ضربات مختلف دارد به خوبی جایگزین شیشه می شود. این طلق ها حتی در صورت شکستن به قطعات ریز خرد نمی شود و از این نظر برای ایمنی تان هم خوب است.

مرکز فروش طلق شیشه ای در تهران

ما در پلکسی روژان با تجربه چندین ساله در زمینه فروش طلق شیشه ای در خدمت شما هموطنان عزیزمان هستیم.

می توانید انواع مختلف طلق آکریلیک شیشه ای در سایزهای مختلف از طریق وب سایت pelaxi1397.ir (پلکسی گلاس، مولتی استایل، طلق شیشه ای) خریداری کنید. البته در صورت نیاز یا تمایل شما می توانید به صورت حضوری به فروشگاه ما مراجعه کنید. از دیدن تان خوشحال خواهیم شد.

ضخامت و ابعاد طلق شیشه ای

همان طور که گفتیم ابعاد استاندارد این ورق ها کاملا مشخص است البته شما می توانید به راحتی آن ها را برش بزنید. برش با دست بهترین روش برش برای این ورق ها است. برای انجام این کار باید از کاترهای مخصوص برش پلکسی گلاس استفاده کنید. ابتدا طلق را اندازه گیری می کنید و سپس کاتر را چند بار روی سطح ورق می کشید تا به خوبی آن را ببرد. در نهایت هم با اعمال کمی فشار به دو طرف طلق می توانید آن را از محل برش جدا کنید.

برش این ورق ها می تواند با استفاده از اره های برقی دیسکی هم انجام شود. البته این کار اکثرا در کارگاه های مخصوص انجام می شود و تنها در صورت داشتن تجهیزات می توانید از آن استفاده کنید. سرعت برش به این روش قطعا نسبت به روش قبلی بیشتر است.

ضخامت این ورق ها هم بسته به کاربرد می تواند متفاوت باشد. مثلا وقتی از آن ها برای امورمختلف تزئینی استفاده می شود طبیعی است که نباید ضخامت بالایی داشته باشند و زمانی که نیاز به انواع مقاوم تر آن داریم باید از ضخامت های بالای طلق شیشه ای استفاده کنیم.

ضخامت این ورق ها از ۱٫۶ میلی متر تا ۸ میلی متر می تواند تغییر کند. رایج ترین ضخامت های مورد استفاده در بازار ضخامت ۱٫۸ و ۲ میلی متر است.

قیمت طلق شیشه ای

طلق شیشه ای با توجه به کیفیت ورق، برند تولید کننده و ضخامت آن می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد. در فروشگاه ما انواع مختلف طلق شیشه ای با مناسب ترین قیمت در اختیار شماست.

نکات مهم درباره طلق شیشه ای

  • ضریب انتقال گرمایی در این ورق ها نسبت به شیشه کمتر است.

  • تا حدی عایق گرمایشی و سرمایشی محسوب می شود.

  • مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد.

  • شوره نمی زند و کدر نمی شود.

  • در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد.

  • برای تمیز کردن آن کافی است از یک دستمال مرطوب و نم دار استفاده کنید.

  • سعی کنید از دستمال هایی با بافت خشن و یا دستمال های آلوده برای تمیز کردن آن ها استفاده نکنید تا از خط وخش افتادن آن جلوگیری نمایید.

  • اگر می توانید طلق را بشویید کافی است آن را با آب بشویید و به هیچ ماده تمیز کننده ای احتیاج نخواهید داشت.

طلق شیشه ای همان پلکسی گلاس است؟

این ورق ها همچون پلکسی گلاس شفاف است و ممکن است با آن اشتباه گرفته شود. این دو ورق دو محصول متفاوت هستند و در عین حال که خیلی شبیه به هم هستند، تفاوت هایی هم دارند.

  • کیفیت برش با لیزر در این ورق ها متفاوت است.

  • وزن آن ها تفاوت دارد.

  • اگر دقت کافی داشته باشید متوجه تفاوت هایی در ظاهرشان هم می شوید.

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!