سوتین nbb اصل با ضمانت بی قید و شرط!!!

9 مارس 2023
۰ 237 views

چکیده :
خرید محصولات nbb اصل ترکیه امروزه دغدغه خیلی از بانوان ایرانی است چرا که پیدا کردن فروشگاهی معتبر که محصولات اورجینال داشته باشد بسیار دشوار است در این مطلب به معرفی یکی از بهترین فروشگاه های لباس زیر زنانه میپردازیم که همه محصولات آن ضمانت بی قید و شرط بازگشت دارد.

استفاده از سوتین برای فرم دهی و حفاظت از سینه ها، هم چنین جلوگیری از افتادگی آن ها برای خانم ها یک ضرورت است. سوتین زنانه مدل های بسیار متفاوتی دارد که هر یک ویژگی ها و کاربردهای مختلفی دارند. در انتخاب سوتین زنانه باید به سبک سوتین و موارد استفاده از آن، زیبایی طرح، تنخور مناسب و کیفیت ساخت آن توجه کنید و سوتینی را تهیه کنید که ضمن زیبایی ظاهری، کیفیت و دوام خوبی هم داشته باشد، بنابراین بهتر است سوتین زنانه را از برند های شناخته شده و با کیفیت تهیه کنید. محصولات برند NBB با طراحی شیک و خاص و هم چنین کیفیت بسیار بالا، گزینه ای بسیار عالی برای سوتین nbb و دیگر انواع لباس زیر زنانه هستند.

در ادامه بعضی از مدل های کاربردی و محبوب سوتین را به همراه مزایا و موارد استفاده از آن ها بررسی می کنیم.

انواع سوتین زنانه

سوتین اسفنجی

سوتین اسفنجی یکی از مدل های بسیار محبوب سوتین زنانه است که قسمت کاپ های آن دارای لایه ای نازک از اسفنج است. این لایه ی اسفنجی سبب فرم دهی بسیار عالی به سینه ها می شود و به خوبی بافت سینه را در بر می گیرد.

مزایا : سوتین اسفنجی هم می تواند به عنوان سوتین فانتزی و در شرایط خاص مانند پوشیدن لباس مجلسی استفاده شود و هم بسیار راحت است و می توان از آن به عنوان سوتین روزانه استفاده کرد. لیفت مناسب سینه ها و فرم دهی و حجم دهی از جمله مزایای سوتین اسفنجی است.

موارد استفاده : قابل استفاده برای تقریبا همه ی خانم ها با سایز سینه های متفاوت، قابل استفاده به صورت سوتین روزانه و همراه با لباس های رسمی.

خرید سوتین nbb

سوتین جکدار

سوتین جک دار که آن را با نام سوتین پوش آپ نیز می شناسند شبیه به سوتین اسفنجی است و دارای پد داخلی است، اما علاوه بر این لایه ی اسفنجی، دارای لایه ای فشرده شده در قسمت زیرین کاپ نیز هست که سبب می شود سینه ها به بالا هل داده شوند.

مزایا : فرم دهی، حجم دهی و لیفت بسیار عالی سینه ها، راحت بودن سوتین

موارد استفاده : با توجه به ماهیت حجم دهنده ی سوتین جک دار، این مدل سوتین برای خانم هایی که سایز سینه کوچک دارند مناسب است. هم چنین برای خانم ها با سینه های دارای افتادگی نیز بسیار کاربردی است. سوتین جک دار قابل استفاده برای پوشیدن زیر لباس های مجلسی و روزانه است.

سوتین مینی مایزر

سوتین کوچک کننده یا مینی مایزر از مدل های محبوب سوتین است که پوشش دهی بسیار خوبی بر سینه ها، بالای سینه و بغل های آن دارد و سبب می شود سینه ها جمع و کوچک تر نشان داده شوند. بنابراین این سوتین برای خانم ها با سایز سینه ی بزرگ مناسب است و با فرم دهی بسیار خوبی که دارد موجب زیبایی بیشتر اندام می شود. برای خرید سوتین کوچک کننده (مینی مایزر) بهتر است حتما به سراغ برند های معتبر با دوخت استاندارد بروید، چرا که مدل های غیراستاندارد و بی کیفیت ممکن است موجب فشار بر سینه ها شوند و یا خیلی زود کاربرد و فرم خود را از دست بدهند. از مدل های بسیار با کیفیت، می توان به سوتین ان بی بی NBB کد ۳۵۰ اشاره کرد که تنخور و دوخت عالی داشته و ضد حساسیت است.

مزایا : فرم دهی و کوچک کنندگی سینه، جمع کننده بغل ها، بالا و زیر سینه

موارد استفاده : قابل استفاده برای خانم ها با سایز سینه های بزرگ و دارای افتادگی. مناسب استفاده زیر لباس های مجلسی، رسمی و روزمره.

قیمت سوتین nbb

سوتین نخی زنانه

اگر به دنبال یک سوتین راحت هستید که فاقد پد اضافی باشد و سایز سینه ها را به طور واقعی نشان دهد، سوتین های ساده نخی و توری مناسب شما هستند. سوتین ساده از مدل های بسیار رایج سوتین است که برای همه ی خانم ها با هر سایز و فرم سینه، قابل استفاده است.

مزایا : راحتی بی نظیر، دوام بالا نسبت به سوتین های پد دار

موارد استفاده: استفاده ی روزمره، مناسب برای خانم هایی که نمی خواهند سایز سینه ها بزرگتر نشان داده شود.

بهترین مدل های ست شورت و سوتین زنانه

ست لباس زیر زنانه که تشکیل شده از شورت و سوتین با طرحی هماهنگ است، از جمله انواع لباس زیر های محبوب خانم هاست. مدل های ست شورت و سوتین تنوع بی نظیری دارند و هریک از سبک های سوتین یا شورت می توانند در یک ست وجود داشته باشند. ست لباس زیر زنانه معمولا سبک فانتزی دارد اما بسته به مدل شورت و سوتین، می تواند به صورت روزانه هم استفاده شود.

از جمله محبوب ترین مدل های ست شورت و سوتین می تواند به موارد زیر اشاره کرد :

ست شورت و سوتین اسفنجی :

ست لباس زیر با سوتین اسفنجی از مدل های جذاب و پر طرفدار است که زیبا و بسیار راحت بوده و می توان در شرایط مختلف از آن استفاده کرد، مانند پوشیدن لباس مجلسی و یا به طور روزمره. ست شورت و سوتین اسفنجی فنردار ان بی بی NBB (اصل) کد ۴۶۹۱ یکی از ست های بسیار جذاب با تنخور بی نظیر از محصولات ان بی بی است.

قیمت مارک nbb

ست شورت و سوتین جکدار :

این مدل ست نیز از سبک های بسیار محبوب برای خانم ها بخصوص افرادی است که سینه های کوچک یا افتاده دارند. ست جک دار می تواند در جنس های مختلف و مدل های ساده یا فانتزی باشد. معمولا از ست جک دار در هنگام پوشیدن لباس های مجلسی یا بیرونی استفاده می شود، اما در صورتی که ست کیفیت بالا و تنخور راحتی داشته باشد می تواند به صورت روزمره نیز استفاده شود. ست شورت و سوتین جکدار و فنردار ان بی بی NBB (اصل) کد ۴۷۰۰ از مدل های شیک با طراحی استاندارد است که تنخور عالی را در کنار کیفیت بالا و قیمت مناسب دارد.

ست شورت و سوتین لیزری :

در این مدل ست لباس زیر، پارچه ی استفاده شده برای شورت یا سوتین یا هردوی آن ها، دارای برش لیزری با دستگاه های مخصوص است. شورت و سوتین لیزری فاقد لبه دوزی است و رد خط آن بر روی لباس باقی نمی ماند.

ست شورت و سوتین توری :

ست لباس زیر توری همراه با طراحی زیبا و ظریفی که دارد، بسیار راحت بوده و می توان در هر شرایطی از آن استفاده کرد. ست لباس زیر توری مناسب خانم هایی است که ترجیح می دهند از سوتین های بدون پد و جک استفاده کنند. ست شورت و سوتین توری ان بی بی NBB (اصل) کد ۴۳۵۲ از جمله ست های بسیار با کیفیت در این سبک است که دارای آستر داخلی در سوتین برای راحتی بیشتر و جلوگیری از حساسیت است.

سایت nbb

راهنمای خرید ست شورت و سوتین زنانه :

طراحی زیبا و جذاب در ست لباس زیر زنانه بیش از هرچیز برای خانم ها اولویت دارد. اما باید توجه کنید که کیفیت ساخت ست نیز اهمیت زیادی دارد، زیرا در صورتی که ست لباس زیر دوخت و کیفیت خوبی نداشته باشد، تنخور مناسبی هم نخواهد داشت و یا خیلی زود دفرمه شده و زیبایی و کارایی خود را از دست می دهد. بهتر است برای خرید ست لباس زیر زنانه ، به سراغ برند های با کیفیت و شناخته شده بروید.

برای خرید ست شورت و سوتین، خرید سوتین، خرید شورت زنانه، خرید لگ زنانه و خرید لباس خواب زنانه در برند ها و مدل های مختلف، به فروشگاه تیدامی سر بزنید.

برچسب ها :
خیرد

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!