جستجوی زیرنویس

صفر تا صد خرید آپارتمان در استانبول با اویم استانبول

این روزها خرید آپارتمان در استانبول برای کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در این کشور را دارند به یک ترند خاص و ایده‌آل تبدیل‌ شده است. کشور ترکیه به دلیل موقعیت مناسبی که از لحاظ گردشگری دارد، گزینه موردعلاقه سرمایه‌گذاران از بیشتر نقاط جهان و به خصوص ایران است. در این راهنما نکاتی ذکرشده است که به خریداران یک بینش خوب در رابطه با خرید آپارتمان در استانبول را می‌دهد. پس تا آخر این مقاله را مطالعه بفرمایید.

نکات خرید آپارتمان در استانبول

قبل از هر خریدی اعم از ملک، ماشین، خانه و... تحقیقات لازم است. برای اینکه این تحقیقات به‌ خوبی انجام شود لازم است که از منابع معتبر این اطلاعات استخراج شود و تصمیم گرفته شود که خرید انجام شود یا خیر. برای خرید آپارتمان و ملک در استانبول نیز یک سری نکات وجود دارد. افراد برای اینکه یک خرید موفق داشته باشند باید به این نکات توجه کنند.

نکات خرید آپارتمان در استانبول عبارت‌اند از:

  • تعیین هدف از خرید آپارتمان
  • توجه به جزئیات آپارتمانی
  • توجه به سند و مالکیت
  • گرفتن وکیل مجرب
  • توجه به قیمت آپارتمان در استانبول
  • داشتن حساب ارزی یا خارجی برای خرید
  • توجه به موقعیت ساختمان و...

تعیین هدف از خرید آپارتمان و ساختمان در استانبول

تعیین هدف، اولین نکته‌ای که باید در خرید آپارتمان در ترکیه باید به آن دقت داشت. بعد می‌توان متناسب با هدف بودجه‌ای را تعیین کرد که معقول و منطقی باشد. به‌عنوان مثال اگر قصد و هدف فقط مسافرت سالیانه باشد لازم نیست که یک آپارتمان چندطبقه و بزرگ خریده شود. یا مثلاً اگر فرد دارای یک شرکت بزرگ است که می‌خواهد در ترکیه برای آن‌ یک شعبه بازکند، لازم است که به موقعیت و اندازه آن نیز توجه داشته باشد. به‌صورت کلی برای اهداف تجاری بهتر است که ساختمان‌هایی خریده شود که مناسب با تجارت مد نظر باشد و موقعیت خوبی داشته باشد.

توجه به جزئیات ساختمان

یکی‌دیگر از نکات خرید آپارتمان در استانبول توجه به جزئیات ساختمان یا آپارتمان است. لازم است برای این کار به‌صورت فیزیکی ساختمان مشاهده شود و از همه لحاظ به آن توجه شود. نکات زیر در امر خرید ساختمان ضروری هستند:

  • توجه به بافت
  • توجه به در و پنجره‌ها
  • توجه امکانات داخل ساختمان
  • توجه به استاندارد بودن ساختمان ازلحاظ امنیتی و بسیاری از جزئیات دیگر.

خرید آپارتمان از حساسیت بالایی برخوردار است، چه‌بسا این خرید در کشور دیگری انجام شود و باید به تمام نکات دقت شود.

توجه به سند و مالکیت ساختمان

یکی‌دیگر از نکات خرید آپارتمان در استانبول توجه به سند آپارتمان است. خریدار باید دقت کافی را داشته باشد و از افراد مجرب در این زمینه مشورت بگیرد و یا از سازمان یا بنگاه‌های معاملاتی معتبر ملک بخرد. همچنین از سند مالکیت باید استعلام گرفته شود و معتبر بودن سند مالکیت مشخص شود. همچنین باید دقت به این نکته توجه داشت که ملک ازلحاظ قانونی هیچ ممانعتی نداشته باشد و مشکلات قانونی و جزایی نداشته باشد تا بعد مشکلات حاد در این زمینه پیش نیاید.

گرفتن وکیل مجرب

یکی از نکات مهم دیگر در خرید آپارتمان در استانبول و کلاً در ترکیه، واگذار کردن امور حقوقی به یک وکیل معتبر یا یک سازمان معتبر در این زمینه است. وکلا معمولاً به قانون‌های بین‌المللی و حقوقی کشورهای دیگر آشنا هستند و می‌توانند در خرید املاک یک راهنمای خوب باشند و از بروز مشکلات احتمالی قانونی و حقوقی به‌خوبی جلوگیری کنند. پیش بردن کارهای خرید ملک بدون آگاهی از مسائل حقوقی و قانونی در کشورهای دیگر یک کار کاملاً اشتباه است و با گرفتن وکیلی مجرب می‌توان احتمال ریسک را به صفر رساند.

قیمت آپارتمان در استانبول

معمولاً قیمت مهم‌ترین مؤلفه در خرید ساختمان و آپارتمان است و توجه به این نکته در خرید آپارتمان در استانبول نیز از این قاعده استثنا نیست. به‌عنوان خریدار فرد باید از قیمت‌های معمول و به‌روز آگاه باشد و تحقیقات لازم را در این زمینه انجام دهد. خریدار می‌تواند از مشاوران باتجربه نیز در این زمینه مشورت بگیرید و با توجه به مشورت آن‌ها و تحلیل بودجه و دیگر مسائل دخیل در تعیین قیمت آپارتمان در استانبول، درنهایت بهترین آپارتمان را بخرد. توجه به این نکته نیز ضروری است که در استانبول دو نوع ساختمان به فروش می‌رسند. آپارتمان‌های دست‌دوم و نو ساخت. در یک موقعیت یکسان با متراژ یکسان و امکانات مشابه، طبیعتاً آپارتمان‌های نو گران‌تر خواهند بود.

داشتن حساب ارزی یا خارجی برای خرید آپارتمان در استانبول

بدون شک بدون داشتن حساب ارزی یا حساب خارجی امکان خرید آپارتمان در ترکیه وجود ندارد. لازم است که فرد قبل از اینکه به خرید ملک یا آپارتمان در کشوری دیگر فکر کند، به فکر ایجاد یک حساب بانکی در آن کشور یا یک حساب ارزی باشد که بتواند معاملات خود را با آن انجام دهد. در غیر این صورت باید از حساب خارجی شخصی دیگر استفاده کند.

توجه به موقعیت ساختمان

یکی‌دیگر از نکات مهم خرید آپارتمان در استانبول توجه به موقعیت مکانی آپارتمان در استانبول به دو صورت است. این شهر به دو بخش آسیایی و اروپایی تقسیم می‌شود. هرکدام از این بخش‌ها بسته به موقعیتی که دارند جذاب هستند و قیمت‌های هرکدام بسته به محله و امکانات آن فرق می‌کند. قیمت آپارتمان در استانبول مانند سایر نقاط جهان به محل قرارگیری، امکانات، متراژ و خیلی از مؤلفه‌های دیگر بستگی دارد. قیمت آپارتمان در مناطقی مانند بشیکتاش استانبول و بیبک از سایر نقاط این شهر گران‌تر است. همچنین آپارتمان‌هایی که در مرکز شهر هستند یا به مناطق تفریحی نزدیک هستند معمولاً گران‌تر هستند. معمولاً آپارتمان‌های حومه شهر قیمت نسبتاً کمتر نسبت به این آپارتمان‌ها دارند. همچنین آپارتمان‌های کنار دریا نیز قیمت متفاوتی با آپارتمان‌های دیگر دارند و بسته به نوع امکانات آن می‌تواند از یک آپارتمان شهری گران‌تر یا ارزان‌تر باشد.

مشاوره خرید آپارتمان در استانبول

یکی از مهم‌ترین نکات آپارتمان در استانبول، گرفتن مشاوره از سازمان یا شرکت‌های معتبر است. اویم استانبول یکی از معتبرترین شرکت‌های خرید املاک در استانبول با کارشناسانی مجرب و متخصص در این زمینه است که خدمات متفاوتی را به کاربران و مشتریان ارائه می‌دهد. ازجمله مهم‌ترین خدمات این شرکت عبارت‌اند از:

  • اخذ اقامت دائم از طریق خرید ملک و سرمایه‌گذاری
  • اخذ پاسپورت و شهروندی ترکیه با خرید ملک
  • خریدوفروش املاک اعم از آپارتمان، واحد تجاری و ویلایی و...
  • اخذ اقامت توریستی در ترکیه
  • اجاره واحدهای آپارتمانی و سوئیت‌های مسافرتی
  • ثبت قانونی شرکت و بیزینس در ترکیه
  • ارائه خدمات کاریابی و مهاجرت
  • خدمات صرافی و حساب‌های بانکی و...

برای اجاره آپارتمان مبله در استانبول ، خرید آپارتمان در استانبول ، خرید ملک ترکیه ، پاسپورت ترکیه با خرید ملک ، قیمت خانه در استانبول و ثبت شرکت در ترکیه به وبسایت شرکت مهاجرتی اویم استانیول به آدرس https://evimistanbul.ir/ مراجعه کنید .