جستجوی زیرنویس

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

چکیده : اگر شما کسب و کاری دارید که هنوز سایتی برای آن طراحی نکرده اید مطمئن باشید که از بازار آنلاین و رقابت با هم رده های خود بازمانده اید شما با طراحی سایت می توانید به فروش بیشتر برسید در این مقاله درباره ویژگی طراحی سایت فروشگاهی بیشتر توضیح می دهیم با ما همراه باشید...

طراحی سایت فروشگاهی

رشد تجارت الکترونیک در سال های گذشته قابل توجه بوده است. مصرف کنندگان هزینه های خود را برای سفر و سرگرمی به خرید کالاها و خدمات از وب سایت های تجارت الکترونیک هدایت کرده اند.

ویژگی سایت فروشگاهی حرفه ای

در حالی که می توانید فوراً با یک ارائه دهنده خدمات طراحی سایت کار کنید، دانستن این نکته مفید خواهد بود: بهترین سایت های تجارت الکترونیک به چه صورت است؟

برای یک طراحی سایت فروشگاهی کاربرپند که مخاطب را روی سایت نگه دارد و منجر به خرید کند طراحی و ناوبری سایت فروشگاهی بسیار اهمیت دارد از این رو اگر یک طراحی اختصاصی سایت می خواهید بدون توجه به قیمت یک سایت با کیفیت و کارامد را سفارش دهید و قیمت طراحی سایت با ویژگی هایی که روی سایت علاوه بر نوع استاندارد آن بخواهید می تواند متغیر باشد.در ادامه مقاله همراه باشید ...

1. طراحی وب سایت تجارت الکترونیک کاربرپسند

ترغیب مشتریان به بازدید از فروشگاه شما هرگز هدف نهایی نیست مگر به ارائه یک تجربه کاربری روان به آنها. در غیر این صورت، ممکن است در نهایت سبد خرید خود را رها کرده و به سراغ رقیب همسایه شما یا در این مورد، فروشگاه آنلاین بعدی بروند.

بدون شک، طراحی وب سایت تجارت فروشگاهی کاربرپسند، حیاتی ترین ویژگی است که می توانید برای جلوگیری از ترک سبد خرید توسط مصرف کنندگان ارائه دهید.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

طراحان وب سایت فروشگاهی پیشنهاد می کنند موارد زیر را داشته باشند:

1. صفحه اصلی ساده . از همان ابتدا به مصرف کنندگان خود اطلاع دهید که فروشگاه شما چیست.
2. نوار جستجو مصرف کنندگانی را که می دانند دقیقاً به دنبال چه چیزی هستند، در صورت در دسترس بودن یک محصول، جستجو کنند.
3. دسته بندی محصولات یا خدمات. به مشتریان خود کمک کنید محصولات شما را مرور کنند و گزینه های آنها را مشاهده کنند.

علاوه بر اطمینان از کاربرپسند بودن وب سایت خود، اجرای بهترین استراتژی سئو سایت فروشگاهی را فراموش نکنید تا محتوای شما در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) قابل مشاهده باشد.

2. گزینه های پرداخت چندگانه و انعطاف پذیر

یکی دیگر از دلایلی که مشتریان سبد خرید خود را رها می کنند زمانی است که گزینه ای برای تسویه پرداخت ندارند.

اگر اغلب با رها شدن سبد خرید مواجه هستید، باید گزینه های پرداخت فعلی خود را در نظر بگیرید. سپس، اجازه دهید مصرف کنندگان آخرین مرحله فرآیند خرید را با ارائه گزینه های پرداخت مختلف به پایان برسانند.

3.عکس و فیلم با کیفیت بالا

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های وب‌سایت شما اگر مهم‌ترین آن نباشد، عکس‌ها و فیلم‌های محصول است. عکس‌های با کیفیت عالی که تمام ویژگی‌های محصول را برجسته می‌کنند نه تنها به مشتری شما کمک می‌کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشد، بلکه به کاهش بازده نیز کمک می‌کند. اطمینان حاصل کنید که عکس‌های شما به خوبی نورپردازی می‌شوند، استایل مناسب و جزئیات دقیقی دارند تا به مشتری کمک کند رنگ، نوع یا اندازه را انتخاب کند.
هنوز برای سرمایه گذاری در عکاسی استودیویی کاملاً آماده نیستید؟ در اینجا نحوه شروع کار با عکاسی از محصولات گوشی هوشمند آورده شده است .
ویدئوها ابزاری عالی برای نمایش محصول شما در محیطی هستند که از آن استفاده می‌شود یا برای آموزش مشتری. در حالی که ویدیوها ابزاری عالی برای نمایش هستند، اطمینان حاصل کنید که برای بارگذاری سریع مقیاس بندی شده اند و به زمان بارگذاری صفحه اضافه نمی شوند.
هزینه طراحی سایت فروشگاهی

4.گزینه های مرتب سازی و فیلتر کردن

تلفنی با رم 8 گیگابایتی، صفحه نمایش 6.5 اینچی، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، دوربین 32 مگاپیکسلی که می تواند ظرف 2 روز تحویل داده شود - جستجوهای مصرف کننده می تواند بسیار دقیق باشد. ترفند این است که به مشتری یک لیست مرتب سازی و فیلترینگ طبقه بندی شده ارائه دهید که تضمین می کند زمان خود را صرف تصمیم گیری خرید و عدم کشف محصولات می کند. فیلترها را بر اساس جنبه‌های مرتبطی که ممکن است مشتریان بخواهند محصولات شما را فیلتر کنند، دسته‌بندی کنید و مهم‌ترین آنها را در بالا قرار دهید.

5.نمایش نظرات و رتبه بندی

با ناتوانی در لمس و احساس محصولات در هنگام خرید آنلاین، مشتریان به شدت به نظرات و رتبه‌بندی‌های سایر مشتریان برای اعتبارسنجی اطلاعات اشتراک‌گذاری شده توسط برندها و همچنین کمک به آنها در تصمیم‌گیری خرید متکی هستند. این امر برندها را با دو وظیفه مهم مواجه می‌کند - اول، اطمینان از اینکه مشتریان را قادر می‌سازد و آنها را تشویق می‌کند تا محصولات و خدمات خود را رتبه‌بندی کنند و دوم، اطمینان از اینکه این نظرات و رتبه‌بندی‌ها به صورت استراتژیک در وب‌سایت نمایش داده می‌شوند.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

6.بخش پرسش و پاسخ

به منظور ایجاد یک تجربه خرید جامع و جلوگیری از سرگردانی مشتریان از وب سایت برای پاسخ، مارک ها باید یک بخش پرسش و پاسخ آسان و حتی آسان تر برای پیمایش ایجاد کنند. این می تواند برای ارائه اطلاعات حیاتی و همچنین برای پاسخگویی به رایج ترین سؤالاتی که مشتریان بالقوه ممکن است در مورد محصولات یا خدمات خود داشته باشند استفاده شود.

نتیجه گیری

ما در این مقاله سعی کردیم تا به شما از ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی و نکاتی که باید برای سایت حرفه ای در نظر بگیرید را در نظر گرفتیم از این رو اگر نیاز به طراحی سایت اختصاصی دارید خوب است که از خدمات شرکتی که اعتبار و سابقه در این حوزه دارد استفاده نمایید پیشنهاد ما به شما شرکت وب نگاران پارسه می باشد که می توانید هر نوع طراحی سایت و خدمات گرافیکی مورد نیاز برای کسب و کار خود از جمله طراحی برندبوک ، طراحی لوگو ، طراحی کاتالوگ دیجیتال ، طراحی منو دیجیتال و...که در نظر دارید را با خیالی آسوده به انجام رسانید برای اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه کار طراحی سایت به وبسایت و یا با این شماره ها تماس بگیرید: webnegaran.co- 02166928787 - 09123790588

برچسب ها : طراحی سایت,قیمت طراحی سایت,طراحی سایت فروشگاهی,قیمت طراحی سایت اختصاصی,طراحی سایت فروشگاه آنلاین,ویژگی سایت فروشگاهی,وب نگاران پارسه,هزینه طراحی سایت فروشگاهی,تعرفه ساخت سایت فروشگاهی,طراحی سایت فروشگاهی 1403,سایت فروشگاه اینترنتی