جستجوی زیرنویس

افزایش بازدهی پیامک تبلیغاتی (5نکته طلایی) +بررسی اشتباهات

افراد برای دریافت بازدهی و افزایش رونق در کسب و کار مجموعه شان اقدام به تبلیغات میکنند حال این تبلیغات میتواند به روش های مختلفی باشد مانند تیزر های تبلیغات تلویزیونی، بنر هایی که در سطح شهر هستند، تبلیغات گسترده در سایت ها، تبلیغات در فضای مجازی و یا از طریق تبلیغات پیامکی این روش ها سعی به جذب بیشتر افراد به مجموعه ی شما را داشتند در این مقاله قصد دارید به بازدهی پیامک تبلیغاتی بپردازیم و بررسی کنیم که sms تبلیغاتی چطور بازدهی دارد؟

چطور میتوانیم یک پنل پیامکی داشته باشیم؛ چه متنی بنویسم که افراد بیشتر جذب شوند؟ چطور بعضی از افراد با ارسال پیامک تبلیغاتی بازخورد مناسبی دریافت نمیکنند؟ بهترین زمان مناسب ارسال پیامک تبلیغاتی چه زمان هایی هست؟ چه کلماتی معمولا جذاب تر می باشد؟

انتخاب سامانه پیامکی مناسب

درمرحله ی اول برای ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت بازدهی پیامک تبلیغاتی نیاز به ثبت نام در سامانه پیامکی مناسب است. چرا که یک پنل اس ام اس خوب با پشتیبانی خوب و امکانات پیشرفته زمینه را برای اجرای هرگونه کمپین تبلیغاتی پربازده و موفق را فراهم می کند. اما سوال اصلی اینجاست که چطور تبلیغات انجام دهیم که بازدهی پیامکی تبلیغاتی مناسبی دریافت کنیم؟

ارسال به پیامک به مشتریان خودتان را فراموش نکنید

اولین موردی که مجموعه ها معمولا فراموش میکنند و باعث میشه امار فروش محصول یا خدماتشان پایان تر از ماه قبل باشد در نظر نگرفتن مشتری های قدیمی است

به مشتریان قدیمی خود احساس مهم بودن بدهید

با نام خودشان برایشان ارسال پیامک کنید. برایشان کد تخفیف یا پیامک های مختلف ارسال کنید. همچنین تاریخ تولدشان زمان مناسبی برای ارسال پیامک مناسبتی است.

برای جذب افراد بیشتر یکی از بهترین روش ها ارسال پیامک منطقه ای هست که شامل روش های زیر می شود:

تمامی این ارسال ها میتواند مسیری فوق العاده برای افزایش بازدهی ارسال پیامک شما باشد.

افراد را مشتاق به بررسی مجموعه تان کنید

کلماتی مانند تخفیف ؛ فروش ویژه یکی از هیجان انگیز ترین کلمات برای افراد هستند یا اگر فروشگاه اینترنتی نیز دارید میتوانید امکان حمل رایگان را استفاده کنید.
در این حالت به شخص دریافت کننده ی پیامک تبلیغاتی احساس همراهی داده اید سعی کنید متن پیامکتان رو طولانی و خسته کننده نکنید یک متن پیامک چندصفحه ای علاوه بر هزینه ی بالا برای خودتان خسته کننده و حوصله سربر نیز می باشد.
متن پیامک کوتاه به همراه یک لینک کوتاه برای مشاهده ی نمونه کارهایی شما میتواند افراد را کنجکاو به مراجعه به شما کنید همچنین میتوانید مسابقه ای ایجاد کنید تا افراد با ارسال یک کد به سرشماره ی پیامکی شما در مسابقه ی پیامکی شرکت داده شوند و در نهایت بین افراد از طریق سامانه ی ارسال پیامک بین افراد قرعه کشی بفرمایید.

ساعت ارسال پیامک برای دریافت بازدهی ارسال پیامک

دقت کنید افراد در زمان هایی که مشغول به انجام فعالیت های مختلفی هستند زمان زیادی برای مشاهده ی پیامک های خود صرف نمیکنند. پس بهترین زمان ارسال پیامک زمان هایی هست که نه زمان خواب افراد باشد نه زمان فعالیت های زیاد برای مثال بازه ی ارسال از ساعت 10 الی 12 یا بازه ی ساعتی 17الی 21 برای ارسال پیامک بازه ی مناسبی می باشد.

چرا بعضی از افراد بازدهی مناسبی دریافت نمیکنند؟

اگر به صحبت های بعضی از افراد گوش دهید از تمامی روش های تبلیغاتی چه ارسال پیامک تبلیغاتی یا بنر ها تیزر ها و تراکت ها راضی نیستند و می گویند بازدهی پیامک تبلیغاتی هم مانند سایر تبلیغات مناسب نیست، اما امروز با بررسی چند نمونه از این افراد خواهیم پرداخت.

  1. ارسال پیامک به همکاران: شما تنها زمانی باعث بازخورد می شود که فروش عمده داشته باشید در غیر اینصورت مخاطبین هدف شما همکارانتان نیستند

  2. ارسال پیامک به تعداد خیلی کم: گاهی افراد تماس میگیرین و انتظار دارند با تعداد ارسال پیامک خیلی پایین بازدهی پیامک تبلیغاتی بالایی دریافت کنند . انتظار داشتن بازخورد 30 الی 40 درصد در ارسال پیامک یک بازخورد منطقی می باشد اما اینکه انتظار دریافت بازخورد 100% داشته باشید این مورد امکان پذیر نمی باشد

ارسال به شماره های گیرنده مسدود اغلب افراد تمایلی به ارسال به شماره های گیرنده مسدود ندارند و تمایل دارند هزینه ی ارسال پیامکشان به شماره های گیرنده مسدود به پنل کاربری برگشت داده شود اما در نظر بگیرید بازخورد افرادی که در روز به تعداد محدودی دریافت پیامک دارند خیلی بیشتر از افرادی هست که به تعداد زیاد در روز پیامک دریافت میکنند.

چرا افزایش بازدهی پیامک تبلیغاتی برای ما مهم است؟

امروزه، بازاریابی و تبلیغات به عنصری حیاتی برای کسب و کارها تبدیل شده‌اند. در این میان، پیامک تبلیغاتی به عنوان یکی از روش‌های مؤثر و مقرون به صرفه، مورد توجه بسیاری از کسب و کارها قرار گرفته است.

دلایل متعددی برای اهمیت افزایش بازدهی پیامک تبلیغاتی وجود دارد:

1. افزایش فروش:

هدف اصلی هر کسب و کاری، افزایش فروش و سودآوری است. پیامک تبلیغاتی می‌تواند با جلب توجه مخاطبان و ترغیب آنها به استفاده از محصولات یا خدمات شما، به طور مستقیم به افزایش فروش منجر شود.

2. جذب مشتریان جدید:

با استفاده از پیامک تبلیغاتی می‌توانید به مشتریان جدید دست پیدا کنید و پایگاه مشتریان خود را گسترش دهید.

3. افزایش تعامل با مشتریان:

پیامک تبلیغاتی راهی برای تعامل با مشتریان فعلی شما و حفظ وفاداری آنها است. می‌توانید از طریق پیامک، اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات جدید خود را به اطلاع مشتریان برسانید، نظرسنجی پیامکی از مشتریان انجام دهید و یا از آنها برای بازخورد و پیشنهاداتشان استفاده کنید.

4. برندسازی:

پیامک تبلیغاتی می‌تواند به برندسازی و افزایش آگاهی از برند شما کمک کند. با ارسال پیامک‌های جذاب و آموزنده، می‌توانید نام و برند خود را در ذهن مخاطبان ماندگار کنید.

5. مقرون به صرفه بودن:

پیامک تبلیغاتی در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی مانند تبلیغات تلویزیونی یا بنری، بسیار مقرون به صرفه است.

6. رصد و تحلیل آسان:

با استفاده از سامانه‌های ارسال پیامک، می‌توانید به طور دقیق تعداد پیامک‌های ارسال شده، تعداد کلیک‌ها و نرخ تبدیل را رصد و تحلیل کنید.

7. سرعت:

پیامک تبلیغاتی روشی سریع برای برقراری ارتباط با مخاطبان است. پیامک‌ها به سرعت به دست مخاطبان می‌رسند و می‌توانند در کمترین زمان ممکن، توجه آنها را جلب کنند.

با توجه به مزایای متعددی که ذکر شد، واضح است که افزایش بازدهی پیامک تبلیغاتی می‌تواند برای هر کسب و کاری سودمند باشد.

نتیجه گیری

برای هر فعالیتی صبر و تداوم اصول اولیه هستند برای دریافت بازخورد پیامک تبلیغاتی کافیست صبور باشید و اگر زمانی بازخورد مناسب نداشتید ادامه دهید یا بلعکس اگر بازخورد مناسبی داشتید متکی به همان بازخورد نباشید تبلیغاتتان را ادامه دهید تا در یاد افراد ماندگار شود.

برای این کار پیشنهاد میکنم باما همگام شوید و با یک بار خرید سامانه پیامکی به تمامی موارد ارسال پیامک دسترسی داشته باشید.