جستجوی زیرنویس

21 نوع شغل بازاریابی و خلاقانه که به کسب و کار شما کمک می کنند!

اگر دوست دارید با انواع مشاغل مختلف بازاریابی و تبلیغات که به کسب وکار شما می توانند کمک کنند آشنا شوید، حتما مطلب زیر را که توسط تیم نویسندگان آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ، آماده شده است مطالعه بفرمایید. از مدیریت رسانه های اجتماعی و روابط عمومی گرفته تا تحقیق در مورد اثربخشی استراتژی های بازاریابی و نوشتن محتوا، مشاغل بازاریابی متنوع و پویایی هستند که بسیاری ازاین عناوین شغلی در حال حاضر در آسابرندینگ که یک شرکت تبلیغاتی  است مشغول به فعالیت هستند و شما می توانید از این تخصص ها از طریق این شرکت نیز استفاده فرمایید.

مهم است که مدتی را صرف درک فرصت های مختلف در بازاریابی کنید تا جایگاه خود را به بهترین شکل پیدا کنید. در اینجا 21 مورد از مهم ترین مشاغل بازاریابی برای شروع جستجوی شما آورده شده است.

ابعاد مختلف بازاریابی – مرکز تخصصی مشاوره و آموزش | بیا مشاور
بازاریابی دیجیتال
1. مدیر رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی یک ابزار بازاریابی بزرگ هستند. مدیران رسانه های اجتماعی بهترین راه ها را برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی استراتژی می دهند.

شما مسئول مدیریت پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک، پینترست و اینستاگرام برای ارتباط با مشتریان خود و همچنین پاسخگویی به نظرات و توییت ها و ایجاد و قرار دادن تقویم های محتوا در صف خواهید بود.


2. تحلیلگر دیجیتال مارکتینگ
این موقعیت بر روی کمپین های بازاریابی دیجیتال و موفقیت آنها متمرکز شده است. شما کمپین های آنلاین را تجزیه و تحلیل خواهید کرد و مطمئن خواهید شد که آنها نیازها و خواسته های شرکت را برآورده می کنند. این بدان معناست که شما به داده‌ها اهمیت می‌دهید و متوجه می‌شوید که چرا بعضی چیزها کار می‌کنند و چگونه برای دفعه بعد بهبود می‌یابند.


3. مدیر بازاریابی ایمیلی
به ایجاد ایمیل‌هایی کمک کنید که مشتریان قبل از خواندن آن‌ها را حذف نکنند! وظیفه شما افزایش ارتباطات مشتری، ارسال ایمیل در بهترین زمان و بهینه سازی ترافیک است.

به عنوان مدیر بازاریابی ایمیلی، ایمیل‌ها را توسعه می‌دهید و محتوای مناسب و مرتبط را مدیریت می‌کنید و همچنین داده‌های مربوط به خوانندگان خود را جمع‌آوری می‌کنید – چه کسانی در حال مطالعه هستند؟ کی نیست این چگونه استراتژی های ما را در آینده تغییر خواهد داد؟


4. تحلیلگر سئو
اگر به استراتژی کلمات کلیدی وسواس دارید، یک تحلیلگر سئو شوید. این موقعیت به شرکت ها کمک می کند تا با استفاده استراتژیک از کلمات کلیدی بازدیدهای بیشتری از وب سایت داشته باشند. دنیای سئو به سرعت در حال تغییر است، بنابراین مهم است که در مورد ابزارها و استراتژی های جدید به روز بمانید.


5. بازاریاب رشد
بازاریابان رشد دوست دارند به تست A/B و نرخ تبدیل نگاه کنند. اگر دوست دارید بفهمید چگونه از هیچ به چیزی یا چیزی به چیزی بزرگتر بروید، این شغل برای شماست. شما به رشد شرکت یا مشتری خود کمک خواهید کرد که بسیار رضایت بخش است.


6. مدیر جذب کاربر
به زبان ساده، شما می خواهید مردم را وادار کنید تا کاربران و مشتریان برند یا محصول شما شوند. با ایجاد و آزمایش کمپین های مختلف و کار با مدیر رشد کمپین های مختلف تست A/B، مسئولیت اطمینان از این امر را بر عهده خواهید داشت.

شما باید مشتاق تجزیه و تحلیل داده ها باشید و در مورد راه های جدید جذب کاربران خلاق باشید.


پژوهش
7. کارشناس رفتار مصرف کننده
وارد ذهن مصرف کنندگان شوید و نیازها و خواسته های آنها را کشف کنید. با استفاده از روانشناسی، عادات خرید مشتریان را برای موفقیت بیشتر شرکت خود تجزیه و تحلیل خواهید کرد. یافته ها و تجزیه و تحلیل شما استراتژی بازاریابی آینده را تعیین می کند و امیدواریم بر فروش و تعامل آینده تأثیر مثبت بگذارد.


8. تحلیلگر تحقیقات بازار
تحلیلگران تحقیقات بازار متوجه می‌شوند که مردم چه نوع محصولاتی را می‌خواهند و چقدر برای محصولات پرداخت خواهند کرد. این به تعیین استراتژی بازاریابی، ایجاد محصول و قیمت گذاری کمک می کند.

دیجیتال مارکتینگ چطور آینده بازاریابی را متحول می‌کند؟ | عظیم مدیا | آینده  پژوهی و توسعه آنلاین کسب و کار
9. توسعه دهنده محصول
یک توسعه‌دهنده محصول با تیم بازاریابی کار می‌کند تا محصولی را که مصرف‌کنندگان می‌خواهند و با قیمتی که در آن خرید خواهند کرد، توسعه دهند.

توسعه‌دهنده محصول، طراحی را با بازخورد کارشناسان شرکت، به‌ویژه کارشناسان بازاریابی، تغییر می‌دهد تا محصولی قابل فروش ایجاد کند. پس زمینه های مهندسی و طراحی برای این نقش محبوب هستند.

جامعه و روابط عمومی
10. هماهنگ کننده روابط عمومی
مردم می گویند چیزی به نام مطبوعات بد وجود ندارد، که قابل بحث است. وظیفه شما کمک به دریافت آن مطبوعات است (و امیدوارم مطبوعات خوب!). یک هماهنگ کننده روابط عمومی با عمل به عنوان یک رابط، اطلاع رسانی به مردم در مورد رسانه هایی که رویدادها، افراد یا محصولات را برجسته می کنند، به اطلاع رسانی کمک می کند.

در این شغل، هم در تولید محتوا و هم در فرآیند انتقال آن به روزنامه نگارانی که داستان های شرکت را به اشتراک می گذارند، کمک خواهید کرد.


11. مدیر ارتباطات
بر استراتژی ارتباطات و تیم به عنوان مدیر ارتباطات نظارت کنید. شما با همه هماهنگ کنندگان روابط عمومی، کپی رایترها، طراحان گرافیک، مدیران بازاریابی ایمیلی و بقیه اعضای تیم کار خواهید کرد تا آنها را به موفقیت در ارتباطات هدایت کنید.


12. مدیر جامعه
مدیران انجمن با مدیران رسانه‌های اجتماعی کار می‌کنند، اما نقش آن‌ها شامل برقراری ارتباط با یک جامعه آنلاین برای ارتباط با مشتریان (هم فعلی و هم بالقوه) و حمایت از برند است.

در حالی که رسانه‌های اجتماعی به کسانی دسترسی پیدا می‌کنند که قبلاً یک شرکت را می‌شناسند، مدیران جامعه به دنبال برقراری ارتباط با کسانی هستند که هنوز با آنها آشنا نیستند. و در حالی که یک مدیر رسانه اجتماعی به عنوان برند صحبت می کند، مدیر جامعه به عنوان یک شخص صحبت می کند.


13. سفیر برند
اگر بیشتر از تجزیه و تحلیل داده ها دوست دارید با افراد رو در رو صحبت کنید، این موقعیت عالی برای شماست. به عنوان یک سفیر برند، شما برای معرفی مثبت برند و افزایش شهرت و فروش تلاش می کنید.

برخی از نمونه ها نمونه برداری در یک فروشگاه مواد غذایی محلی به عنوان سفیر شرکت مواد غذایی و میز گذاشتن در رویدادها برای گسترش آگاهی از برند است.


خلاق
14. مدیر خلاق
به عنوان مدیر خلاق، سرلوحه همه چیز خلاق باشید. شما رهبری کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی را بر عهده خواهید گرفت و با کپی رایترها، طراحان گرافیک و تیم بازاریابی برای اجرای کمپین های موفق کار خواهید کرد.


15. ویرایشگر فیلم و ویدیو
به ایجاد ویدیوهای بازاریابی به عنوان ویرایشگر فیلم و ویدیو کمک کنید. از تبلیغات گرفته تا ویدیوهای ویروسی، شما فردی هستید که به رساندن آن ویدیوها از فیلم خام به محصول نهایی کمک می‌کند. در صورت موفقیت، ویدیوی شما به شناخت برند شما کمک می کند و این باعث افزایش آگاهی می شود.


16. محتوانویس/بلاگر
برخلاف تصور برخی افراد، حفظ محتوا و وبلاگ یک شرکت چیزی کمتر از یک شغل تمام وقت نیست. راه هایی برای ایجاد محتوای مرتبط و به موقع که دیگران می خواهند بخوانند و همچنین نویسندگان و وبلاگ نویسان مهمان را برای محتوایی که با صدای شرکت شما مطابقت دارد استخدام کنید.


17. طراح گرافیک
شما به طراحی لوگوها، نمودارها، صفحات وب، مواد چاپی و موارد دیگر کمک خواهید کرد. بدون شما، یک وب سایت فقط یک صفحه نمایش با نوع است. به معرفی برند شرکت خود و ایجاد تصاویر و طراحی متناسب با آن کمک کنید.


رهبری
18. مدیر ارشد بازاریابی
CMO مرد یا زن رئیس بخش بازاریابی است که طبیعتاً همیشه حرف آخر را می زند (در نهایت آنها رئیس هستند). CMO زیر نظر مدیر عامل کار می کند و بین مدیر عامل و بخش بازاریابی ارتباط برقرار می کند.


19. معاون بازاریابی
معاون بازاریابی زیر نظر CMO کار می کند و به توسعه یک برنامه بازاریابی شرکت کمک می کند. VP برای ایجاد استراتژی ها کار می کند و آنها را با تیم بازاریابی اجرا می کند تا موفقیت برند را همانطور که توسط CMO مشخص شده است تضمین کند. آنها همچنین به آموزش و مربیگری اعضای تیم بازاریابی کمک می کنند.

مارکتینگ اساس هر کسب و کار است - آژانس کسب و کار دماوند
20. مدیر برند (کالاهای بسته بندی شده مصرفی)
یک مدیر برند وظیفه ایجاد و محافظت از یک برند و اطمینان از همخوانی آن با مصرف کنندگان را بر عهده دارد. مدیر برند اطمینان می‌دهد که همه پیام‌های بازاریابی قبل از انتشار مطالب یا کمپین‌ها با برند مطابقت دارند.


21. مدیر بازاریابی
اگر با نظارت بر افراد مختلف و انواع کمپین های تبلیغاتی و فروش احساس راحتی می کنید، پس باید به دنبال مدیر بازاریابی باشید. شما ممکن است فقط بر روی یک محصول، یک برند کامل یا نظارت بر کل استراتژی بازاریابی شرکت تمرکز کنید.

هر کاری که روی آن کار می کنید، وظیفه شما این است که به فروش محصول یا پیام خود کمک کنید و به کسانی که در موقعیت هایی هستند که از شما حمایت می کنند کمک کنید تا همین کار را انجام دهند.

آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ صفر تا 100 تبلیغات شما را می تواند بر عهده بگیرد.آسابرندینگ علاوه بر اینکه یک آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد می باشد، خدمات متنوعی مثل طراحی سایت، سئو، دیجیتال مارکتینگ و ...

* قیمت و هزینه طراحی وب سایت با گروه نرم افزاری آی دِو | طراحی وب سایت | قیمت طراحی سایت

* ابزار های آنلاین – وب سایت شخصی وحید مجیدی

* 21 نوع شغل بازاریابی و خلاقانه که به کسب و کار شما کمک می کنند!

* کامل ترین مجموعه ی میزهای اداری در فروشگاه اینترنتی ایرانیان چوب

* سالن زیبایی در پردیس = بورگ - مرکز اپیلاسیون خوب در شهر پردیس

* صرافی فارکس چیست و چه خدماتی ارائه میکند؟

* 24 آبان کتاب هدیه بگیر در بانک کتاب بیستک

* شرکت اویم استانبول ، صفر تا صد شروع کار و زندگی و اقامت در استانبول

* بهترین راه های دوست یابی

* دوربین مداربسته یا (CCTV) چیست؟

* چت روم

* پرشین الیت | سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال

* بهترین لوله پنج لایه برای لوله کشی خانگی چیست؟

* کیز کولسی

* قالب پست اینستاگرام