جستجوی زیرنویس

سالن زیبایی در پردیس = بورگ - مرکز اپیلاسیون خوب در شهر پردیس

بهترین سالن زیبایی پردیس  = بورگ . مرکز اپیلاسیون مادر در پردیس در شهر جدید پردیس و استخدام اپیلاسیون کار. نانا پردیس و مرکز اپیلاسیون خوب در پردیس تهران.

تیم تكنيسين ما، همگی در اپیلاسیون برزیلی و هالیوودی تخصص دارند به ويژه اينكه از موم هاى نوارى استفاده نميشود كه باعث كنده شدن پوست ميشود. این روش که به عنوان اپیلاسیون داغ نیز شناخته می‌شود،

راحت‌ترین روش برای نواحی حساس است.

تماس : 02128425775

سالن زیبایی در پردیس بورگ

سالن زیبایی در پردیس

ما درمان‌های حرفه‌ای را برای مراجعین زن و مرد هردو ارائه ميدهيم و فقط از به‌روزترین تکنیک‌های اپیلاسیون استفاده می‌کنیم. همچنين از با  کیفیت ترین محصولات در اين صنعت استفاده می کنیم، از جمله وكس هاى سفارشى كه غير نوارى هستند ما همچنین طیف وسیعی از خدمات برنزه کردن ابرو، مژه، ناخن و اسپری را ارائه می دهیم.

مرکز اپیلاسیون مادر در پردیس 

علاوه بر اين، طیف وسیعی از خدمات ابرو، مژه، ناخن و اسپری هاى برنزه كننده و اکستنشن مو در پردیس را ارائه می دهیم. تمامی درمان های سالن ما با بالاترین استانداردها و مطابق با هابیا انجام می شود. درمانگران Ultimate Waxing دارای مدرك معتبر از انجمن بریتانیایی زیبایی درمانی و زیبایی كه يك  سازمان پیشرو در صنعت است. 

مرکز اپیلاسیون در پردیس خوب نانا

چند نکته راجع به اپیلاسیون در خانه

حذف موى زائد : نحوه اپیلاسیون مرکز اپیلاسیون مادر در پردیس

اپیلاسیون در خانه می تواند یک روش مقرون به صرفه برای رفع موهای زائد باشد، اما رعایت نكات احتیاطی بسیار مهم است. برای بهترین تکنیک و نتایج، متخصصان پوست توصیه می کنند این نکات را رعایت کنید.

هرگز پوست آفتاب سوخته یا بسیار حساس را اپیلاسیون نکنید و اگر در شش ماه گذشته ایزوترتینوئین مصرف کرده اید، از انجام اپيلاسيون اجتناب كنيد. همچنین ممکن است ایده خوبی باشد که انجام موم های برزیلی را به متخصصان بسپارید، زیرا پوست آن ناحیه بسیار ظریف است.

برای بهترین تکنیک و نتایج، متخصصان پوست نکات زیر را توصیه می کنند:

١- قبل از اپیلاسیون، مطمئن شوید که موهایتان حدود یک چهارم تا سه چهارم اینچ طول دارند.

اگر موها بلندتر هستند، با استفاده از قیچی، آن ها را کوتاهتر کنید تا اپیلاسیون کمتر نامرتب و دردناک باشد.

٢-قبل از اپیلاسیون در سالن زیبایی در پردیس از اعمال کرم های رتینوئید خودداری کنید.

دو تا پنج روز قبل از اپیلاسیون صورت خود از محصولات مراقبت از پوست بدون نسخه حاوی رتینول و رتینوئید خودداری کنید تا پوست همراه با موهایتان كنده نشود.

٣- ناراحتی را کاهش دهید. مرکز اپیلاسیون مادر در پردیس سالن زیبایی در پردیس

از آنجایی که اپیلاسیون ممکن است برای برخی افراد دردناک باشد، راه هایی را برای کاهش ناراحتی در نظر بگیرید. مصرف داروهای مسکن بدون نسخه، مانند ایبوپروفن، یا استفاده از پك هاى سرد روی پوست حدود ۳۰ دقیقه قبل از اپیلاسیون، ممکن است کمک کننده باشد.

٤- محل را بشویید و خشک کنید. مرکز اپیلاسیون مادر در پردیس و سالن زیبایی در پردیس

مرکز اپیلاسیون مادر در پردیس قبل از اپیلاسیون، ناحیه ای را که می خواهید اپیلاسیون کنید به آرامی بشویید تا آلودگی، سلول های مرده پوست و محصولات مراقبت از پوست  از روى آن پاک شود. سپس پوست خود را کاملا خشک کنید. پوست تمیز و خشک به موم اجازه می دهد تا به خوبی بچسبد.

٥- موم را گرم کنید. مرکز اپیلاسیون مادر در پردیس

دستورالعمل های روی بسته بندی موم را دنبال کنید و همیشه دمای موم را با استفاده از مقدار کمی در داخل مچ دست خود آزمایش کنید. موم باید گرم باشد، اما پوست آسیب نبیند یا بسوزد.

٦-موم را اعمال کنید. سالن زیبایی در پردیس

موم را روی قسمت کوچکی از پوست خود بماليد. برای بهترین نتیجه، موم را همیشه در جهت رشد مو پخش کنید.

٧- نوار پارچه اى بگذاريد.

پس از استفاده از موم، نوار پارچه ای را روی موم قرار دهید و محکم فشار دهید. بگذارید پارچه دو تا سه ثانیه روی آن بماند.

٨- نوار پارچه ای را بردارید.

برای برداشتن مو، پوست خود را با یک دست محکم بگيريد و با دست دیگر پارچه را در خلاف جهت رشد مو به سرعت بکشید. اگر در حال اپیلاسیون یک نقطه غيرقابل ديدن مانند زیر بغل هستید، از یک دوست کمک بخواهید.

٩- پوست خود را تسکین دهید. سالن زیبایی در پردیس

سالن زیبایی در پردیس پس از اپیلاسیون، اگر درد دارید، پوست خود را با استفاده از پک های سرد، پرهیز از حمام و دوش آب گرم، پوشیدن لباس های گشاد و استفاده از مرطوب کننده هایی که منافذ شما را مسدود نمی کند،تسكين دهيد. به دنبال مرطوب کننده هایی با برچسب ” غير چرب ” یا “غیر کومدوژنیک” باشید.اپیلاسیون نانا پردیس.

اگر دستورالعمل‌ها را دنبال کنید، اپیلاسیون خانگی یک راه مطمئن و موثر برای از بین بردن موهای زائد بدن است. با این حال، اگر بعد از اپیلاسیون دچار قرمزی یا تورم شدید که بیش از دو روز طول كشيد، به یک متخصص پوست مراجعه کنید.

* قیمت و هزینه طراحی وب سایت با گروه نرم افزاری آی دِو | طراحی وب سایت | قیمت طراحی سایت

* ابزار های آنلاین – وب سایت شخصی وحید مجیدی

* کامل ترین مجموعه ی میزهای اداری در فروشگاه اینترنتی ایرانیان چوب

* سالن زیبایی در پردیس = بورگ - مرکز اپیلاسیون خوب در شهر پردیس

* صرافی فارکس چیست و چه خدماتی ارائه میکند؟

* 24 آبان کتاب هدیه بگیر در بانک کتاب بیستک

* شرکت اویم استانبول ، صفر تا صد شروع کار و زندگی و اقامت در استانبول

* بهترین راه های دوست یابی

* دوربین مداربسته یا (CCTV) چیست؟

* چت روم

* پرشین الیت | سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال

* بهترین لوله پنج لایه برای لوله کشی خانگی چیست؟

* کیز کولسی

* قالب پست اینستاگرام