شماره موبایل تعمیرکار کولر آبی در شیراز

جهت درخواست خدمات تعمیر ، سرویس و نصب انواع کولر گازی و آبی با نرخ روز بازار در شهر شیراز، می توانید به شماره ذکر شده در تصویر تماس حاصل فرمایید. این مجموعه با داشتن پشتیبانی و مسئولیت پذیری بسیار بالا، اطلاعات لازم جهت ارائه خدمات تعمیر، سرویس و نصب کولرهای گازی و آبی را دارد.

برای صرفه جویی در هزینه ها، توصیه می‌شود قبل از فصل تابستان ، درخواست نصب و سرویس را انجام دهید زیرا هم تعداد نصاب ها بیشتر است و هم هزینه ها کمتر می شود.

قیمت های منعکس شده در جدول بر اساس عواملی از جمله اندازه و وزن کولر، نوع و مدل کولر، نحوه سیم کشی کولر، محل نصب، نوع قطعات و کیفیت آن‌ها، همچنین نرخ سرویس (به همراه ایاب و ذهاب) محاسبه شده است.

توجه داشته باشید که تمامی قیمت ها به نرخ روز و از اتحادیه می‌باشد و با توجه به مکان نصب و سرویس کولر آبی متفاوت است. در حالی که کولرهای آبی نصب شده در بالکن، هزینه بیشتری نسبت به کولر آبی نصب شده در پشت بام دارند زیرا خطرات نصب کولر آبی در بالکن بسیار زیاد است.

بعضی از دلایلی که باعث افزایش مصرف برق کولر آبی می‌شود عبارتند از: افزایش دمای منطقه، قدیمی بودن موتور کولر، استفاده از آب گرم یا ولرم، عدم روغن کاری پروانه، اندازه فضای کولر، عدم نصب سایه بان و تعویض پوشال یا پوشش کولر آبی.

پس از نصب کولر آبی، توصیه می شود حداقل یک بار در سال و قبل از راه‌اندازی مجدد، آن را سرویس کرده و پوشال ها را جایگزین کنید. عدم تعویض پوشال ها ممکن است باعث بوی نامطبوع در فضای داخلی منزل شود و مشکلات جدی‌تری مانند تنگی نفس را به دنبال داشته باشد. لذا توصیه می‌شود پوشال را با قیمت حتی پایین تعویض کنید.

همچنین به‌خاطر داشته باشید که کولر آبی یکی از دستگاه‌های بسیار حساس است که نیازمند مراقبت و نگهداری مناسب است. لذا توصیه می‌شود که هرگونه اصلاح یا تعمیر کولر آبی توسط تخصصی‌های مجرب و حرفه‌ای انجام شود و برای جلوگیری از خرابی و خطرات احتمالی، کولر آبی شما حداقل یک بار در سال سرویس شود.